?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Aivan hyvin ton bodyn voi pojallekki pukea..
Onko tämä selkeästi poikien juttu? Minun mielestäni on kyllä tytön vaate. Ja tämä tosiaan ei ole sieltä pahimmasta päästä mitä kaikkea tuolta on vuosien varrella tullut
(osasinkohan linkittää?)
Vissiin täällä missä asun on niin selkästi tyttöjen ja poikien vaatteet, värit ja kuosit, että nuo Suomen sukupuolineutraalit? tuntuu vierailta. Tuossa kun on nuo etiketit ja merkitkin vaaleanpunaiset.
Mulle olis ihan sama onko niissä bodyissa jotain vaaleanpunaisia kilpikonnia. Kiellätkö pojilta "tyttömäiset" harrastuksetkin kun he kasvavat? Ettei vaan naapurit ihmettele. Hyi että.
No ei tuo minustakaan kyllä mitenkään selkeästi tyttöjen vaate ole.
En tiedä missä asut, mutta Suomessa on kyllä jo jonkin aikaa ollut vaaleanpunainen ihan yksi miesten - varsinkin nuorten miesten - suosima trendiväri. Paidoissa, solmioissa yms.
(siis en tiedä miten on tuol junttiloissa mutta etelän suurissa kaupungissa ja keskiluokassa minä oleilen...)
Ihana body kyllä!:heart:
Ei se ehkä niin tyttötyttö ollut, kun ensin kuvittelin, mutta selkeästi (mielestäni) suuniteltu tyttölapsen päälle, eikä unisex. Minusta ne unisex vaatteet ovat niitä, joihin vauvan pukiessa mummut kyselee onko se tyttö vai poikaTuo päällään vauvaa sanoisin tytöksi. :ashamed:
Kaikilla oma maku, itse olen sitä mieltä että tytölle tuon pukisin, pojalle juurikin rönttänä vaan![]()
No,sitte ei auta kun aukasta suu ja sanoa suoraan mitä mieltä on saaduista vaatteista. Turhaan sitä marmattaa täällä,ku asialla voi tehdäkki jotain.
Kiitos päiväni pelastamisesta.
En huomannut sinun kirjoitus virhettä vaan sai äärettömän huvitummisen aikaseksi se että näitä mummon vaatteita verrataan rönttävaatteiksiUude,ehjät ja puhtaat vaatteet = rönttävaatteita,jos ne ei vastaanottajaa miellytä.
Että näin.