Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En oo yövuorossa, mutta työt alkaa aina vasta illansuussa. Siksi oon hereillä näiniltaa iltaa.. onko työyö kohta takana ?![]()
Huomenta..Neljästä asti piehtaroinut punkassaan,etsien hyvää asentoa - puoli kuusi sitten päätti että nyt nousee ylös hän.Aamupalaksi 1mg ja 500 mg panadol kera kahden kahvikupin,ja VAIKUTUSTA OOTTAA....
Miksi ihmisen kipua ei oteta todesta?????
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;25767678:Huomenta!
Oon ollu hereillä jo 5.00, kun ei saanu enää untaTässä sitä vaan ootellaan että poliisiasema aukeaa ja pääsee hoitamaan pari asiaa pois päiväjärjestyksestä. Ja tyttö on ihan innoissaan kun voi hyvässätapauksessa nähdä oikean poliisiauton, jos mun kaveri on aamusta töissä
![]()
Huomenta.
Mulla on aikamoinen angsti päällä. Mun äiti ja mies on keksiny et voisin käydä pojan kanssa srk:n avoimessa kerhossa. Ja se on tänään tunnin päästä.
Mut mä en uskalla mennä sinne yksin, ekaa kertaa(vaikka paikka on tuttu) ja tietämättä lainkaan millaista sielä on.
Äiti oikein soitti eilen ja sano et menisin tänään sinne, "tekis niin hyvää pojalle, nyt kun vielä ehditte(meil on toukokuus toinen lapsi). Tuutte sit sen jälkeen syömään meille."
Mä haluisin mennä mut en uskalla. Itkin jo asiaa miehelle että kun kaikki painostaa. Sano saakeli vielä et "ajattele poikasi parasta"! Siitäkös padot aukes :'(