Keskenmeno, aika pysähtyi eilen.

[QUOTE="vieras";26736915]Se oli tuolla Mitäs nyt? - Sivu 5
Tossa
"Siirretty: Monta kerta ylinopeutta vuoden aikana,
ajokortti pois, niin kuinka kauan ne pitää kortin pois?
Aloittaja Venakko Milanna, Eilen 15:05"
En saa sitä auki. : /[/QUOTE]

Ketju on näemmä siirretty ylläpidon toimesta, joten sitä ei enää voi nähdä.
Joten en muodosta kantaani, onko haukkunut vai ei, koska en ole niitä viestejä nähnyt.
Mutta tästä asiasta ei sen enempää, kiitos.
 
"aliina"
Aivan kamalaa! :( Kun viikkoja oli jo noin paljon, niin jotenkin mä en vaan osaa mieltää sitä keskenmenoksi, vaikka se sitä kai on olevinaan. :( Hirvittävän paljon voimia! Toivottavasti sinä ja vaimosi löydätte keinoja käsitellä surua.
 
"vieras"
Ketju on näemmä siirretty ylläpidon toimesta, joten sitä ei enää voi nähdä.
Joten en muodosta kantaani, onko haukkunut vai ei, koska en ole niitä viestejä nähnyt.
Mutta tästä asiasta ei sen enempää, kiitos.
Hyvä päätös. Kuten tiedät palstalle kuuluu ne arvostelutkin ja niillä ei ole mitään tekemistä tämän sinua kohdanneen asian kanssa kuitenkaan. Joku vain yrittää tahallaan pahoittaa lisää mieltäsi. Meitä on niin moneen junaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen
Jos vaimosi oli jo rv 23, kyseessä on kohtukuolema ja synnytys. Vaimosi on oikeutettu 105 päivän äitiyslomaan ja äitiysavustukseen.
No justiin ja justiin rv 23...
Virallinen termi on varmasti kohtukuolema, mutta minä nyt käytin tuota keskenmeno-termiä.
Loppujen lopuksi, mitä sillä on väliä, millä termillä asiansa ilmaisee - mennyt mikä mennyt.
Tuohon en ole tutustunut, mutta varmasti olisi oikeutettu - kuitenkaan en usko, että meinaa tuolle lomalle jäädä, vaikka siihen olisikin oikeutettu.
 
No justiin ja justiin rv 23...
Virallinen termi on varmasti kohtukuolema, mutta minä nyt käytin tuota keskenmeno-termiä.
Loppujen lopuksi, mitä sillä on väliä, millä termillä asiansa ilmaisee - mennyt mikä mennyt.
Tuohon en ole tutustunut, mutta varmasti olisi oikeutettu - kuitenkaan en usko, että meinaa tuolle lomalle jäädä, vaikka siihen olisikin oikeutettu.
"Mennyt mikä mennyt", ehkä sinun mielestäsi. Vaimosi kannalta kyseessä on vähän isompi juttu. Itsekin olen kohtukuoleman kokenut ja toipumisen kannalta nuo päivät voivat olla ratkaisevia.

Ole armollinen äläkä vähättele vaimosi surua. Hän on pienen kuitenkin sisällään kantanut ja synnyttänyt.
 
  • Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen
...onhan sulla/teillä siellä tarjolla olkapäätä? Tukiverkostoa? Että pystytte kumpikin tahoillanne purkamaan ajatuksianne ja läpikäymään asiaa? Puhua, itkeä, huutaa ja kirota....älkää epäröikö myös tarttua ulkopuolisen järjestämään apuun, tukiryhmiä varmaan löytyy teidänkin suunnalta....

Ja jos haluat, niin yv:lläkin tavoittaa kuuntelijaa ja olkapäätä....
 
  • Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen
"Mennyt mikä mennyt", ehkä sinun mielestäsi. Vaimosi kannalta kyseessä on vähän isompi juttu. Itsekin olen kohtukuoleman kokenut ja toipumisen kannalta nuo päivät voivat olla ratkaisevia.

Ole armollinen äläkä vähättele vaimosi surua. Hän on pienen kuitenkin sisällään kantanut ja synnyttänyt.
Kommentin tarkoituksena ei ollut vähätellä ketään, eikä mitään.
Sanavalinnat saattoivat olla virheellisiä, mutta yritin kertoa kommentilla sitä, että lapsi on joka tapauksessa menehtynyt ja tämä tilanne täytyy kuitenkin purkaa ja käsitellä & jatkaa eteenpäin, huolimatta siitä, mitä termiä tapahtumasta käyttää.
Luonnollisestikin vaimoa tuetaan ja lohdutetaan.
 
...onhan sulla/teillä siellä tarjolla olkapäätä? Tukiverkostoa? Että pystytte kumpikin tahoillanne purkamaan ajatuksianne ja läpikäymään asiaa? Puhua, itkeä, huutaa ja kirota....älkää epäröikö myös tarttua ulkopuolisen järjestämään apuun, tukiryhmiä varmaan löytyy teidänkin suunnalta....

Ja jos haluat, niin yv:lläkin tavoittaa kuuntelijaa ja olkapäätä....
Löytyy kuuntelijaa ja tukiverkostoa, onneksi! :)
Juu, kyllä on läheisiä ja kuuntelijoita jakamassa surua, kiroamista ja huutoa.
Ja myös tukiryhmät huomioidaan, jos tarpeellisiksi katsotaan.
Kiitos yv-tarjouksesta, mutta ainakaan vielä ei ole tarvetta - katsotaan sitä sitten vähän myöhemmin.
Kiitos paljon kuitenkin!
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
[QUOTE="harmaa";26737063]Voi eiii...kamalaa... :( Kuinka vaimosi voi nyt? tai taitaa olla tyhymä kysymys.. Joutuko hän synnyttää??[/QUOTE]

No sanotaan, että olosuhteisiin nähden voi ihan hyvin.
Poissa tolaltaan, luonnollisestikin.
Tässä juurikin teen lähtöä takaisin sinne sairaalaan, teinit tulevat 10 min päästä kotiin ja sitten lähdetään.
Joutui.
 
Olen pahoillani.Tuntuu niin epäoikeudenmukaiselta menettää pikkuinen noinkin myöhäisillä viikoilla.Se on rankkaa ja sitä ei ymmärrä miksi, mutta sen kanssa oppii vuosien myötä elämään.Itse kokenut myös menetyksen myöhäisillä viikoilla muutama vuosi sitten.Voimia ja jaksamista teille:hug:
 
Olen pahoillani.Tuntuu niin epäoikeudenmukaiselta menettää pikkuinen noinkin myöhäisillä viikoilla.Se on rankkaa ja sitä ei ymmärrä miksi, mutta sen kanssa oppii vuosien myötä elämään.Itse kokenut myös menetyksen myöhäisillä viikoilla muutama vuosi sitten.Voimia ja jaksamista teille:hug:
Niin tuntuu, kun melkein jo ajatteli, että tässä ei enää ole suurta riskiä mitään tapahtua ja että ollaan jo "voiton" puolella.
Mutta ei sitten kuitenkaan.
Kiitos!
 

Yhteistyössä