mieee
mä oikeesti järkytyin eilen saunassa...milloin mun lapsestani on tullut noin iso...tyttö täyttää pian 10v. alkaako karvankasvu oikeesti NÄIN aikaisin?
Tuskin kukaan tuijottaa. Näkeehän sen karvoituksen ilman "tuijottamistakin"Pakko kysyä: tuijotatko sinä omasta lapsestasi tuollaisia asioita?
Hmm musta ainakin on normaalia huomioida tuollaisia,ja kaikkia muitakin juttuja omasta lapsestaan.Eihän sitä nyt varmaan TUIJOTETA mutta tottakai oman lapsen kropasta jne kuuluu tehdä huomioita.Oliskos se sitten normaalia jos äiiti ei huomaisi mitään teini-iän muutoksia tapahtuvan lapsessaan?Pakko kysyä: tuijotatko sinä omasta lapsestasi tuollaisia asioita?
ja niitä aikoja kun huomaa muutoksia, niin kannattaa varmaan viimeistään keskustella kuukautisista. Ja voihan sitä hienovaraisesti sanoa että kertoo kyllä jos on jotain kysyttävää.Hmm musta ainakin on normaalia huomioida tuollaisia,ja kaikkia muitakin juttuja omasta lapsestaan.Eihän sitä nyt varmaan TUIJOTETA mutta tottakai oman lapsen kropasta jne kuuluu tehdä huomioita.Oliskos se sitten normaalia jos äiiti ei huomaisi mitään teini-iän muutoksia tapahtuvan lapsessaan?
Hmm musta ainakin on normaalia huomioida tuollaisia,ja kaikkia muitakin juttuja omasta lapsestaan.Eihän sitä nyt varmaan TUIJOTETA mutta tottakai oman lapsen kropasta jne kuuluu tehdä huomioita.Oliskos se sitten normaalia jos äiiti ei huomaisi mitään teini-iän muutoksia tapahtuvan lapsessaan?
samaa mieltä.Hmm musta ainakin on normaalia huomioida tuollaisia,ja kaikkia muitakin juttuja omasta lapsestaan.Eihän sitä nyt varmaan TUIJOTETA mutta tottakai oman lapsen kropasta jne kuuluu tehdä huomioita.Oliskos se sitten normaalia jos äiiti ei huomaisi mitään teini-iän muutoksia tapahtuvan lapsessaan?
en mäkään, mutta jos teini-ikä liitetän murrosikään ( ts. sen tuomiin fyysisiin muutoksiin on fyysisten muutosten alkamisikä varhaistunut. Monella tytöllä voi olla jo 10-vuotiaana kuukautiset jne.Mä en miellä 9-10-vuotiasta vielä teiniksi.
en mäkään, mutta jos teini-ikä liitetän murrosikään ( ts. sen tuomiin fyysisiin muutoksiin on fyysisten muutosten alkamisikä varhaistunut. Monella tytöllä voi olla jo 10-vuotiaana kuukautiset jne.