Millä Elixialla te Minskiin kanssa käytte?Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;26661792:
Millä Elixialla te Minskiin kanssa käytte?Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;26661792:
Tikkurilassa ny ainaski.Millä Elixialla te Minskiin kanssa käytte?
Mä kävin tänään ja kattelin jos näkyis perhosta jollain Eikös sulla ollut tatuointina perhonen?? Vai onkohan mun mulkailut menny ihan hukkaan!Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;26661792:
Perhosia juu. Höh, melkein tänään hilauduin salille, mutta iski sitten akuutti laiscimus maximus.Mä kävin tänään ja kattelin jos näkyis perhosta jollain Eikös sulla ollut tatuointina perhonen?? Vai onkohan mun mulkailut menny ihan hukkaan!
Mut hei, älä huoli. Joku kerta me osutaan sinne yhtä aikaa ja etsitään toisiamme. Sit tullaan palstalle kertoo kun joku mulkkas salilla :xmas:
Se olin mä. Mikset tullut juttelemaan? :O Mä en edes huomannut sua. : /Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;26661922:En tiiä, kenet bongasin, mut sen oli pakko olla palstamamma.
Eilen Lidl:n pullonpalautusautomaatilla oli lihavahko nainen, jolla oli useita jätesäkillisiä pulloja ja tölkkejä tungettavana pullonpalautusautomaattiin, tunki niitä sinne verkkarit roikkuen puoliperseessä ja stringit vilkkui pakaravaossa. Samalla se rähisi lapselleen n. 5v., että oo hiljaa ja odota, kun äiti laittaa nää pullot automaattiin, jotta saadaan sulle makaronia ja äidille olutta.
Mäkin käyn Elixiassa, tosin en Tikkurilassa.Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;26661833:Tikkurilassa ny ainaski.
Missä elixiassa?Mäkin käyn Elixiassa, tosin en Tikkurilassa.
Oon käyny Alexiumissa ja sit joskus harvoin ItiksessäAlkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;26665900:Missä elixiassa?
Itiksessä käyn välillä, kun appivanhemmat asustelee siinä lähellä. Olen siis ehkä tietämättäni saattanut bongata palstalaisenOon käyny Alexiumissa ja sit joskus harvoin Itiksessä