HuOmenta !

Jaahas, taas on harmaa ja pimeä aamu.
Kummasti aurinko pihtailee itseään :D
Onneksi lämmintä sentään eikä sada enään :) . Yön sade raikastanut kyllä mukavasti ulkoilmaa :D

Kahvia tässä jo nautin kaikessa hiljaisuudessa.

Rähinä-Reetta
Huomenta. Väsyttää... Varmaan se menee ohi... xDD
Eilen töissä 06-19 suht tauotta, illalla hyppäsin vielä miehen viimeiseen kyytiin mukaan. Ajattelin toissapäivänä, ettei varmaan pahempi päivä vois olla edessä, mutta kyllä se näemmä voi. Nyt ei ole mitään ennakko-odotuksia.

lucifer
huomenta!
tänään on herätty jo klo 4.05, ei vian nukuttanut joten mentiin isännän kanssa tunniksi katsomaan elokuvaa sohvalle.
nyt jo muksutkin hereillä ja mies lähtenyt töihin.

pakkailua ja siivoilua ja sitten viikonlopuksi mummolaan.

Huomenta! Onnitteluja jokaiselle, jolla jotain juhlittavaa!

Data tänään tänne ja sitten ei tarttekaan enää olle yhtään yötä erossa.

[video=youtube;9E-amg0xSN0]http://www.youtube.com/watch?v=9E-amg0xSN0[/video]

• Tykkää
Reactions: Data
Hyvää huomenta :)
Mulla on tänään syntttäri ja lapsenlapsi kävi eilen. Hain hänelle varastokomerosta pussillisen pehmoleluja.

Kaakun kanssa menin siitä, missä aita on matalin ;)
Paljon onnea ! :flower:
Herkullisen näköinen kakku. :)

Huomenta jokaiselle, täällä sataa vettä, on synkkää ja tuulista, sopii hyvin hammaskipuun ja tuntemuksiin
tuo sää.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Minni-hiiri
Huomenta!

Minnille paljon onnea. Kakku näyttää ihanalta!

Mulla oli eilinen "mä pikkaisen, nopeasti tässä ihan äkkiiä vaan" treeni ilmeisesti sittenkin melko kova. Vatsalihakset ihan kipeät, ei meinaa päästä sohvalta ylös eikä meinannut saada kaapin ylähyllyltä mukia. :whistle:

Mutta hyvä vaan, läskiä on taas palanu vähän, onhan. :D

Huomenta!
Koko tämän viikon olen pyhittänyt vauvantarvikkeille. Olen pessyt harsoja ja lakanoita+peittoja. Silittänyt niitä myös.

Ihanaa, kun saan viimein raivattua kaappeihin tilaa, laitettuani vauvajutut kiertoon. :xmas:
Takaisin niillä ei ole mitään kiirettä tulla, tuskin koskaan enää. :snotty:

Yhteistyössä