Toi Sydänpyllyt ryhmä on NIIIIIIN avartanut mun maailmankuvaa...

"vieras"
Miten meandit ovat laadukkaita jos merkille on ominaista että värit haalistuu, tekstiili nukkaantuu, saumat repeilee?

Porukka tappelee kilpaa kuka saa maksaa eniten paskasta.
 
"huoh"
[QUOTE="vieras";26715170]Ihan sama jatkuu hyvät ihmiset POP:n kirpparilla ja varsinkin Lindex kirpparilla.
Jengi maksaa paskasista vaatteista (joskus jopa reikäsist) suurempia summia mitä ne on alunperinkään maksanut. Varsinkin Lindexin puolella tää on tosi yleistä. Ei ne noi sypyt pelkästään niin tee. POP:n kirpparilla näkee harvasepäivä kanssa tappelua vaatteista :D[/QUOTE]

Tämä on niin totta. Itse käytän miikkarin vaatteita ja kappas tänäänkin lapsilla kyseiset kamppeet päällä. Kuulun myöskin sydänpyllyihin (nimi ehkäpä kamala mutta ketä se pahentaa?).
Iso osa fb kirppareista on mennyt tosi överiks. Tästä syystä ostankin omat vaatteet uutena mutta jos vastaan tulisi kohtuu hintainen ja hyvä vaate niin miksi en sitä käytettynä ostais?
Allekirjoitan sen että noilla kirppareilla myydään ylihintaan mutta tekeekö se sitten kaikista ryhmään kuuluvista tyhmiä ja hulluja?
Pahempana pidän kyllä sitä lindex kirppari "halpoja" vaatteita myydään törkeellä hinnalla ja ei tosiaan popin kirppari yhtään sen parempi oo. Kaikki kirpparit siis ihan samaa kastia.
Jokaisella oma tyylinsä ja mikä miellyttää kenenkin silmää. Miksi siis kritisoida sitä?
J
Ps. Pojan paita ostettu vuosi sitten. Paljon käytetty ja miljoonasti pesty. Nukkaa ei yhtään.
 
ei kannata käydä facebookin lindex-kirpparilla :whistle:
Kannattaapas :D, edes huumorimielessä.

Myyjä: "62 cm ihanaakin ihanampi metsäneläinbody. Pesunukkaa ja haalistumaa, mutta ei ainakaan omaa silmääni haittaa. Yksi neppari puuttuu alhaalta, muttei haittaa käytössä. Edessä kolme rasvatahraa ja yksi keltainen läntti, en ole kokeillut tahranpoistoa. 12 € + pk:t".

Ostajaehdokas: "Tarjoan 3 euroa postikuluineen, kun on kuitenkin haalistumaa, nukkaa ja tahroja?"

Myyjä: "Ei lähde sillä, ei! Tää on niin ihana ja tykätty, tunnearvo on mittaamaton. Pistän mielummin sitten vaikka muistojen laatikkoon".

WTF?! Miksi kukaan maksaisi kenenkään toisen tahraisesta ja nukkaisesta tunnearvosta yhtikäs mitään? Ja toinen kysymys mikä mulle herää on se, että miten mittaamaton se tunnearvo onkaan, jos siitä on valmis luopumaan 12 eurolla :xmas:
Ja mitennii et ole kokeillut tahranpoistoa? Saletisti oot testannut kaikki Vanishit, sappisaippuat, Fairyt yms mutta tahrat on ja pysyy :attn:

On siellä paljon edullista ja hyväkuntoistakin vaatetta kyllä myynnissä :) mutta aika ajoin tulee kohdalle näitä helmiä.
 
[QUOTE="...";26709435]Se on lahko. Viralliselta nimeltään Me & I.[/QUOTE]

Repskopsputos :D :D
Mä olen huvittuneena seurannu mammojen joukkohysteriaa varsinkin niistä peitoista ja no, ylipäänsä niistä vaatteista. Lapsillani on muutama paita, jotkut ihan kestäviä ja laadukkaita ja säilyneet hyvinä isommalta pienemmälle. Mutta voi PYLLY, että ihmisten pitää tapella jostain kuluneista räteistä :O :D En ostais käytettynä ja muut vaatemerkit (pop, ja ihan peruslindexit ja henkkamaukat) miellyttää kyllä enemmän.
Nehän on vaan vaatteita, kai :D :D
 
"..."
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;26715542:
Merkille ominaista haalistumaa? :O

Onko se jotain hienompaa haalistumaa?
<3 Se on miikkarihaalistumaa <3 Se kerryttää tunnearvoa (hintaa). Ja jos on tahra paidassa niin sekin on tunnearvoinen tahra jolloin voi ainakin 7 euroa lisätä hintaan.
 
Mollie
[QUOTE="vieras";26715170]Ihan sama jatkuu hyvät ihmiset POP:n kirpparilla ja varsinkin Lindex kirpparilla.
Jengi maksaa paskasista vaatteista (joskus jopa reikäsist) suurempia summia mitä ne on alunperinkään maksanut. Varsinkin Lindexin puolella tää on tosi yleistä. Ei ne noi sypyt pelkästään niin tee. POP:n kirpparilla näkee harvasepäivä kanssa tappelua vaatteista :D[/QUOTE]

Tämä ilmeisesti koskee vain facebook-kirppiksiä? Kun olen seurannut lastenvaatteiden kauppaa ihan tavallisilla kirppiksillä, kukaan ei koskaan suostu maksamaan paria euroa enempää mistään vaatteesta, vaikka se olisi alunperin mitä merkkiä tahansa.

Mulla taitaa olla vain pari (käytettynä kavereilta saatua) me & I -vaatetta, enkä niistä kyllä normikirppiksillä kahta euroa enempää pyytäisi. Lindexiä löytyisi enemmän, ne siis menevät hirmuhinnoilla kaupaksi FB-ryhmässä, vai? KappAhlille ei taida olla omaa ryhmää?
 
"..."
Kannattaapas :D, edes huumorimielessä.

Myyjä: "62 cm ihanaakin ihanampi metsäneläinbody. Pesunukkaa ja haalistumaa, mutta ei ainakaan omaa silmääni haittaa. Yksi neppari puuttuu alhaalta, muttei haittaa käytössä. Edessä kolme rasvatahraa ja yksi keltainen läntti, en ole kokeillut tahranpoistoa. 12 € + pk:t".

Ostajaehdokas: "Tarjoan 3 euroa postikuluineen, kun on kuitenkin haalistumaa, nukkaa ja tahroja?"

Myyjä: "Ei lähde sillä, ei! Tää on niin ihana ja tykätty, tunnearvo on mittaamaton. Pistän mielummin sitten vaikka muistojen laatikkoon".

HAHHHAAAA!!! Likainen ja rikkinäinen body ja 12e ja postarit?!? WTF!?! Ja tuo tunnearvo on mittaamaton vain pahentaa asiaa! Ei jumalauta missä on järki!?! Tais lähtee sen nepparin mukana.
 
"vieras"
Haha, joku tiedusteli etteihän ole jotain kuoriaisen toukkia syömässä vaatteita kun oli täynnä pieniä reikiä, vastauksena oli että ne vaatteet oli halailtu reikäisiksi :haha:
 
"..."
Tämä ilmeisesti koskee vain facebook-kirppiksiä? Kun olen seurannut lastenvaatteiden kauppaa ihan tavallisilla kirppiksillä, kukaan ei koskaan suostu maksamaan paria euroa enempää mistään vaatteesta, vaikka se olisi alunperin mitä merkkiä tahansa.

Mulla taitaa olla vain pari (käytettynä kavereilta saatua) me & I -vaatetta, enkä niistä kyllä normikirppiksillä kahta euroa enempää pyytäisi. Lindexiä löytyisi enemmän, ne siis menevät hirmuhinnoilla kaupaksi FB-ryhmässä, vai? KappAhlille ei taida olla omaa ryhmää?
Just tämmöinen asenne pahentaa tätä oravanpyörää. Itse et ole valmis paljoa käytetystä maksamaan mutta haluat niistä mahdollisimman paljon rahaa itse. Juuri tämän asenteen takia tämä jatkuu! Kierrätysajatus on tästä kaukana vaikka nuo mammat sitä hokien pönkitää itsetuntoaan. Rahanahneudesta tässä on kyse! Myöntäisivät sen suoraan eikä kiertelis asian kanssa!
 
"vieras"
Täällä myös yksi mamma sydän persiissä ja suosin kyllä noita me&i vaatteita ihan senkin takia, kun ostan vaatteen käytettynä kirppareilta, kierrätän sen parhaassa tapauksessa kolmella muksulla ja saan siitä myydessäni vielä lähes saman takaisin. Ei tosiaan tule paljon hintaa vaatteelle jos ostan t-paidan 16e ja myyn sen kolmen lapsen käytön jälkeen 13e eteenpäin. Kovin monen muun merkin vaatteet ei meillä käytössä ole pystyneet samaan, että kolmen lapsen jälkeen vielä olis siinä kunnossa että kehtaisi edes myydä ja että niistä saisi vielä lähes saman mitä olen niistä itse maksanut.

Toinen asia on kun esikoiselle olen aikoinaan jotain ihanuuksia ostellut me&i:lta ja nyt kun ne samat on keskimmäisellä päällä, niin on kiva kun on paikka josta oikeasti löytyy samoja vaatteita vielä isommassa koossa, jotta saan sisaruksille samanlaisia päälle! Muiden merkkien pari vuotta sitten myynissä olleita vaatteita en ole samoja enää löytänyt kirppareilta, toki voi olla etten ole sit juuri siihen kirppariin liittynyt jossa niitä olis myyty, vaikka h&m:n, lindexin yms kirpuilla olen mukana. Tiedän olevani hullu kun haluan muksuille samanlaisia kivoja juttuja päälle varsinkin jos lähdetään kyläilemään tms, mutta mitä sitten? Mun oma valinta se on. Ja ei, meillä ei ole pelkästään me&i:n vaatteita lapsilla päällä, vaan ihan sekaisin kaikkia merkkejä.

Toki minäkään en ole valmis maksamaan peitosta tai tyynyliinasta 50e, saati sitten 200e, mutta mulla onkin muut keräilykohteet, joten en heitäkään tuomitse jotka noita kovaan rahaan ostelee. Sypyistä mulla on pelkästään positiivista sanottavaa, mutta toki hyvin ymmärrän, ettei kaikki ole näin kiihkoutuneita tiettyyn merkkiin, heillä sitten muut kohteet joihin rahansa pistävät :) Ja kyllä mua nauratti tämä ketju aika tavalla, enkä vetänyt palkoa nenään. Kiitos hersyvästä huumorista jota täällä sain lukea :D
 
huomiohuokailija
Oliko se just se sydänpyllyt-ryhmä missä oli kuulema mammat kertoilleet että joutuvat salailemaan ostoksiaan miehiltään ja että lapsetkin ovat salailussa mukana? Yhdessä ryhmässä oli jotain juttua sellasesta mut ei mainittu mikä ryhmä. Arvelin vaan että vois olla toi sydänpyllyt...
 
Tämä ilmeisesti koskee vain facebook-kirppiksiä? Kun olen seurannut lastenvaatteiden kauppaa ihan tavallisilla kirppiksillä, kukaan ei koskaan suostu maksamaan paria euroa enempää mistään vaatteesta, vaikka se olisi alunperin mitä merkkiä tahansa.

Mulla taitaa olla vain pari (käytettynä kavereilta saatua) me & I -vaatetta, enkä niistä kyllä normikirppiksillä kahta euroa enempää pyytäisi. Lindexiä löytyisi enemmän, ne siis menevät hirmuhinnoilla kaupaksi FB-ryhmässä, vai? KappAhlille ei taida olla omaa ryhmää?
Yhdellä taviskirppiksellä on jo kuukausia roikkunut kuluneita, kauhtuneita, kamalaksi menneitä Me&I-paitoja hintaan 7 €, 10 €, jne...eikä kukaan niitä osta. Pitäisköhän mun ostaa ne ja myydä FB:ssä sikahintaan?! :D

H&M Lindex KappAhl-kirppis löytyy myös FB:stä. Siellä vaatteet liikkuu hyvin, sikahintoja ei niistä kovinkaan moni kyllä maksa...jotkut yrittää saada sikahintaa, mutta ei kukaan niiltä mitään sitten ostakaan.
 
Mollie
[QUOTE="...";26715646]Just tämmöinen asenne pahentaa tätä oravanpyörää. Itse et ole valmis paljoa käytetystä maksamaan mutta haluat niistä mahdollisimman paljon rahaa itse. Juuri tämän asenteen takia tämä jatkuu! Kierrätysajatus on tästä kaukana vaikka nuo mammat sitä hokien pönkitää itsetuntoaan. Rahanahneudesta tässä on kyse! Myöntäisivät sen suoraan eikä kiertelis asian kanssa![/QUOTE]

Relax, en edes ole facebookissa, joten en voi liittyä mihinkään ryhmään. Mistä sait sen käsityksen että haluaisin hirmuhintoja vaatteista? Olen nyt hinnoitellut vauvan vaatteita ensi kuun kirppikselle, ja myyn bodyt 0,5-2 eurolla kunnosta riippuen, housut 1-2 eurolla, erikoisemmat vaatteet max. 4 eurolla.

Minua vain huvitti ja ihmetytti se, että Lindexin halpaketjuvaatteillekin on ilmeisesti Facebook-kirppis, jossa maksetaan käytetyistä vaatteista tuplahintoja uusiin verrattuina. Ja ihmettelin myös sitä, että jos halpis-lindexille on tällainen kirppis, niin miksi ihan yhtä halpis KappAhlille ei ole?

Jos joku välttämättä haluaa maksaa hirmuhintoja kätetyistä vaatteista, niin mitä se minulle (tai sinulle) kuuluu? En nyt oikein ymmärrä, mikä "oravanpyörä" tämä on olevinaan. Sehän loppuu heti kun ihmiset lakkaavat maksamasta moisia hintoja.
 
"Vieras"
Relax, en edes ole facebookissa, joten en voi liittyä mihinkään ryhmään. Mistä sait sen käsityksen että haluaisin hirmuhintoja vaatteista? Olen nyt hinnoitellut vauvan vaatteita ensi kuun kirppikselle, ja myyn bodyt 0,5-2 eurolla kunnosta riippuen, housut 1-2 eurolla, erikoisemmat vaatteet max. 4 eurolla.

Minua vain huvitti ja ihmetytti se, että Lindexin halpaketjuvaatteillekin on ilmeisesti Facebook-kirppis, jossa maksetaan käytetyistä vaatteista tuplahintoja uusiin verrattuina. Ja ihmettelin myös sitä, että jos halpis-lindexille on tällainen kirppis, niin miksi ihan yhtä halpis KappAhlille ei ole?

Jos joku välttämättä haluaa maksaa hirmuhintoja kätetyistä vaatteista, niin mitä se minulle (tai sinulle) kuuluu? En nyt oikein ymmärrä, mikä "oravanpyörä" tämä on olevinaan. Sehän loppuu heti kun ihmiset lakkaavat maksamasta moisia hintoja.
Itseasiassa kyllä siellä on lähes kaikille mahdollisille merkeille kirppis :D

It myyn samoihin hintoihin kuin sinäkin.
Ikinä en kehtais pyytää 6eur tahrasesta vaatteesta :/ Tälläset menee suoraan roskiin tai jos joku haluaa kaupanpäälle mukaan mustikkametsään vaikka sotkettavaks.

Itse suosin nettikirppareita, koska en pidä livekirppareista yhtään ja mieluummin nään sen vaivan että postitan. Mutta kukin tavallaan.

Kukin maksaa myös sen minkä haluaa ja pyytää sen minkä haluaa.
Aina vaan ei ymmärrä ja tahrasista/rikkinäisistä en ikinä suostu posteja enempää maksamaan. MUTTA kukin tavallaan :p
 
kuin myös
Kuin myös minä kiitäs tästä ketjusta. Mitä sitä muuta sadepäivänä tekisikään kun naureskelisi tälle lapsen ollessa unilla! Voittaa pyykin pesun ja imuroinnin sata-nolla.
 
ok
A) Mä en oo tarvinnut sydänpyllyjä kun mulla on kaksplus, jolle nauraa

B) Mun fb-kaveri näköjään kuuluu tuonne! :D Tulikin mieleen, että kerran kun tavattiin vauvakinossa, sanoi, että "meillä yleensä kotona pidetään ihan henkkamaukkaa ja lindeksin vaatteita mutta sit kun mennään johonkin niin on jotain miiendaita" (vauvallaan oli housut joissa oli pepussa joku siili/sieni -kuva). Olin vaan, että aha, kun en tajunnut mikä on mii end ai, mut nyt tajuan :D
 

Yhteistyössä