Ei kovin hyviä uutisia tänään.

Nyt vasta ensimmäisen kerran luin ketjun läpi. Miten lie aina päässyt minun silmien ohi livahtamaan.

Kylläpä on turhan paljon surua ja murhetta yhden perheen kohdalle sattunut. Todella ikävää. Onneksi kuitenkin väliin mahtunut muutama hyväkin hetki. Epätietoisuus ja odottaminen on aina pahinta. Onneksi sinulla on kuitenkin hyvä tukiverkko ympärillä.

Omasta kokemuksesta voin kertoa sen että vaikka Kys onkin hyvä sairaalassa, jossa on ammattitaitoinen henkilökunta joutuu siellä turhan paljon pitämään ääntä omaisensa hoidosta ja hyvinvoinnista. Ainakin minä jouduin oman isäni kohdalla pitämään.

Toivon sinulle ja perheellesi kaikkea hyvää ja vointia sekä jaksamista tulevien vastoinkäymisten kanssa :hug:

Sain äsken puhelun veljeltäni, hää oli isän mukana Kyssillä.
Isä jää keskiviikkoon asti sairaalaan, siitähän mie jo kerroinkin.
Aivoissa ei ole tämän tiedon mukaan etäpesäkkeitä ja sytostaattihoito on tosiaan vähentänyt
huomattavasti syöpäsoluja. :)

Oli onneksi hyviä uutisia tänään. :)

Huono puoli vaan että veli joutui sadekuurin kohille ja kastuu läpimäräksi ennen kuin ehtii
kaverinsa luo. :D

Nyt vasta ensimmäisen kerran luin ketjun läpi. Miten lie aina päässyt minun silmien ohi livahtamaan.

Kylläpä on turhan paljon surua ja murhetta yhden perheen kohdalle sattunut. Todella ikävää. Onneksi kuitenkin väliin mahtunut muutama hyväkin hetki. Epätietoisuus ja odottaminen on aina pahinta. Onneksi sinulla on kuitenkin hyvä tukiverkko ympärillä.

Omasta kokemuksesta voin kertoa sen että vaikka Kys onkin hyvä sairaalassa, jossa on ammattitaitoinen henkilökunta joutuu siellä turhan paljon pitämään ääntä omaisensa hoidosta ja hyvinvoinnista. Ainakin minä jouduin oman isäni kohdalla pitämään.

Toivon sinulle ja perheellesi kaikkea hyvää ja vointia sekä jaksamista tulevien vastoinkäymisten kanssa :hug:
Kiitos :) Välillä on hyviä päiviä ja välillä huonoja.
Tänään onneksi saatiinkin äsken hyviä uutisia pitkästä aikaa. :)

Juu onhan nuita murheita kasaantunut nyt tänä vuonna, jospa ensivuosi olisi parempi.

Eihän sitä kaikkia ketjuja huomaa. :)
Juup, onneksi on äiti, sisarukset ja ihana mies, auttaa jaksaamaan. :) :heart:
Niin ja onneksi on tämä palsta. :heart:

Viimeksi muokattu:
Aivoissa ei ole tämän tiedon mukaan etäpesäkkeitä ja sytostaattihoito on tosiaan vähentänyt

Huono puoli vaan että veli joutui sadekuurin kohille ja kastuu läpimäräksi ennen kuin ehtii
Hei ihanaa, että on hyviä uutisia :)

• Tykkää
Reactions: Kais

Loistavaa että uutiset taas vaihteeksi hyviä :hug:

• Tykkää
Reactions: Kais
La Paset
Päivittelen hieman.
Isä on tänään Kyssissä ja aloittavat taas sytostaattihoidon, ainakin 3 päivää joutuu sairaalassa
olemaan, ehkä pitempäänkin jos hoito vie isän huonoon kuntoon.

Kuulema sytostaattihoito on vähentänyt syöpäsoluja, mutta kuitenkin kipulääke on vaihettu
morfiiniiniliuokseen. :(
Aikamoiset myrkyt ja vasta viimeviikolla veli osti lääkkeitä 50e edestä ja nyt sitten joutuu
lääkkeet hukkaan, kun joutuu tuota morfiinia käyttämään kipulääkkeenä. :|

Keskiviikona äidillä on mammografia, jospa sitten saisi varmuuden, että patti on vaaraton.
Kuinka vanhoja vanhempasi ovat? Omat vanhempani olen menettänyt jo vuosia sitten. Äidillä petti sydän, turposi loppuaikana, kun sydän hiipui, isäni menehtyi syöpään. Sisareni ja minä kävimme läpi syövän.
Ymmärrän, että sinulla ja perheelläsi on raskasta. Sinnitellään!

Kuinka vanhoja vanhempasi ovat? Omat vanhempani olen menettänyt jo vuosia sitten. Äidillä petti sydän, turposi loppuaikana, kun sydän hiipui, isäni menehtyi syöpään. Sisareni ja minä kävimme läpi syövän.
Ymmärrän, että sinulla ja perheelläsi on raskasta. Sinnitellään!
Hei, äiti on 67 ja isä 66.
Osanottoni vanhempasi menettämisestä, ei ole teilläkään ollut helppoa syöpää vastaan taistellessa. :hug:

Kyllä tuo tuntuu välillä, että nuo murheet ja suru jo riittäisi.
Pahinta on ettei kukaan voi ennustaa isän elinpäiviä.

Jokainen toivoo viellä isän tulevan parempaan kuntoon ja olevan meijän kanssa, mutta toisaalta ajattelee jo kuolemaa ja ehkä on jo aloittanut surutyönkin.

Kyllä tässä sinnitellään jokainen, toivottavasti sinä ja sisaresi myös ja voimia teillekin. :)

"Vieras"
Voimia ja jaksamista!
Oma äitipuoleni sairastui rintasyöpään kaksi kesää sitten juuri näihin aikoihin oli jo leikattu. Ennuste ei ollut lupaavin vaikka löytö oli tehty varhaisessa vaiheessa. Hoidot oli rankkoja ja äitipuoleni voi todella huonosti. Samaan syssyyn isäni vain otti ja lähti hänen luotaan ja jätti äitipuoleni selviämään yksin kaikesta. Kaikesta huolimatta hän on nyt täysin terve ja hyvinvoiva nainen ja ennuste näyttää todella lupavaalta. Eli onneksi rintasyöpä on kuitenkin nujerrettavissa ja nykypäivänä hoito on tehokasta ja nopeaa!

[QUOTE="Vieras";26702001]Voimia ja jaksamista!
Oma äitipuoleni sairastui rintasyöpään kaksi kesää sitten juuri näihin aikoihin oli jo leikattu. Ennuste ei ollut lupaavin vaikka löytö oli tehty varhaisessa vaiheessa. Hoidot oli rankkoja ja äitipuoleni voi todella huonosti. Samaan syssyyn isäni vain otti ja lähti hänen luotaan ja jätti äitipuoleni selviämään yksin kaikesta. Kaikesta huolimatta hän on nyt täysin terve ja hyvinvoiva nainen ja ennuste näyttää todella lupavaalta. Eli onneksi rintasyöpä on kuitenkin nujerrettavissa ja nykypäivänä hoito on tehokasta ja nopeaa![/QUOTE]

Kiitos :)
Voi, onpa teilläkin ollu rankkaa :( onneksi äitipuolesi on nyt terve nainen. :)
Tädiltä leikattiin rinta ja hieman myös kudosta kainalosta ja hänkin on aloittanut hoidot Kysissä.

Kyllähän nuo hoidotkin on aika rankkoja, kuten itse sairauskin.
Toivotaan nyt että tuo äidin patti olisi vain vaaraton rasvapatti.

Alkuperäinen kirjoittaja KalmanSilmä;26702318:
Mun isä lähti yllättäen.

Aina jotain jää sanomatta, mutta kannattaa sanoa vielä kun voi ja pystyy. Voimia sinulle. <3
Osanottoni isäsi yllätävästä poismenosta. :hug:
Sehän totta vaikeaa, kun rakas poistuu yllättäen, eikä voi hyvätellä.

Kyllä mie oon sanonu rakastavani isää, joka kerta ku käydään katsomassa, joskus
on niin vaikeaa nähdä rakas ihminen niin huonossa kunnossa, ei pysty tekemään kotona oikein mitään, aina ennen on ollu kova tekemään töitä töissä ja kotona. :'(

Kiitos. :)

Ei mulla ole mitään sanoja, mutta ajattelin silti jotain laittaa kun tätä ketjua olen lukenut ja miettinyt mitä teille kuuluu. Onneksi teitä on useampia jotka autatte toisianne jaksamaan, ettei tarvitse yksin tuota kaikkea kokea. Toivottavasti isäsi saisi elää mahdollisimman kivutonta ja normaalia elämää, mikä aika hänellä sitten onkin jäljellä. :hug:

Ei mulla ole mitään sanoja, mutta ajattelin silti jotain laittaa kun tätä ketjua olen lukenut ja miettinyt mitä teille kuuluu. Onneksi teitä on useampia jotka autatte toisianne jaksamaan, ettei tarvitse yksin tuota kaikkea kokea. Toivottavasti isäsi saisi elää mahdollisimman kivutonta ja normaalia elämää, mikä aika hänellä sitten onkin jäljellä. :hug:
Kiitos. :)
Niin on onni, ettei tarvia yksin kestää näitä murheita ja tämä palstakin on osaltaan
auttanut purkamaan ja käsittelmään noita suruja ja tunteita. :) :heart:

Toivottavasti nyt tuo morfiini auttaa lievittämään tarpeeksi kipuja ja rauhottaa, isä
on välillä ollut aika rauhaton.
Se on ollut isälle ja muilekkin aika shokki, miten huonoon kuntoon on mennyt parissa kuukaudessa. :(

Päivittelen taas.
Tänään eivät ole antaneet isälle sytostaattihoitoa ollenkaan, on ollut liian huonossa kunnossa.
Isällä on ollut hengitysvaikeuksia. : /

Eilen oli parempi päivä, saatiin hyviä uutisia ja tänään sitten onkin isällä huono päivä.
Näin se kunto vaihtelee melkein päivittäin.

Yhteistyössä