Voi v*ttu noita puusilmiä tolla liikenteessä!

Siis laitoit kävijäviestin tuohon mun Kaksplus-"seinälle", et yksityisviestiä. Ja vastasin siihen, katso mun profiilia...

No ei se kuljettaja muuta kuin pahoitellut ja pyydellyt kauheasti anteeksi - eipä se varmaan oikein muuta olisi uskaltanut, kun mä sen verran ronskisti arktikuloin...

Voi jestas sentään näitä ressukoita... Että oikein ronskisti artikuloit. Ai kamala, johan tässä alkaa sivustaseuraajaakin pelottamaan.
Veikkaan, että 6-vuotias poikani selättäisi sinut helposti, jos joskus meidän auton pysäyttäisi ja meille ronskisti artikuloisit. Mutta joo, kiitos illan nauruista.

[QUOTE="vieras";26689220]:D voin sieluni silmin kuvitella tämän, vaikka ei naurun asia olekkaan. Enhän MÄÄÄÄ mutkun noi muut.[/QUOTE]

Muakin naurattaa tämä.. huhhuh.. :xmas:

Ja jos oikein tarkkaan luit tekstini niin sanoin että se on pönttö reaktio, mutta ymmärrettävä sellainen. Lisäksi kehaisin että oot tässä asiassa parempi kuin minä tai pikkukaupunkilainen. Onneksi kenellekään ei sattunut mitään ja toivottavasti se stop-merkin tunkija otti opikseen.

Ok, mutta mun mielestä ap itse vaikuttaa olevan kovinkin tyytyväinen reaktioonsa, ja pitää sitä ainoana oikeana. Ehkä jopa kehuskelee asialla, kun on nyt mukamas tullut "joku pistettyä ruotuun"...

Alkuperäinen kirjoittaja täh;26689237:
Voi jestas sentään näitä ressukoita... Että oikein ronskisti artikuloit. Ai kamala, johan tässä alkaa sivustaseuraajaakin pelottamaan.
Veikkaan, että 6-vuotias poikani selättäisi sinut helposti, jos joskus meidän auton pysäyttäisi ja meille ronskisti artikuloisit. Mutta joo, kiitos illan nauruista.

Jäi nyt oikeasti naurattamaan tämä ronskisti artikulointi, kun katsoin uudelleen tuon ostikon. Et uskaltanut edes jossain nimettömällä mammapalstalla kirjoittaa vittu-sanaa, ja sitten "kovana miehenä" täällä retostelet, kuinka ronskisti olet tien poskessa muka artikuloinut. Jep jep.

[QUOTE="vieras";26689245]Ok, mutta mun mielestä ap itse vaikuttaa olevan kovinkin tyytyväinen reaktioonsa, ja pitää sitä ainoana oikeana. Ehkä jopa kehuskelee asialla, kun on nyt mukamas tullut "joku pistettyä ruotuun"...[/QUOTE]

En ole tyytyväinen, mutta siitä olen tyytyväinen, jos tuo kuski alkaa katsomaan risteyksissä tarkemmin.

• Tykkää
Reactions: Maine Coon/
Mulle kävi kerran niin, että ajoin risteyksessä toisen auton eteen. Todellakin katsoin ennen kun menin, mutta en yksinkertaisesti nähnyt siellä mitään. Ihmisellähän on silmässä sokea piste eli jos auto on juuri siinä kohdassa, autoa ei näe.

Sinänsä tosi typerää Pikkukaupunkilaiselta moittia täällä muiden ajovirheitä, kun itse kertoo ajavansa reiua ylinopeutta, jos vaimo tai lapset ei ole kyydissä. Ymmärtää siis itsekin aiheuttavansa vaaratilanteita, vai minkä takia ei muuten ajaisi samoin vaimon ja lasten ollessa kyydissä. Ja siis viis veisaamatta siitä, että siellä liikenteessä on muiden vaimoja ja lapsia + tietysti rakkaista aviomiehiä.

Ihan yhtäsuuri riski liikenteessä on ylinopeutta ajava kuski kuin stop-merkin takaa tuleva. Väittäisin,että vielä riskialttiimpi on.
Ja tarkoitn varovaisuutta jokaiselle kuskille en vain nyt aloittajalla,mutta jotenkin typerää tuo pysäytteleminen :D ja itseä hieman hymyilytti hänen reagtionsa tuohon liikennnerikkomukseen ( en väitä että niin saisi tehdä. Liikennesääntöjen mukaan pitää ajella ja niitä kunnioittaa) kun itse täällä keuhkoaa jatkuvasti siitä kuinka ajelee ylinopeutta niin että kortti lähtee. Mitäs jos tällä stop-merkin takaa tulevalla oli myös yhtä kiire :D
Onnettomuuksia sattuu kun liikenteessä huomio herpaantuu ja kolareita sattuu juuri sen takia.
Taitaa olla niin,että jatkuvasti ylinopeutta ajavat on parempia kuskeja omasta mielestään :D

• Tykkää
Reactions: Scindapsus
Alkuperäinen kirjoittaja täh;26689073:
Veikkaan että aloittaja ei ole ketään oikeasti pysäytellyt, muuta kuin päiväunissaan.
Ei tietenkään ole, tyypillistä passiivis-aggressiivista nettiraivoa ja itsetehostusta. Jälkimmäistä tämä kaveri täällä jostain ihmeen syystä harrastaa koko ajan muutenkin vaikka tekeekin itsensä lähinnä naurettavaksi. Miesvaltaisilla palstoilla tollaisille naureskellaan, lukuunottamatta nyt ehkä jotain suomi24:sta joka on täynnä imbesillejä ja teinejä.

Mies on todella pieni jollain tapaa.

Onneksi selvisitte säikähdyksellä.Nuo ovat erittäin ikäviä tilanteita ja jäävät kyllä mieleen.
Ymmärrän toki että kiehahtaa, mutta asian voi tuoda esille napakasti ja silti asiallisesti.Jos nyt ymmärsin oikein että tuli sanottua tehostesanoin ko autoilijalle.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen
Itseasiassa minä olen ainakin keskitasoinen autokuski, ellen peräti hieman parempi.
Olen ajanut henkilöautoa yli miljoona kilometriä, joten olisi se nyt ihme, jollen olisi siinä ajassa oppisi sitä ajamaan.
Sitä paitsi, miten se on minun ajotaidoistani kiinni, jos stop-merkin takaa tulee auto eteen...?

Usein ne jotka luulevat olevansa keskivertoautoilijoita parempia kuskeja aiheuttavat vaaratilanteita, koska eivät osaa varoa tarpeeksi. Ihmiseta, jotka tietävät, etteivät ole välttämättä keskivertokuskejakaan, ajavat varovasti ja heille sattuu vähemmän.

Ihmettelen suuresti, jos todella ajamatta ylinopeutta joudut taajama-alueella tuollaiseen tilanteeseen, että joudut pientareelle väistämään, peruuttamaan takaisin tielle ja vielä ylinopeutta ajamatta saat toisen ajoneuvon kiinni ja pysäytettyä.

Kysynpä ihan uteliaisuuttani, kun paljon autoa olet ajanut, monessako liikenneonnettomuudessa olet ollut osallisena ja moniko niistä on aiheutunut kokonaan tai osittain yhden tai useamman osallisen liian suuresta tilannenopeudesta. Utelias kun olen, kysyn myös monetko ylinopeus sakot olet saanut. Ei tarvitse vastata, jos et halua. Itse olen ajanut yli 1 000 000 kilometriä niin kuorma- kuin linja-autolla sekä lähes 2 000 000 kilometriä raskalla ajoneuvoyhdistelmällä, mutta ylinopeussakkoja en ole sxilti saanut, koska ehdin perille rajoitusten mukaan ajamalla. Onnettomuuksissa olen muutamia kertoja ollut osallisena ja kyllä niistä ainakin osa olisi voitu maltilla ja rajoitusten mukaan ajamisella välttää.

Tämä siis kommenttina siitä, että liikennettä voi vaarantaa monella tapaa, en silti halua puolustella mitään tai ketään. Joka liikennettä vaarantaa tietoisesti tai tiedostamattaan.

[QUOTE="Vieras";26689761]Usein ne jotka luulevat olevansa keskivertoautoilijoita parempia kuskeja aiheuttavat vaaratilanteita, koska eivät osaa varoa tarpeeksi. Ihmiseta, jotka tietävät, etteivät ole välttämättä keskivertokuskejakaan, ajavat varovasti ja heille sattuu vähemmän.

Ihmettelen suuresti, jos todella ajamatta ylinopeutta joudut taajama-alueella tuollaiseen tilanteeseen, että joudut pientareelle väistämään, peruuttamaan takaisin tielle ja vielä ylinopeutta ajamatta saat toisen ajoneuvon kiinni ja pysäytettyä.

Kysynpä ihan uteliaisuuttani, kun paljon autoa olet ajanut, monessako liikenneonnettomuudessa olet ollut osallisena ja moniko niistä on aiheutunut kokonaan tai osittain yhden tai useamman osallisen liian suuresta tilannenopeudesta. Utelias kun olen, kysyn myös monetko ylinopeus sakot olet saanut. Ei tarvitse vastata, jos et halua. Itse olen ajanut yli 1 000 000 kilometriä niin kuorma- kuin linja-autolla sekä lähes 2 000 000 kilometriä raskalla ajoneuvoyhdistelmällä, mutta ylinopeussakkoja en ole sxilti saanut, koska ehdin perille rajoitusten mukaan ajamalla. Onnettomuuksissa olen muutamia kertoja ollut osallisena ja kyllä niistä ainakin osa olisi voitu maltilla ja rajoitusten mukaan ajamisella välttää.

Tämä siis kommenttina siitä, että liikennettä voi vaarantaa monella tapaa, en silti halua puolustella mitään tai ketään. Joka liikennettä vaarantaa tietoisesti tai tiedostamattaan.[/QUOTE]

Kiitos asiallisesta kommentista, tähän vastaan mielelläni.
Ei, minulla ei ollut ylinopeutta ja tuossa oli nopeusrajoitus viisikymmentä ja se risteys tulee kirjaimellisesti ihan puun takaa.
Olen ollut varsinaisesti kahdessa niin suuressa liikenneonnettomuudessa, että ne lasken varsinaiseksi onnettomuudeksi, osallisena.
Ensimmäinen tapahtui, kun kirjanpitomappi putosi lattialle ja rupesin nostamaan sitä ja sitten, kun tielle seuraavan kerran katsoin, auto on menossa ryteikköön täyttä häkää. Nopeusrajoitusta noudatettiin.
Toisen kerran ajoi vaimoni talvikelillä ja mentiin ojaan, nopeusrajoitusta noudatettiin siinäkin.
Minä olen saanut useita sakkoja... Varmaan kymmenet, ellen yli, en ole laskenut.

Toki liikennettä voi vaarantaa monella tapaa, sitä en kiistä.

Kiitos asiallisesta kommentista, tähän vastaan mielelläni.
Ei, minulla ei ollut ylinopeutta ja tuossa oli nopeusrajoitus viisikymmentä ja se risteys tulee kirjaimellisesti ihan puun takaa.
Olen ollut varsinaisesti kahdessa niin suuressa liikenneonnettomuudessa, että ne lasken varsinaiseksi onnettomuudeksi, osallisena.
Ensimmäinen tapahtui, kun kirjanpitomappi putosi lattialle ja rupesin nostamaan sitä ja sitten, kun tielle seuraavan kerran katsoin, auto on menossa ryteikköön täyttä häkää. Nopeusrajoitusta noudatettiin.
Toisen kerran ajoi vaimoni talvikelillä ja mentiin ojaan, nopeusrajoitusta noudatettiin siinäkin.
Minä olen saanut useita sakkoja... Varmaan kymmenet, ellen yli, en ole laskenut.

Toki liikennettä voi vaarantaa monella tapaa, sitä en kiistä.

Jostain kumman syystä sun alotukset yleensä koskee sitä, miten törttöilet autolla.
Eli niitä "onnettomuuksia" on tuntunut sattuvan vähän enemmänkin kuin kaksi.
Ja sakkoja tunnut saavan tasaseen tahtiin, mutta et opi mitään niistäkään.

Sinuna en kehtais puuttua muiden tekemisiin.

[QUOTE="vieras";26690003]Vittu että oikeasti pelottaa kulkea liikenteessä tuollaisten tampioiden takia :headwall:

Ota oppia virheistäsi äläkä mussuta että "tämmönen minä olen, ei voi mitään"[/QUOTE]

Minä en ole tämän jälkeen ryteikköön rysäyttänyt, joten eikö voisi sanoa, että jotain on opittu?

Oletkohan sä mennyt niin kovaa omien virheittesi ohi, että et ole huomannu tehneesi virheitä. Kuinkahan moni on yrittänyt sinua kiinni huomauttaakseen asiasta, sitähän ei tiedä kukaan.
Useat ajetut ilometrit ei ole opettanut sinua ainakaan ajamaa rajotusten mukaan.

Oletkohan sä mennyt niin kovaa omien virheittesi ohi, että et ole huomannu tehneesi virheitä. Kuinkahan moni on yrittänyt sinua kiinni huomauttaakseen asiasta, sitähän ei tiedä kukaan.
Useat ajetut ilometrit ei ole opettanut sinua ainakaan ajamaa rajotusten mukaan.

Olisi hyvä ollut, jos joku olisi korjannut niistä (mahdollisista) virheistä.
Ja ylinopeutta en harrasta, muuta kuin, jos on kiire.
Mutta nyt, kun olen myynyt firmasta oman osuuteni, eikä enää työajoja tarvitse ajaa, ei myöskään ole kiire ja nopeus säilyy inhimillisenä. =)
Tapani olen päättänyt parantaa.

Ps. mikä on ilometri? =)

Uusimmat

Yhteistyössä