~PERJANTAIN VIRALLINEN RYYPPY-KETJU~ *asiattomilta pääsy kielletty*

Pienet unessa, teinit teillään (toinen töissä Kokkolassa, toinen tyttöystävänsä kanssa juhlimassa 2-vuotispäivää Kaustisen kansanmusiikkijuhlilla, varastetut vanhemmillaan ja yksi isäni luona) mies parkkeerattu petiin leffaa katsomaan.
Mummelilla lasissa hyvää luomupunaviiniä ja lautasella etanoita valkosipuliaiolissa.

Tästä se lähtee.
Lupaan juoda nopeaan tahtiin, joten saan piankin kiinni aiemmin alkaneet.

:)

.,.
Onko nyt sit hyvä mieli? Mulla oli rahaa nii vähä, ja nuukuus iski, ku ens viikol pitäis viäl ruokaakin(niin, tunnustan, ruokaa!) ostaa, etten käyny viinikaupassa lainkaan. Nyt siis vettä juon.... Mutta ottakaa te muut vaa, ottakaa, ei mul täs mittää....

Voi dääm, mie en voi osallistua enempää, pitää olla ajokunnossa tooooosi aikasin. Mut mie lupaan osallistua joku kerta sit "tosissaan" :whistle: ;) sitäpaitsi mie oon ryypätessäin unohtanu pakata omat kamppeeni ja täs vaihees pitäs olla jo nukkumasaa morjestaas...

• Tykkää
Reactions: WhiteSnow
Onko nyt sit hyvä mieli? Mulla oli rahaa nii vähä, ja nuukuus iski, ku ens viikol pitäis viäl ruokaakin(niin, tunnustan, ruokaa!) ostaa, etten käyny viinikaupassa lainkaan. Nyt siis vettä juon.... Mutta ottakaa te muut vaa, ottakaa, ei mul täs mittää....
On hyvä mieli :). Kaapissa on ruokaa, tänään käytiin täydentämässä varastoja. Huomenna uudellen.

Joku toinen päivä sitten sinäkin. Ota positiiviselta kantilta. Eipä oo krapulaa aamulla :hug:

• Tykkää
Reactions: WhiteSnow
On hyvä mieli :). Kaapissa on ruokaa, tänään käytiin täydentämässä varastoja. Huomenna uudellen.

Joku toinen päivä sitten sinäkin. Ota positiiviselta kantilta. Eipä oo krapulaa aamulla :hug:

Tuo "kaapissa ruokaa"-jutun mielihyvä selviää vasta sitten, kun on lapsia. Muistan aikoinaan kun oli 9 alle kouluikäistä mukulaa kanssani...
Se mielihyvä, joka syntyi tiedosta, että nyt pärjätään viikko (tai hätätapauksessa 4-5 viikkoakin) eteenpäin...

Hassu, hupsu mielihyvä, mutta vanhan ruotsalaisen sanonnan mukaan "tom skafferi,arg kärring".

:)

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä