[QUOTE="vieras";26740918]BootyPeppi ja SuzieQ. ovat upeita naisia! Oon sen sanonut aikaisemmin ja sanon nytkin [/QUOTE]
Kiitos
Kiitos
aaaa ja joku basistiki Huuhkajarocks on mukavan näköinen tyyppi.
Nostohommat ilman kypärääkin on mielenkiintoisempaa kuin tää palstailu. Tai kattoo kun maali kuivuu... tai ruoho kasvaa.
Vielä tuoreempi kuva, rakkaan harrastuksen parissa :heart:
Sellaiset säännöt kuulukin ollaVarmaan olisikin, mut sattuu olemaan semmoset säännöt et tuolla työmaalla ei ole asiaa olla ilman kypärää ulkona autosta.
Kenen saliapina-persun korut oot vieny? :OAlkuperäinen kirjoittaja röppö;26732476:
Tarkoitit varmaan että "vähempää"?Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;26731882:Et sitten enempää paljasta ihoo saanu kuvaan
Niin minäkin!
Enemmän ennakkoa; "julkistan itseni ensi keskiviikkona klo 13.00 " sopisi paremmin, ainakin mulle...LauhkeaLehmä, voisitko laittaa etusivulle jonku tekstin et "julkistan itseni viiden minuutin päästä klo xx.xx" ku mulla on nyt joka kerta tuo sun kuva lipunu sivu suun ja mua oikeasti ärsyttää etten IKINÄ kerkeä kattoon sitä
määki haluan nähä kauniita naisia ._.
Suomi-leijona on perinteisesti persujen koru, ainakin profiloitunut sellaiseksi. Tunnistavat toisensa.Kuka se määrittelee, mikä korumaku on arveluttava ja mikä ei. Lapsellista.
Taas söpöläinen josta saisi kaunottaren muutamilla toimenpiteillä! Myös vähän alempaa voisi rajata kuvan (ehkä sitten tarkoituksella tekee kiusaa...)Alkuperäinen kirjoittaja Äksymaija;26748411:
Tuo on webbikameralla näpsästy otos, ehä miä mistään rajauksista edes tajua.:ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;26748479:Taas söpöläinen josta saisi kaunottaren muutamilla toimenpiteillä! Myös vähän alempaa voisi rajata kuvan (ehkä sitten tarkoituksella tekee kiusaa...)
No ne on nuo lävärit jotka on melkoinen turn-off silloin kun ne on muualla kuin ns. perinteisissä paikoissa (korvanlehti, napa vielä menee).Alkuperäinen kirjoittaja Äksymaija;26748496:Tuo on webbikameralla näpsästy otos, ehä miä mistään rajauksista edes tajua.:ashamed:
Kerro toki ne toimenpiteet, olis mukava kuulla!
Mullon aivan vaaleat kulmat, ja käytän niissä sellaista muotoilevaa ainetta ja hiukan väriä. Sellanen yhteispaletti. Hiusväri on aika muuttuvainen, pidän vaaleasta ja se on oma värikin, mutta kampaajaahan se vaatisi, että väri ois luonnollinen.Alkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;26748848:No ne on nuo lävärit jotka on melkoinen turn-off silloin kun ne on muualla kuin ns. perinteisissä paikoissa (korvanlehti, napa vielä menee).
Samoin blondatut hiukset antaa vähän halvan kuvan. Sentään et tussilla piirrä kulmakarvoja...
Tämä siis puhtaasti mun pielipide joten ei tarvi sit herneitä vedellä!
Muuten kyllä oot tosi nätti ja kroppakin näyttäis olevan hyvässä kuosissa :saint:
Ilo oli mun puolellaAlkuperäinen kirjoittaja Äksymaija;26749455:Kiva on saada palautetta, joka on ystävällisesti annettu. Niistä saa aina vinkkejä siihen, mitä itelleen tekis.
Kiitos vaivannäöstä!
Hah, mä en edes huomannuAlkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;26749640:Ilo oli mun puolella
EDIT: Ja tosiaan mun "Pielipide"
Bassoa?
Mun teini soittaa kans.