Aiheeton ilmoitus, jälleen kerran!!

  • Viestiketjun aloittaja Huhuh, mitä touhua!
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Huhuh:
Siis noi 2koiraa, joita kävin hoitamassa on tutun luona, jossa ne naapurit ilmottelee. Melko varmasti naapurit on kostoilmotuksia tehneet, ite oon ennen asunut samassa talossa ja tiedän noi naapurit. Minä asun solussa, jossa on kämppiksellä toi koira, joka uikkaa tuolla.
Sä olet ihan sekaisin.
Hoidat ne koirat nyt kunnolla jotka sulle on hoidettavaksi annettu!
3 lenkkiä päivässä, ruokaa ja vettä pitää olla KOKO AJAN.

Päästät sen kämppiksen koiran irti siitä hihnasta ja soitat eläinsuojeluun asiasta.
Teet sinne niin monta ilmoitusta kunnes koiran laiminlyönti loppuu.

Kun sä olet nämä asiat tehnyt niin mä lupaan lopettaa sun kutsumisen hörhöksi.
 
VittumaisenVeikee
Se on perjantai. Tai joillain kaljantai.

Minne sä olet tehnyt siitä kämppiksen koirasta eläinsuojeluilmoituksen? Kannattaa niissäkin olla aktiivinen että jotain alkaa tapahtumaan ja ihan moneen tahoon olla yhteydessä. Lähin eläinlääkäri on hyvä paikka vaikka, se osaa varmasti ainakin neuvoa kuinka toimia.
 
Huhuh, mitä touhua!
[QUOTE="vieras";26733803]Sä olet ihan sekaisin.
Hoidat ne koirat nyt kunnolla jotka sulle on hoidettavaksi annettu!
3 lenkkiä päivässä, ruokaa ja vettä pitää olla KOKO AJAN.

Päästät sen kämppiksen koiran irti siitä hihnasta ja soitat eläinsuojeluun asiasta.
Teet sinne niin monta ilmoitusta kunnes koiran laiminlyönti loppuu.

Kun sä olet nämä asiat tehnyt niin mä lupaan lopettaa sun kutsumisen hörhöksi.[/QUOTE]

Tunnin juoksivat koirapuistossa ja sit puolentunnin lenkki. Ja ruokaa ja vettäkin sinne jäi. Ja nyt pari tuntia sit on omistajat kotiutuneet ja käyttäneet ne ulkona.

Olisin mennyt päästää sen kämppiksen koiran irti hihnasta, mut se on tällä kertaa siellä sen huoneessa patterissa kiinni ja ovi lukossa. Pitää tehdä uusi ilmoitus.

Tuolla keittiössä on lapulla numeroita, joille voi soittaa kellon ympäri, jos tulee asiaa. Pitäsköhän niille soittaa ja sanoo tosta, vai viittiikö tähän aikaan? Kun ne vois soittaa sit tolle omistajalle tosta. En tiiä miten kauan omistaja aikoo olla pois täältä. Kaverinsa kanssa lähtivät jo 2-3tuntia sitten.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Huhuh:
Tunnin juoksivat koirapuistossa ja sit puolentunnin lenkki. Ja ruokaa ja vettäkin sinne jäi. Ja nyt pari tuntia sit on omistajat kotiutuneet ja käyttäneet ne ulkona.

Olisin mennyt päästää sen kämppiksen koiran irti hihnasta, mut se on tällä kertaa siellä sen huoneessa patterissa kiinni ja ovi lukossa. Pitää tehdä uusi ilmoitus.

Tuolla keittiössä on lapulla numeroita, joille voi soittaa kellon ympäri, jos tulee asiaa. Pitäsköhän niille soittaa ja sanoo tosta, vai viittiikö tähän aikaan? Kun ne vois soittaa sit tolle omistajalle tosta. En tiiä miten kauan omistaja aikoo olla pois täältä. Kaverinsa kanssa lähtivät jo 2-3tuntia sitten.
Soita POLIISILLE ja sano että koira on lukitun oven takana. Ja maanantaina soitat asuntolanvalvojalle!
 
Huhuh, mitä touhua!
Se on perjantai. Tai joillain kaljantai.

Minne sä olet tehnyt siitä kämppiksen koirasta eläinsuojeluilmoituksen? Kannattaa niissäkin olla aktiivinen että jotain alkaa tapahtumaan ja ihan moneen tahoon olla yhteydessä. Lähin eläinlääkäri on hyvä paikka vaikka, se osaa varmasti ainakin neuvoa kuinka toimia.

Se koiran omistaja on 16v, ettei ainakaan laillisesti oo juopottelemassa, eikä tässä asunnossa saa juopotella, mut ei ne täällä olekaan.

Seyn sivulla tein sen. Laitoin tarkan osoitteenkin, mut ei oo varmaan mennyt ilmoitus perille, tai ei vaan oo tarkistaneet sitä.

Joku naapuri tuntuu patteriinkii hankaavan jollain. Kivalta varmaan koiran ulvominen kuulostaa, alakerrassa asuu lapsiperhe, toivottavasti saavat nukuttua.
 
Huhuh, mitä touhua!
[QUOTE="vieras";26733966]Soita POLIISILLE ja sano että koira on lukitun oven takana. Ja maanantaina soitat asuntolanvalvojalle![/QUOTE]

Laittaako hätäkeskuksen tyypit ton takia poliiseja? Kun joskus soitettiin siskosta, niin vaan maanitteli ilmottajan ikää, joka muuten oli 15v. Pitäsköhän ensin soittaa sille, jonka numero on tuolla keittiössä? Jos se auttais.. Kun se on siis se vuokranantajaki. Sille voi soittaa kellon ympäri.

Kun vähän niinku "pelottaa" mitä ell tai poliisit sanoo, kun mun huoneessa on HUOMISEEN asti 3kisua. 1on vakituinen, 2hoidokkia, jotka lähtee huomenna. Tai tuskin ne mitään sanos, mut aika pieni tila kolmelle kissalle.
 
Huhuh, mitä touhua!
[QUOTE="vieras";26734061]Siis onko se asuntola vai asunto?

Soita sitten vaikka vuokranantajalle. Onko ne 3 kissaa siis yhdessä huoneessa? :O[/QUOTE]

Asunto.

On siis vielä huomiseen asti. Eilen tulivat. Pienihän tää huone on, mutta ei ne oo kun yön ajan tässä huoneessa, muuten juoksentelee tuolla yhteisissä tiloissa, sillon ku naapurin koira ei oo siellä irti. Ja tietty tänään oli sen muutaman tunnin tässä huoneessa, ku kävin hoitaa koirat.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Huhuh:
Asunto.

On siis vielä huomiseen asti. Eilen tulivat. Pienihän tää huone on, mutta ei ne oo kun yön ajan tässä huoneessa, muuten juoksentelee tuolla yhteisissä tiloissa, sillon ku naapurin koira ei oo siellä irti. Ja tietty tänään oli sen muutaman tunnin tässä huoneessa, ku kävin hoitaa koirat.
No soita nyt jollekin!
 
Huhuh, mitä touhua!
[QUOTE="vieras";26734101]No soita nyt jollekin![/QUOTE]

Soitin sille, jonka numero oli keittiössä. Se sano soittavansa omistajalle, että alakerrasta tuli valitus. Mut se ei saanu nettiä auki, joten soittaa yhelle toiselle, että saako se sitä nettiä toimimaan.

Ja oli muuten ukko ihmeissään, ku kuuli, että omistaja sitoo sen yleensä ulko-oveen ku on itekkii kotona. Ei oo ihan koiran elämää tollanen, aina hihnassa olo.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Huhuh:
Soitin sille, jonka numero oli keittiössä. Se sano soittavansa omistajalle, että alakerrasta tuli valitus. Mut se ei saanu nettiä auki, joten soittaa yhelle toiselle, että saako se sitä nettiä toimimaan.

Ja oli muuten ukko ihmeissään, ku kuuli, että omistaja sitoo sen yleensä ulko-oveen ku on itekkii kotona. Ei oo ihan koiran elämää tollanen, aina hihnassa olo.
Hyvä että soitit!! :) Ehkä nyt alkaa tapahtua.
 
Huhuh, mitä touhua!
[QUOTE="vieras";26734290]Hyvä että soitit!! :) Ehkä nyt alkaa tapahtua.[/QUOTE]

Se ei saa nettiä auki, eikä sillä ole omistajan numeroa. Tuntuu olevan aika yhtä tyhjän kanssa. No kohta soitan sitten poliisit, jos ei rupee homma toimimaan.

Voi koiraparka. On saanu kurjan alun elämälleen. Ikää on jotain 7-8kk.

Nythän tuo ehkä tais hiljetä. Sais se omistajaki tulla hoitamaan koiraansa. Olis voinu pyytää mua hoitamaan koiraa. Olisin voinu suostuakin, mut ku ei puhu mulle mitään, niin ei sitte!
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Huhuh:
Se ei saa nettiä auki, eikä sillä ole omistajan numeroa. Tuntuu olevan aika yhtä tyhjän kanssa. No kohta soitan sitten poliisit, jos ei rupee homma toimimaan.

Voi koiraparka. On saanu kurjan alun elämälleen. Ikää on jotain 7-8kk.

Nythän tuo ehkä tais hiljetä. Sais se omistajaki tulla hoitamaan koiraansa. Olis voinu pyytää mua hoitamaan koiraa. Olisin voinu suostuakin, mut ku ei puhu mulle mitään, niin ei sitte!
Soita poliisit!
 
Huhuh, mitä touhua!
Koira rupes ilmeisesti nukkumaan. Nyt se ukko, jolle soitin, ni soitti jo neljättä kertaa, ettei saa nettiä auki, jossa on numerot. Huomenna se soittaa joillekii viikonloppu-tyypeille, jotka hoitaavat asiaa sitten. Ja sano, että tämä pitää loppua noin ei voi missään tapauksessa käyttäytyä.

Kerrankii jotain tapahtuu. Sille tukihenkilölle, joka käy arkisin, ei tosta hyödytä mitään sanoa, puolustaa omistajaa, ehkä siks kun mä oon "uus" täällä, omistaja on ite asunut yli puolvuotta. Sitä on helppo puolustaa.

Ehkä niitä poliiseja ei tarvii soittaa, mut toisaalta olis hyvä näpäytys omistajallekii. :D
 
Huhuh, mitä touhua!
[QUOTE="vieras";26734470]Nii eihän ne hellanteltut nyt , ulise kun vain klo 8-16 välillä joka vatun päivä, kun kusipäinen omistaja on töissä.[/QUOTE]

Vähän eri asia yöllä. Päivisin tuo harvemmin on ulissu. Nykyään toi pentu jättää sen päivisin tuonne huoneeseensakin kiinni. Ennen ei tehnyt sitä.

Se on näköjään yllättävän vaikeeta ottaa puhelinta käteen ja soittaa. Nyt tuo taas hirveesti haukkuu ja ulvoo.
 
En sen enempää kommentoi koiran haukkumiseen, mutta mulla oli entisen kämpän yläkerrassa 2 koiraa jotka haukkui aina kun sieltä poistuttiin ja monta tuntia aina sen jälkeen. Valitus yläkertaan sai vaan yläkerran haukut itselleni että olen vitun valittaja ja eläin vihaaja. Onneksi pääsin muuttaa sieltä pois. Säälin seuraavia asukkaita jotka sinne muutti :(
 
tuutis
Voi hitto. Sä olet se pentu, jonka piti hoitaa ÄITINSÄ KOIRIA! Onko ne naapurit nyt tehneet ilmotuksen niistä koirista?
Sun siskoshan piti ne lenkittää, kun sulla on polvi paskana?
Sun piti palata sun soluasuntoon ja SIKSI sä jätit ne KOIRAT yksin VUOROKAUDEKSI? HALOO!!! Kissat mä vielä ymmärtäsin, mut et koirat. VUOROKAUDEKSI?
 
  • Tykkää
Reactions: Angel of darkness
tuutis
Vinkiks vaan, että se sun kämppiksen koira vaan jatkaa sitä ulisemista, jos sä siellä oven takana viheltelet. Olet samanlainen idiootti kuin ne lapset/nuoret, jotka härnää postiluukusta koiria, et ne haukkus. Sit omistajat saa valituksia, kun koirat haukkuu.
 
Huhuh, mitä touhua!
En sen enempää kommentoi koiran haukkumiseen, mutta mulla oli entisen kämpän yläkerrassa 2 koiraa jotka haukkui aina kun sieltä poistuttiin ja monta tuntia aina sen jälkeen. Valitus yläkertaan sai vaan yläkerran haukut itselleni että olen vitun valittaja ja eläin vihaaja. Onneksi pääsin muuttaa sieltä pois. Säälin seuraavia asukkaita jotka sinne muutti :(
Niimpä. Mulla oli siskon koira hoidossa, niin käytiin kaupassa, kesti max 15min, niin oli ulko-oveen ilmestynyt lappu, että koirallasi taitaa olla eroahdistus ja plaaplaa. Ei oo tosta vielä tullu kukaan valittaa. Oikeen ootan sitä, mut tuskin ne tähän aikaan.

Just ajo muuten poliisiauto tosta ohi. Tulis jo tänne, prkl. Eipähän tarttis ite soittaa. :p Minä kun en tykkää niitä soittaa paikalle, ahistavia.

Se, jolle soitin aikoo sanoa omistajalle, että alakerrasta ovat kauheesti valittaneet sille. Joku ylhäällä tai alhaalla kolistelee siihen malliin, että vähän taitaa ärsyttää koiran ääntely. Tai sit koira on päässy irti ja tuhoo paikkoja...

Mä säälin tota koiraa. :( Onneks on kesä, niin ehkä tuolla ylhäällä ei niin paljoo naapureita asu. Ainakii näky tyhjiä huoneita olevan.

Naapurit kun koputtaa patteriin, ni koira alottaa uuestaan ulinan.

Meneehän se yö näinkin valvoessa, pitäs vaan huomenna ja ylihuomenna hoitaa pikkulapsia, joten kiva olis nukkuakin. En vaan voi nukkua, kun koiralla ei oo kaikki hyvin.

Ei se poliisiauto ajanukkaan tänne.
 
Huhuh, mitä touhua!
Vinkiks vaan, että se sun kämppiksen koira vaan jatkaa sitä ulisemista, jos sä siellä oven takana viheltelet. Olet samanlainen idiootti kuin ne lapset/nuoret, jotka härnää postiluukusta koiria, et ne haukkus. Sit omistajat saa valituksia, kun koirat haukkuu.
Aina viheltelyn jälkeen se hiljeni vähäks aikaa. Juttelin sille oven takaa, mut ei hyödyttäny mitään. Ei ollu kyllä tarkotus, että vinkuis enemmän.

Tuon omistaja sietää saahakii valituksia, jättää nyt koira hihnaan kun ite lähtee luuhaamaan varmaan koko yöks?
 

Yhteistyössä