Ystävät hyvät, auttaisitteko miestä yhdessä naisongelmassa?

  • Viestiketjun aloittaja mies pulassa
  • Ensimmäinen viesti
mies pulassa
Kirjoitin eräälle puolitutulle naisihmiselle kirjeen, jossa kerroin kiinnostuksestani häntä kohtaan. En suoraan pyytänyt mihinkään treffeille tms. vaan annoin vain ymmärtää, että kiinnostusta olisi tutustua paremmin, jos hän on vapaa ja häntä kiinnostaa. Kirjeessä toivoin, että mitä mieltä hän sitten ikinä asiasta onkaan, niin toivoin saavani joka tapauksessa jonkun vastauksen kirjeeseen (koska kuitenkin saatan nähdä hänet joskus, niin olisi hyvä, että asia olisi sitten loppuunkäsitelty). Kaikki tämä siis erittäin asialliseen ja ystävälliseen sävyyn.

No, nyt kävi sitten se pahin, eli en ole saanut lainkaan vastausta...

Olen kirjeen lähettämisen jälkeen nähnyt hänet pari kertaa, mutta olen ehtinyt "karkuun", eli en ole mennyt juttusille.

Mitä teen? Tämä oikeasti vaivaa minua ja pelkään hänen kohtaamistaan.
 
mies pulassa
[QUOTE="vieras";26660702]Todennäköisesti kohde hämmentyi aikalailla kirjeestä. Olisin itse aika OHHOH jos joku vieras/puolituttu alkaisi kirjeellä vikittelemään.[/QUOTE]

Mutta miksi et voisi vastata, että "ei kiinnosta", jos kirjeessä nimenomaan toivottiin vastausta?
 
mies pulassa
Alkuperäinen kirjoittaja Äm-mä;26660711:
Muistitko kirjoittaa osoitteen mihin vastauskirjeen voi lähettää? :D :D :D
hehee... laitoin postiosoitteeni, sähköpostiosoitteeni ja puhelinnumeronikin! :) Ehkä hän ei osannut päättää, että millä välineellä vastaisi! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Data
Aika ihana!naiset tykkää romantiikasta,mutta myös suorasta toiminnasta joten nyt se luuri käteen ja soittoa. Eihän tuo nainen voi mitään vastata jos ei osaa tarkentaa että kuka ja kummonen sä olet, joten puhelinsoitto olis nyt hyvä.

Lycka till!! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;26660631:
Naiset antaa ymmärtää, muttei ymmärrä antaa.
Jaa tässä maailamassa, missä nainen tuomitaan heti vähintään luntuksi jos heti leikkiin ryhtyy? Että ei tule ainakaan OIKEAA suhdetta, jos iloisena myöntyy että mennään vaan. Miehet hauaa saalistaa - mites tän kanssa sitten nainen toimii? Naiset on ihan yhtä pihalla tän nykyajan ja sen vaatimusten kanssa. Kaikki ristiriitaista. Joten, soita hänelle - ole reilu ja suora.
 
Viimeksi muokattu:
"viiraska"
Jos kohde ei yksinkertaisesti tiedä, mitä vastata? Ei ole varma että kiinnostaa mutta ei tohdi torjuakaan. Kysy puhelimella että joko olet ehtinyt miettiä. Tai tekstarilla, että oletko saanut kirjeeni. Tai chatissa.
 
Onko varmaa, että ko leidi tietää kuka on kirjeen lähettäjä.
Saattaa pelästyä ja luulla joksikin friikiksi.

Ehkä kannattaisi seuraavan kerran kohdatessa ihan vaan rehdisti mnnä kertomaan, että lähetit kirjeen, tahtomatta kuitenkaan tunkeilla jne jne, sillähän se vastauskin sitten selvinnee.
 
"vieras"
Kauanko kirjeen lähettämisestä on? Luultavasti hän ei tiedä mitä vastaisi, tai sitten hän itse ei ole kiinnostunut tai hänen suhdekuvionsa on epäselvä (ei välttämättä vapaa tai tapailee jotain muutakin.) Voihan myös olla niin ettei hän ole täysin ymmärtänyt kirjeen viestiä. Itsellesi taitaisi olla parasta, että soittaisit hänelle, sillä muuten asia jaa aika varmasti vaivaamaan. Jos tulee pakit, niin sattuuhan niitä! Tsemppiä.
 

Yhteistyössä