Kenelle luovuttaisit lapsesi jos olisi ihan

• Viestiketjun aloittaja galluppi
  • Ensimmäinen viesti
"hmmm"
Tosi vaikeeta, tulee mieleen vain jotain vaistovanhempia ja uskovaisia tällä hetkellä. Pitää ihan pohtia olisiko joku hyvä äiti täällä, noihin negatiivisiin vaan kiinittää huomiota ja unohtaa ne ihanat hyvää kasvatusta kunnioittavat ja kunnioitettavat äidit. :D

[QUOTE="vieras";26699997]keittikselle ja non compos mentikselle tai mikä hän nykyisin onkaan nimimerkiltään.[/QUOTE]

astrolabehan mie. kiitän kunniasta. toisaalta, minulla on tutkinto sekä vuosien työkokemus lastenhoidosta. :)

Mä luulen että palstatapaamiset vaikuttaa mun vastaukseen liikaa joten pitää ihan miettiä minkälaisina pidin henkilöitä ennen tapaamisia, etenkin äitinä. :D

Vastaan nyt ainakin mummeliisa, häntä en ole tavannutkaan niin ei ainakaan vaikuta...

Mummeliisa ja Keittiönoita.
Keittiönoidan kanssa meillä on aika samantapaiset kasvatusmenetelmät, mitä sieltä täältä joitain noidan tekstejä lukenut.

Mummeliisalla uskon myös olevan homma hanskassa, muutaman lapsen hänkin kasvattanut :)

Vastaan astrolabe ja Data. Meidän tyttö on tottunut elämään as-piirteitä omaavien, fantasiasta ja scifistä innostuneiden nörttien kanssa, joten siellä ehkä tuntisi olonsa kotoisimmaksi. Mutta koska nämä ovat ehkä käsitettävä yksikkönä, niin vastaan toiseksi vaihtoehdoksi Anatolia. Yleensä kasvatusta ja lasten kanssa elämistä sivuavissa ketjuissa häneltä kuulee järjen ääntä (= on samaa mieltä kuin minä).

• Tykkää
Reactions: astrolabe

Yhteistyössä