nyt vois oikeasti kysyä että MITÄS NYT?????

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Aijaa.com - paatos

Oikeuden huostaanotto päätös oli annettu 24.5.2012.
Minä sain tietää siitä vasta(27.6.2012) kun sosku kutsui minut tekemään asiakassuunnitelman. En ole nähnyt oikeuden päätöstä enkä tiedä syitä. Tiedoksi anto oli lähetetty asiamiehelleni. En ole saanut yhteyttä asiamieheeni?


Enkä tiedä mitä tehdä?
Sen tiedän että kaikki pitää kertoa ainakin jollekin joten ajattelin ruveta pitämään
facebookissa lasten huostaanottamisesta päiväkirjaa.

Tervetuloa Facebookiin - kirjaudu sisään, rekisteröidy tai lue lisää
En tiedä toimiiko?
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26716643]Aijaa.com - paatos

Oikeuden huostaanotto päätös oli annettu 24.5.2012.
Minä sain tietää siitä vasta(27.6.2012) kun sosku kutsui minut tekemään asiakassuunnitelman. En ole nähnyt oikeuden päätöstä enkä tiedä syitä. Tiedoksi anto oli lähetetty asiamiehelleni. En ole saanut yhteyttä asiamieheeni?


Enkä tiedä mitä tehdä?
Sen tiedän että kaikki pitää kertoa ainakin jollekin joten ajattelin ruveta pitämään
facebookissa lasten huostaanottamisesta päiväkirjaa.

Tervetuloa Facebookiin - kirjaudu sisään, rekisteröidy tai lue lisää
En tiedä toimiiko?[/QUOTE]

Ja tää ei ole provo. näin suomen maassa.
 
Yyyyhhhh
No oisko kannattanut olla?

Mä olen käynyt vuoden perhekuntoutuksen vieraalla paikkakunnalla. AINA kannattaa olla yhteistyökykyinen. Ellen ois suostunut niin olis hyvin voinut käydä niin että lapset ois lähteneet
 
"vieras"
[QUOTE="mei";26716835]palottava,ahdistava tilanne.
Mutta totuus on se,että yhteistyökykyinen täytyy olla.Muuten tulee ongelmia..Turha tietysti jossitella enää.[/QUOTE]

mutta olin (taas) valmis keskustelemaan mikä ei taas johtanut mihinkään.
Ja sosku voi selvittää asian muutenkin.

No olis pitänyt sillon heti ottaa yhteyttä oikeusavustajaan mutta kun näitä ei kerrota
koulussa miten toimia soskun kanssa joka on aina oikessa.
 
"vieras"
No oisko kannattanut olla?

Mä olen käynyt vuoden perhekuntoutuksen vieraalla paikkakunnalla. AINA kannattaa olla yhteistyökykyinen. Ellen ois suostunut niin olis hyvin voinut käydä niin että lapset ois lähteneet
käydä kuntoutuksessa?
Hei minun piti aloittaa datanomi opiskelu 15.8.2011 jonka jouduin lopettamaan huostaanoton takia.
Mutta onneks pääsin muualle opiskelemaan.
ja tällä hetkellä olen kesä lomalla ja jatkan syksyllä opintojani.
 
"vieras"
Siis mikset ottanut heitä vastaan silloin? Vaan käskit tulla klo 15?
Olin suostuvainen tapaamaan heidät 15:00 tai voin tulla käymään.
Perhepäälikkö oli sitä mieltä että EI!
Perhepäälikkö ei tuntenut minua mutta tämä toinen tunsi joten luotti siis siihen että kaikki OK! ja asian voi selvittää täälläkin!
tai tulla käymään myöhemmin!

en viittinyt laittaa niitä asikaskertomuksia sinne päiväkirjaan koska siellä lukee mitä mukamas olen sanonut ja ne on taas minun sana heidän sanaa vastaan. Poliisit oli tietty paikalla oisko nuo kirjottanut tapahtumasta raportin?
 
rietas
[QUOTE="vieras";26717432]Olin suostuvainen tapaamaan heidät 15:00 tai voin tulla käymään.
Perhepäälikkö oli sitä mieltä että EI!
[/QUOTE]

Etkä siinä vaiheessa, kun perhepäällikkö sanoi ettei sovi vasta klo 15, voinut mennä kotiin ja tavata häntä?
 
rietas
[QUOTE="vieras";26717489]kotiin vasta kuin kolmeks![/QUOTE]

Saako kysyä, että mikset? Itsestä kun tuntuu, että jos tuollaisissa asioissa tuollainen taho ottaa yhteyttä ja haluaa tavata, en alkaisi kyllä kokeilemaan onneani ja sanelemaan mitään ehtoja. Korkeintaan jos olisin poissa kotoa, ilmoittaisin olevani tavattavissa ajan x päästä, ja se x on tasan se aika missä ehtisin kotiin kun heti lähden.
 
"vieras"
Saako kysyä, että mikset? Itsestä kun tuntuu, että jos tuollaisissa asioissa tuollainen taho ottaa yhteyttä ja haluaa tavata, en alkaisi kyllä kokeilemaan onneani ja sanelemaan mitään ehtoja. Korkeintaan jos olisin poissa kotoa, ilmoittaisin olevani tavattavissa ajan x päästä, ja se x on tasan se aika missä ehtisin kotiin kun heti lähden.
Ai niin vastajaan että olen kotona sillon ja sillon!

Ota huomioon tunteet ja miten reakoit kun soskun kautta "ahistellaan"eikä mene perille mikään. En ollut kotona ja sanoin että voin tavata teidät kun olen kotona tai voin tulla käymään!
 
Mä jouduin käymään keskustelemassa lastensuojelussa kolme kertaa ja kävivät kotikäynnillä kahdesti. Jos en olisi suostunut olisivat kuulemma joutuneet harkitsemaan muita toimia lapseni kohdalla.
Ei siinä muuten mitään mutta kun syy oli se että mut oli pahoinpidelty yöllä kadulla, en tuntenut tekijää eikä lapsi ollut mukana.
 
Mä jouduin käymään keskustelemassa lastensuojelussa kolme kertaa ja kävivät kotikäynnillä kahdesti. Jos en olisi suostunut olisivat kuulemma joutuneet harkitsemaan muita toimia lapseni kohdalla.
Ei siinä muuten mitään mutta kun syy oli se että mut oli pahoinpidelty yöllä kadulla, en tuntenut tekijää eikä lapsi ollut mukana.
Miksi siinä oli lastensuojelu mukana? :confused:
 
Jos lapsi on yhtään tärkeä, tulee kotiin vaikka kesken työpäivän.


[QUOTE="vieras";26717752]Ai niin vastajaan että olen kotona sillon ja sillon!

Ota huomioon tunteet ja miten reakoit kun soskun kautta "ahistellaan"eikä mene perille mikään. En ollut kotona ja sanoin että voin tavata teidät kun olen kotona tai voin tulla käymään![/QUOTE]
 
  • Tykkää
Reactions: erinys

Yhteistyössä