Feikkikauneus!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Ihmettelen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Musta oli jo nuorena hyvä et oli näitä "pissiksiä" jotka stailas itsensä ihan överiksi, koska niiden kimpussa oli tietynlaiset miehet niin tuli helpommin selväksi keitä ainakin vältellä. Tällaiset samaa sarjaa olevat kun kuuluvat mielestäni yhteen. ;)

colors-linssit-chart.jpg

Eikö noi ole aika luonnollisen näköisiä?

Kukin taplaa tyylillään, mutta minnuu ei kiinosta tekokauneus.

No kuvahan on niin käsitelty ettei tosikaan, muuten varmaan onkin.

Mun ymmärtääkseni puhuttiin luonnollisen näköisistä (tässä kohtaa lähinnä värisistä) silmistä, eikä siitä, miten käsiteltyjä nuo kuvat itsessään olivat.

Kuvat saattoivat olla käsiteltyjä (ja varmasti olivatkin) mutta kyllä ne piilarit olivat ainakin joidenkin värien kohdalla täysin luonnollisen väriset.

Mä kyllä tykkään laittautua vimpan päälle :heart: Hiusten värjäys, kunnon push-upit,suht paljon meikkiä, tekoripset ja tuuheaksi tupeerattu tukka. Silmien väriä ei ole tarvetta muuttaa, nää ruskeat kelpaa kyllä. Musta on tärkeää tuntea itseni nätiksi ja laitetuksi kun lähden esim iltaa istumaan.
Arkena näytän aivan päinvastaiselta. Eikä mulle ole mitään väliä jos jotakuta vituttaa tai ei muuten miellytä :D

No rakennekynsiä on ollu jo monta vuotta, mulla on yksinkertasesti niin paskat omat kynnet, jotka katkee kokoajan. On ihanaa kun nyt on siistit kynnet.
Lisäksi mun oikee hiusväri on tumma mutta jo kauan olen harrastanut niiden blondausta. Tykkään vaan enemmän vaaleasta.
Ripsipidennykset otin myös kesäksi. On ihan mahtavaa ettei tarvii meikata ollenkaan.
Joo ja piilareita joudun käyttämään, ja niissäkin joskus tilaan eri värejä, ihan vaan vaihtelun vuoksi.

Oon siis ihan barbi, sori.

mulla on ollut hiustenpidennykset helmikuusta saakka, ja ei oo olleet hankalat hoitaa-pitäisi nyt ottaa jo pois kun kasvaneet niin paljon.
käytän piilareita, en pidä silmälaseista. tosin värittömiä, koska mulla on ruskeat silmät jo itsellään.
kynsiä en ottaisi, koska ne on maailman epäkätevimmät pienten lasten kanssa.

Mä olen meillä töissä ainoa, joka ei meikkaa ja kyllä työpaikan saunaillassa kattelin, että onpa työkaverit rumia- jotenkin pettynyt olin. Näytänkö minä aina niin rumalta heidän silmissään.

minua taas on aina ihmetyttänyt rintsikat jotka on niin topattuja, että daisarit näyttää puolta suuremmilta kuin mitä on todellisuus.

Sitten kun ne riisuu, ei niiden sisällä olekkaan juuri mitään ;)

Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri;26744580:
minua taas on aina ihmetyttänyt rintsikat jotka on niin topattuja, että daisarit näyttää puolta suuremmilta kuin mitä on todellisuus.

Sitten kun ne riisuu, ei niiden sisällä olekkaan juuri mitään ;)

Mulla on. Antavat mukavasti itsevarmuutta ja saa vaatteetkin näyttämään paremmalta :)

Kukin taplaa tyylillään, mutta minnuu ei kiinosta tekokauneus.

Kerropa sinä tai kuka tahansa, et miten eroaa "tekokauneus" ja oikea kauneus?
Eiks meikkaaminen ole tekokauneutta? Siinähän muokataan kuitenkin kasvojen ulkonäköä.

Samoin hiustenvärjäys monesti muuttaa niiden ulkonäköä vielä enemmän kuin joku hiustenpidennys.

Miksi rakennekynnet ovat "feikkiä", kun taas kynsilakka ei ole? Kummassakin kynnen päälle tehdään kemiallinen kerros. Mikä siinä on sit erona?

[QUOTE="harmaa";26743919]Kyllä ne ripset taitaa muovia olla. Ja sitten vielä pikaliimalla kiinnitetään. Hmm..[/QUOTE]

öö ei todellakaan millään erikeepperillä tai hetipiki liimalla vedetä, ymmärrätkö ripsipidennyksen ja tekoripsien eron? tekoripset laitetaan yheks illaks, ne toki liimataan mutta sellaisella aineella joka ei todellakaan mitään normi liimaa. siis hitto mitä "asiantuntijoita" paikalla! ripsipidennykset taas kiinnitetään omiin ripsiin myös mutta sitä ei ihan itse tehdäkkään(eli käydään kosmetologilla laitattamassa), laitetaan ripsikerrallaan ja huolto väli on 3-6vk. eivätkä tosiaan ole muovia.

[QUOTE="harmaa";26743919]Kyllä ne ripset taitaa muovia olla. Ja sitten vielä pikaliimalla kiinnitetään. Hmm..[/QUOTE]

Niitä ripsiä saa erilaisia, ei kaikki ole muovia. Toki ne liimalla kiinnitetään.
Mietitäämpä, mistäs se ripsari on sit tehty? Siinäkin on muovia!

Yhteistyössä