Mille lapselle? Vai luuletko että täällä lapsia? Kuules hani, thääl ei ole kettää muuta ko minä. Ja kissat.
Ai mikset? ai nii se kesämies ketju...Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;26681695:mä en kyllä nyt ihan usko sua...
Ota leguana.Otanko seuraavaksi toisen piraijan vai leguanan vai päärynäsidukan vai metsämarja sidukan...Hmmm
mitä ne lapset tähän kuuluu? Mulla ei ole lapsia täällä. Ja mieti, olen lapsi ja nuorisoalalla töissä :OAnteeksi vain mutta minusta -ja monesta muustakin- tälläiset ryyppäämisellä rehentelyketjut täällä Kaksplussalla, jonka kohderyhmää ovat lapsiperheet, ovat asiattomia. Alkoholistiperheessä kasvaneena tiedän että tästä on leikki kaukana ja pahimmillaan vähätellään omaa juomista eikä ymmärretä sitä että pienikin lapsi näkee hyvin herkästi milloin vanhempi on vähänkään ottanut, inhoaa ja pelkää sitä. Miltä teidän lapsista tuntuu kun te juotte kotona viinaa? Onko sillä edes mitään väliä kun kaikki muutkin juo ja tällaisilla ketjuilla tehdään asiasta hauskaa ja ihan sallittua? Yksi pahimmista asioista mitä vanhempi voi tehdä on lasten aikana juominen. Jos oma juominen on tärkeämpää kuin lasten hyvinvointi niin silloin on arvot täysin päälaellaan. Miettikää ihan oikeasti miten vakavaa tällainen on ja lopettakaa!
Kuka sanoo että lapset on sitä juomista katsomassa? Ja jos olisivatkin, niin yksi siideri tai olut ei vielä tee alkoholistia. Kannattaisiko sun käydä ostamassa uusi väljempi pipo?Anteeksi vain mutta minusta -ja monesta muustakin- tälläiset ryyppäämisellä rehentelyketjut täällä Kaksplussalla, jonka kohderyhmää ovat lapsiperheet, ovat asiattomia. Alkoholistiperheessä kasvaneena tiedän että tästä on leikki kaukana ja pahimmillaan vähätellään omaa juomista eikä ymmärretä sitä että pienikin lapsi näkee hyvin herkästi milloin vanhempi on vähänkään ottanut, inhoaa ja pelkää sitä. Miltä teidän lapsista tuntuu kun te juotte kotona viinaa? Onko sillä edes mitään väliä kun kaikki muutkin juo ja tällaisilla ketjuilla tehdään asiasta hauskaa ja ihan sallittua? Yksi pahimmista asioista mitä vanhempi voi tehdä on lasten aikana juominen. Jos oma juominen on tärkeämpää kuin lasten hyvinvointi niin silloin on arvot täysin päälaellaan. Miettikää ihan oikeasti miten vakavaa tällainen on ja lopettakaa!
ihan vitun paska äiti varmaan! Kertokaa hei jo mitä meen ostaanPitää vissiin pakollinen pahennus aiheuttaa. Juon toista lasillista valkkaria ja lapset on kotona. Mies ei ota mitään. Kuinka paska mutsi olen?
no mojitoa tietysti.No niin pipot kaakkoon ja menoksi! Mitä juomaa ostaisin?
mojitoaihan vitun paska äiti varmaan! Kertokaa hei jo mitä meen ostaan
Joo, alkoholistin alku varmaan! Mä tiedän niin huonosti noita juomia mutta joskus maistoin sellaista Kiss kirsikka siideriä ja sitten ne kuoharisekoitukset tölkeissä on ihan jees. Jos haluat "hienostella" niin osta viskiä ja suklaataihan vitun paska äiti varmaan! Kertokaa hei jo mitä meen ostaan
mulla on kaappi täynnämä juon päärynäsidukkaa hitsi kun ei oo ku toi yks tossa...