Listataanpa tähän miksi teitä on haukuttu palstalla tmv. Tuli tosta snobiavauksesta mieleen..

• Viestiketjun aloittaja "huijari"
  • Ensimmäinen viesti
Harmaana se on helppoa, ei saa perskärpäsiä. Kerran suututin jonkun isänmaallisen (sillain huonolla itsetunnolla varustetun isänmaallisen) ja se toivoi, että armeijan rykmentti joukkoraiskaisi minut.

Mä olen lihava, opiskelija, maalainen ja kärsinyt(!) lapsettomuudesta, joten onkohan mitään miksi mua ei olisi haukuttu palstalla?

Noin niinkuin spesifisti päin virtuaalinaamaa ei ole sanottu kuin jankkaavaksi (vai olikohan se saivarteleva) joksikin (olikohan pelle, hermanni tai joku muu muodikas tölväisy). Itken edelleen itseni iltaisin uneen. :D

a.p.
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;26749629:
No mistäs sä sitten teit gradusi?
Maa ja metsätaloustieteellisestä valmistuin, mutta en kerro aihetta, koska aiheesta ei ainakaan silloin ollut kuin minun tekemäni gradu. :) Palstan salapoliisit tulisivat henk koht ovelle lynkkaamaan.... Pelottaa!!!!

a.p.
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;26749938:
Minä vuonna? Mistä yliopistosta? :D
No nyt pitää Neiti Etsiväkarhun jo vähän käyttää omaa mietintämyssyä. Tietääkseni noita tiedekuntia ei ole Suomessa kuin yhdessä yliopistossa. Vuotta en varmaksi muista, varmaan 2000? Tai 2001..

mikä lie
Min planeetalla ei ole tarvetta harmaantua voidakseen sanoa minulle suorat sanat? Onhan täällä näitä, jotka sanovat mustana mitä minusta ajattelevat. Arvostan rehellisyyttä enemmän kuin tyhjän kehumista edessä ja selän takana haukkumista. Sellainen on kotiplaneettani.

Jos on sitä mieltä, että olen marsunnäköinen viiripää ei se siitä muuksi muutu sanoo sen nikillä tai ilman. Uskallan kaiketi itsekin ottaa valtavirrasta poikkeavia näkökantoja, jos kerran saan sinutkin ihmettelemään. Se on hyvä. Se on keskustelun tarkoitus, ei hyminä tuttina.
Mua naurattaa tää musta/harmaa jaottelu palstalla, missä sen valitseminen on mahdollista.

Se ei poista rehellisyyttä, jos täällä ei halua mustua. Pidän harmaita monella tapaa järkevämpinä. En esim. ymmärrä tarvettasi tuoda koko elämä tänne??

No nyt pitää Neiti Etsiväkarhun jo vähän käyttää omaa mietintämyssyä. Tietääkseni noita tiedekuntia ei ole Suomessa kuin yhdessä yliopistossa. Vuotta en varmaksi muista, varmaan 2000? Tai 2001..
Mistäs mä tiedän vaikka olisit opiskellut virossa :D Käsittelikö gradusi luomutuottajien näkemyksiä ympäristöpolitiikasta taikka maatalousmaiden dityppioksidi- ja typpimonoksidipäästöjä? ;)

Yhteistyössä