"vieras"
Tuli puheeksi tuossa eilen. Oli jonkun verran erimielisyyttä, miten kyseinen ilmaisu pitäisi ottaa.
Myös pienikokoisesta?Voidaan käyttää myös hieman iäkkäämmästä, tyylikkäästä naisesta.
Joo, mutta nimenomaan isokokoisesta/lihavasta.Voidaan käyttää myös hieman iäkkäämmästä, tyylikkäästä naisesta.
No, minä olenkin kamalan kyyninen Tuota näyttävää käytetään naistenlehdissä paljon. On vaikka jostain kissanristiäisistä kuvia, joissa ihmiset poseeraa lasit käsissään ja ovat niin julkkiksia. Pienet ja hoikat kuvataan kauniiksi ja häikäiseviksi, isokokoiset näyttäviksi, kun on pakko jotain sanoa.Alkuperäinen kirjoittaja eri mieltä;26721400:Minä ainakin puhun näyttävästä naisesta kokoon katsomatta, jos on tyylikäs.
ja minä.Alkuperäinen kirjoittaja eri mieltä;26721400:Minä ainakin puhun näyttävästä naisesta kokoon katsomatta, jos on tyylikäs.
Joo, totta kai voi olla. Mutta jos on siis tarve sanoa joku kohteliaisuus, eikä voi sitä kaunista käyttää, on näyttävä kätevä ilmaisu.kai isokokoinenkin voi olla silti kaunis vaikka onkin näyttävä myös