Kesän nassukka kuvaketju

[QUOTE="vieras";26747921]Suomi-leijona on perinteisesti persujen koru, ainakin profiloitunut sellaiseksi. Tunnistavat toisensa.

Herättää mielikuvia ihmisestä, kun kantaa Suomi-leijona -korua.[/QUOTE]

Mitäs isänmaallisuudessa, (tai persuissa) on vikana?
 
Mitäs isänmaallisuudessa, (tai persuissa) on vikana?
Isänmaallisuudessa ei kyllä kuuluisi olla mitään vikaa. Ei tuo leijona ole merkki persuista tai muustakaan negatiivisesta minun mielestäni ainakaan vaan juuri merkki isänmaallisuudesta. En tiedä kuka siitä on tehnyt niin kovin negatiivisen...toki tiedän, että niitä käytetään rasistisissa jutuissa mutta siitä huolimatta...
 
"vieras"
Isänmaallisuudessa ei kyllä kuuluisi olla mitään vikaa. Ei tuo leijona ole merkki persuista tai muustakaan negatiivisesta minun mielestäni ainakaan vaan juuri merkki isänmaallisuudesta. En tiedä kuka siitä on tehnyt niin kovin negatiivisen...toki tiedän, että niitä käytetään rasistisissa jutuissa mutta siitä huolimatta...
Ne jotka haluavat tehdä Euroopasta liittovaltion kokevat kaikenlaisen isänmaallisuuden uhkana ja siksi isänmaallisuudesta on haluttu luoda hiukan arveluttava ilmiö. Meidän pitäisi olla eurooppalaisia, vrt neuvostoliittolainen, ei suomalaisia, saksalaisia tai ranskalaisia...
 
[QUOTE="vieras";26756939]Ne jotka haluavat tehdä Euroopasta liittovaltion kokevat kaikenlaisen isänmaallisuuden uhkana ja siksi isänmaallisuudesta on haluttu luoda hiukan arveluttava ilmiö. Meidän pitäisi olla eurooppalaisia, vrt neuvostoliittolainen, ei suomalaisia, saksalaisia tai ranskalaisia...[/QUOTE]

Siltä vaikuttaa..
 
  • Tykkää
Reactions: SuzieQ.
Beep
Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;26766157:
Eli samaan tyyliin kun mun tytöllä. Väri vaihtelee ruskeasta vihreään ja olenkin sanonut että sen silmistä näkee mielialan :)
Vihree-ruskee-harmaa-sininen.... jotkut sekaväriset nää taitaa olla ja kyllä vaihtelee. On mun silmiä luultu joskus ruskeiksikin. Pimeessä. Hah.
 

Yhteistyössä