Meillä ei ole mitään statussymboleita

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja gallup
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

gallup

Vieras
-ei isoa (kivi)taloa -ihan tavispuutalo, pieni
- ei montaa lasta, vain 2
-ei kahta uudenkiiltävää autoa (ei edes yhtä uutta)
-ei venettä
-ei mökkiä
-emme tee edes kaukomatkoja joilla leuhkia
-ei merkkivaatteita tai laukkuja

Entä te? Mitä teillä on?
Puuttuuko listasta jotain?
 
-ei isoa (kivi)taloa -ihan tavispuutalo, pieni-kivitaloa ei löydy meiltäkään, vai tavallinen hirsitalo
- ei montaa lasta, vain 2- 2 lasta täälläkin
-ei kahta uudenkiiltävää autoa (ei edes yhtä uutta)- eivät ole uusia, viime vuoden mallia molemmat
-ei venettä- soutuvene löytyy
-ei mökkiä- no, tämä on pohjoisessa
-emme tee edes kaukomatkoja joilla leuhkia- ei tehdä mekään
-ei merkkivaatteita tai laukkuja- näitä ei ole meilläkään
 
-ei isoa (kivi)taloa -ihan tavispuutalo, pieni
- ei montaa lasta, vain 2
-ei kahta uudenkiiltävää autoa (ei edes yhtä uutta)
-ei venettä
-ei mökkiä
-emme tee edes kaukomatkoja joilla leuhkia
-ei merkkivaatteita tai laukkuja

Entä te? Mitä teillä on?
Puuttuuko listasta jotain?


-Kerrostalosta meidät löytää
-noh, kolme on lasta, tosin yksi asuu jo omillaan
-meillä ei ole autoa ollenkaan kun ei tarvita
-ei venettä
-ei mökkiä
-eipä niillä kaukomatkoilla leuhkita meillä
-jokaisessa vaatteessa on kyllä jonkinmoinen merkki ja laukuissa. Vaatteisiin tulee joskus ommeltua merkkejä myös.
 
Täh? Kukas nää määrittelyt on tehnyt? Esimerkkinä vaikka se kivitalo, jospa se nyt aidosti sattui asukkaitaa miellyttämään eikä sitä hankittukaan brassailumielessä.

Tai vene, sillä siirrytään paikasta A paikkaan B vesistöissä. Lasketko polkupyöränkin statussymboliksi?
 

Yhteistyössä