Haussa kunnollinen nainen

  • Viestiketjun aloittaja "Marko"
  • Ensimmäinen viesti
"Marko"
Hei !

Tiedän että tästä ja muistakin kirjoituksistani moni naikkonen vetää herneen nenään, mutta se on heidän ongelmansa, vittuako minä siitä välitän.

Etsin kunnollista, yhden miehen naista jonka elämään ei kuulu irtosuhteet, eikä päihteet lisäksi naiosen tulee olla myös lapseton ja arvaattekin varmaan mikä on yksi tärkeimmistä kumppanin valinta kriteereistäni - sitä minun ei varmaan enää tarvitse edes kertoa teille rakkaat palstalaiset ... mutta sanotaanko kuitenkin näin että edellytän kumppaniltani yhtä alhaista käyttöastetta kun itselläni on.

Miksikö kirjoitin tämän - huvin vuoksi.
 
kysymys
[QUOTE="Marko";26737002]Hei !

Tiedän että tästä ja muistakin kirjoituksistani moni naikkonen vetää herneen nenään, mutta se on heidän ongelmansa, vittuako minä siitä välitän.

Etsin kunnollista, yhden miehen naista jonka elämään ei kuulu irtosuhteet, eikä päihteet lisäksi naiosen tulee olla myös lapseton ja arvaattekin varmaan mikä on yksi tärkeimmistä kumppanin valinta kriteereistäni - sitä minun ei varmaan enää tarvitse edes kertoa teille rakkaat palstalaiset ... mutta sanotaanko kuitenkin näin että edellytän kumppaniltani yhtä alhaista käyttöastetta kun itselläni on.

Miksikö kirjoitin tämän - huvin vuoksi.[/QUOTE]

kuinka sinä äitien palstalta haet lapsetonta naista?
 
  • Tykkää
Reactions: lissukka.
lol
[QUOTE="Aapee";26737030]Hienoa että olen ikäänkuin " lyönyt itseni läpi" tällä palstalla ja tuonut tietoisuuteenne että mikä olen ja mitä haen.[/QUOTE]

Älä nyt erehdy pitämään tuota minään kunnianosoituksena kuitenkaan :)
 
"vieras"
Etsi seuraa kristilliseltä keskustelupalstalta, tai kristillisestä treffifoorumista. Sieltä varmasti löytyy neitsyitä ja lapsettomia naisia, toisin kuin äiti- ja isäfoorumilta. Hyvällä tuurilla voi tavata naisen, joka on säästänyt myös ensisuudelman avioliittoon.
 
sgjmkg
[QUOTE="Aapee";26737030]Hienoa että olen ikäänkuin " lyönyt itseni läpi" tällä palstalla ja tuonut tietoisuuteenne että mikä olen ja mitä haen.[/QUOTE]

Mikä siinä on hienoa? Tuskin auttaa sua löytämään sitä hakemaasi naista. Kaikki täällä vaan pitää sua niin säälittävänä että vaikka täältä löytyisi se hakemasi kaltainen nainen, se juoksisi karkuun ja lujaa kun tajuaisi että sä olet vikissyt täällä vaikka kuinka kauan.

Kaikki 'julkisuus' ei ole hyvää julkisuutta, you know...
 
.....
[QUOTE="Marko";26737002]
Etsin kunnollista, yhden miehen naista jonka elämään ei kuulu irtosuhteet, eikä päihteet lisäksi naiosen tulee olla myös lapseton ja arvaattekin varmaan mikä on yksi tärkeimmistä kumppanin valinta kriteereistäni - sitä minun ei varmaan enää tarvitse edes kertoa teille rakkaat palstalaiset ... mutta sanotaanko kuitenkin näin että edellytän kumppaniltani yhtä alhaista käyttöastetta kun itselläni on.
[/QUOTE]

Tarkoitatko tällä, että käytät vain 0.1% aivoistasi?

Käyttöaste – Wikipedia
 

Yhteistyössä