Inhottaa kun tyttärellä on paljon tatuointeja :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
jokasen oma asia. mulla on pohkeessa 27korkea ja leveyttä 20cm oleva keiju. käsivarress lila+perhos-tähtihässäkkä n40cm pituutta, jatkuu viellä.

ala selkhääntulel viellä.. myös.

[QUOTE="...";26448346]Esitteli niitä ihan tohkeissaan ja kertoi miten kavereiden kanssa kävivät ottamassa alaselkään tribaalikuviot kun kesäloma alkoi. [/QUOTE]

Provolta vaikuttaa.

Eihän kukaan normaali ota enää Tramp Stampia. Amiksen kosmetologit/parturikampaajat ja lähihoitajat on sitten asia erikseen. :)

[QUOTE="...";26448346]Tänään kun menimme kaupungille, huomasin tyttäreni kyynärtaipeessa rivin roomalaisia numeroita ja kysyin, että onko tuo vain tussitöherrys vai tatuointi. Tatuointihan se oli ja kertoi, että niitä on yhteensä seitsemän! :O Esitteli niitä ihan tohkeissaan ja kertoi miten kavereiden kanssa kävivät ottamassa alaselkään tribaalikuviot kun kesäloma alkoi. Kiinalainen kirjoitusmerkki ranteessa, tähti jalkapöydässä, risti nimettömän ”sisäsyrjässä”, sydän nimettömässä ja höyhen kyljessä ovat ne muut tatuoinnit. Harmittaa tosi paljon kun ottaa moisia, jos alkaa vaikka kaduttaa myöhemmin. Ikää hänellä on vasta 19-v![/QUOTE]

Öhöm, ei kuulosta edes paljoltakaan. Ensinnäkin sormen sisäsyrjässä oleva tatuointi on pakko olla todella pieni, samoin sydän nimettömässä. Samoiten alaselkä ja kylki ei monellakaan vilku kokoajan paljaana, että tatuoinnitkaan kokoajan olisi näkyvillä. Ranne ja kyynärpää on noista ainoat että rupeaisin jo miettii että miten nämä saa tarvittaessa peitettyä.

Yleesä tatuointeja ottavat vähän koulutetut ja huonopalkkaiset ihmiset ns. duunarit ja muuten yksinkertaiset hanttihommia tekevät.
Siivoojat ja työttömät.
Harvemmin korkeastikoulutetut ja hyvässä toimessä olevat.
Pois lukien huippu-urheilijat yms. menestyvät.

Yleesä tatuointeja ottavat vähän koulutetut ja huonopalkkaiset ihmiset ns. duunarit ja muuten yksinkertaiset hanttihommia tekevät.
Siivoojat ja työttömät.

tässä kommentissa ei ollut järkeä sitten hitustakaan.

äitini ekasta tatuoinnistani kommentoi että pitääkö sitä kaikkea itteensä kirjotella. vastasin vaan että onneks en päätynyt siihen toiseen vaihtoehtoon, "elämä on paskaa" ja hymyilin. eipä oo sen jälkeen jaksanu muita tatuointeja kommentoida. huomasin kyllä lievän närkästyneen ilmeen yhdestä tatuoinnista kun sai tietää että sen on tehnyt isäni veli.

aika tylsää mahtaa joillakin olla kun jaksavat noin tulistua muiden kuvista. mä oon mummona kuitenki sen näkönen tapaus että olipa näitä tatuointeja tai ei niin ei kukaan mua sillä silmällä enään vilkuilis muutenkaan :D viittä vaille hautaan menossa tuskin jaksaa harmittaa eletty elämä ja etenkään ne tatuoinnit.

ämh.... En voi olla sanomatta että "no voi herranjumala, nyt sillä on varmaan elämä pilalla" :rolleyes:

On, ja mitään työtäkään ei tuu saamaan ikinä. Jää ikuisesti siivoojaks tai työttömäksi.

Katsokaas kun nykyään sillä ei ole mitään väliä jos niitä tatuointeja on, kaiken voi aina peittää vaatteilla ja tatuointi ei ole hygieniariski, kuten esim. lävistys voi olla :D

Okei myönnän että katon itekin kieroon naamatatuoituja tms. tatuointeja joita ei voi saada kankaalla piiloon.. En ehkä itekään palkkais sellasta jolla on kaulassa pentagrammi.

Siivoojat ja työttömät.

Meet Doctor Dave

sLIQ8A9nhJ6s_125602_PL.jpg

Ilmaisen vain nöyrästi oman mielipiteeni. Jos mun äidin elämä menis pilalle mun tatuoinneista, niin
siitä vaan sitten, mun kans ei tarvis sit varmaan olla tekemisissä jos se olis niin järkkyä ja maailman pahin asia.

Yhteistyössä