Hyvää HuOmenta !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Taas aletaan olla puolivälissä työviikkoa. :)
Lunta tuli taas eilen mukavasti lisää tänne etelään.
Onneksi ei enään sada ja aurinkoista päivää lupailee :D Kelpaa.

Ihanaa keskiviikkoa jokaiselle ! :wave:

Huamenta!

Poika heräs varttia vaille kuus, vaik mä olisin kyl voinu hetken viel nukkua :D No, kahvia vaan, nii eiköhän se siitä :) Pakata tarvis ku en eilen illalla jaksanu, tänään sit tullaan sinne Vantaalle ja torstaiaamulla lähdetään Tallinnaan, lapset odottaa jo kovasti pääsyä isoon laivaan :D

Huomenta, tiedä sitten onko se hyvä vai ei kun tiliä ei näy tilillä vaikka pitäisi...:headwall:
no eikö suunta töihin ja tienaamaan lisää maksamatonta rahaa

Huomenta =)

Joutenolo jatkuu. Tää väli opiskeluiden päättymisen ja töiden alkamisen välillä on piiiiitkä ;)
No pitää koittaa tehdä itseä hyödylliseksi ja laitttaa ny kotia kuntoon, kun on aikaa :) Tai sitten, kuten mun graduohjaajani sanoi: "Now, take a breathe!" :D

Huomenta..Neljästä asti piehtaroinut punkassaan,etsien hyvää asentoa - puoli kuusi sitten päätti että nyt nousee ylös hän.Aamupalaksi 1mg ja 500 mg panadol kera kahden kahvikupin,ja VAIKUTUSTA OOTTAA....

Miksi ihmisen kipua ei oteta todesta?????

Huomenta!
Oon ollu hereillä jo 5.00, kun ei saanu enää unta :D Tässä sitä vaan ootellaan että poliisiasema aukeaa ja pääsee hoitamaan pari asiaa pois päiväjärjestyksestä. Ja tyttö on ihan innoissaan kun voi hyvässätapauksessa nähdä oikean poliisiauton, jos mun kaveri on aamusta töissä :D

Huomenta vaan täältäkin!
Työviikon puoliväli. Enää 3 päivää töitä.
Lauantai lähestyy hetki hetkeltä. :xmas:

Huomenta! Tässä aamussa on liian monta jalkaa ollakseen hyvä.

Mun piti laittaa astianpesukone päälle heti aamusta. Nyt en kuitenkaan saa täytettyä sitä loppuun, koska tiskialtaassa on hämähäkki, enkä saa asioita pois sieltä.

Huomenta!

Tenava heräsi ihan täynnä virtaa ja se on kaiken lisäksi saanut unissaan taas huimia visioita erinäköisiksi leikeiksi. Täällä täysi meno päällä vaik mä en ole edes saanut silmiäni auki.

Onneks keli näyttää mitä parhaimmalta, taidetaan hipsiä ulos.

Huomenna salipäivä taas, eilisen treenin takia kävelen tämän päivän kuin ankka, on se hienoa, kun huomaa jotain oikein tehneensä. :saint:

Huomenta.

Mulla on aikamoinen angsti päällä. Mun äiti ja mies on keksiny et voisin käydä pojan kanssa srk:n avoimessa kerhossa. Ja se on tänään tunnin päästä.
Mut mä en uskalla mennä sinne yksin, ekaa kertaa(vaikka paikka on tuttu) ja tietämättä lainkaan millaista sielä on.
Äiti oikein soitti eilen ja sano et menisin tänään sinne, "tekis niin hyvää pojalle, nyt kun vielä ehditte(meil on toukokuus toinen lapsi). Tuutte sit sen jälkeen syömään meille."
Mä haluisin mennä mut en uskalla. Itkin jo asiaa miehelle että kun kaikki painostaa. Sano saakeli vielä et "ajattele poikasi parasta"! Siitäkös padot aukes :'(

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;25767678:
Huomenta!
Oon ollu hereillä jo 5.00, kun ei saanu enää unta :D Tässä sitä vaan ootellaan että poliisiasema aukeaa ja pääsee hoitamaan pari asiaa pois päiväjärjestyksestä. Ja tyttö on ihan innoissaan kun voi hyvässätapauksessa nähdä oikean poliisiauton, jos mun kaveri on aamusta töissä :D

[video=youtube_share;cyZjM4N4S0s]http://youtu.be/cyZjM4N4S0s[/video]

Huomenta.

Mulla on aikamoinen angsti päällä. Mun äiti ja mies on keksiny et voisin käydä pojan kanssa srk:n avoimessa kerhossa. Ja se on tänään tunnin päästä.
Mut mä en uskalla mennä sinne yksin, ekaa kertaa(vaikka paikka on tuttu) ja tietämättä lainkaan millaista sielä on.
Äiti oikein soitti eilen ja sano et menisin tänään sinne, "tekis niin hyvää pojalle, nyt kun vielä ehditte(meil on toukokuus toinen lapsi). Tuutte sit sen jälkeen syömään meille."
Mä haluisin mennä mut en uskalla. Itkin jo asiaa miehelle että kun kaikki painostaa. Sano saakeli vielä et "ajattele poikasi parasta"! Siitäkös padot aukes :'(

Mä sanoisin, että älä mene, jos tuntuu pahalta.
Mä olen koko äitiyteni kartellut kaikkia ohjattuja harrastuksia tolla muksulla. Vantaalla, kn vielä asuttiin niin mun mutsi maksoi sellaisen taaperojumpan yhden lukukauden ja se lusittiin loppuun. Ei todellakaan sovi mulle ja muksu sen aistii.

Mies onneksi tuntee mut ja ollut ihan hiljaa vaan. Ehtii niissä kaikenlaisissa sit juosta kun sen aika on. Avoin kerho nyt ehkä musta vois ollakin melkein siedettävä ;) Mutta varmaan jäis meiltäkin väliin.

Yhteistyössä