Feikkikauneus!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Ihmettelen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja samuelinäiti;26745007:
eli tämä todistaa sen että olin "oikeassa" se ei ole siis samaa tavaraa kuin mitä eskarilaiset käyttää askarteluissaan jnejne. mutta jee hyvät illan jatkot!

Niin siis se on samaa tavaraa. Miten rautalangasta pitää vääntää?

Musta on kiva olla feikkinätti enkä ymmärrä miksi se olisi joltain muulta pois?
Ensin oli rakennekynnet, tällä hetkellä hiustenpidennys ja seuraavaksi jotain muuta.
Yleensä feikkaan yhden asian kerrallaan, vie liikaa aikaa ja rahaa huollattaa kaikkea kivaa samaan aikaan.

Mun mielestä suomalaiset naiset keskimäärin ehostaa liian vähän, varsinkin 40+ ikäiset.

Samaa feikkiä on nyppiä kulmat, ajella sääret, meikata... mikä vaan epäluonnollinen.

Itse käytän klipsipidennyksiä ja tekoripsiä baarissa, arkena en edes meikkaa. On kiva joskus olla upeannäköinen. Oon varattu ja miestä feikkilook ärsyttää, tykkää eniten et oon meikitön, mutta ei valitakaan jos laittaudun meikillä. Tekotukalleni nauraa ääneen kun näkee.

No eiköhän naisesta näy jo kilometrien päähän kuinka feikkiä se kauneus on, jos on pää täys tekotukkaa, silmissä tekoripset ja iho keltasena feikkirusketuksesta. Joten ei taida ketään yllättää, jos feikkikaunis nainen onkin saunapuhtosena ihan toisen näköinen.
Mitä taas piilareihin tulee, niillähän saa kivasti vaihtelua silmien väriin. Vaikka ruskeat silmät kyllä on aika tylsät, maailmanlaajuisestihan ruskeasilmäisiä on eniten. Kannattasi kokeilla vihreitä tai violetteja jos silmien värillä haluaa huomiota herättää.

Yhteistyössä