No perkeleen pimittäjät!On joo, ja varmaan tulotasokin romahtanu ku nyt ne yrittää pimittää multa ja mun veljeltä meidän mummin perintöä...
Eikö Rätille viina maistu? =)Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;26653065:Pulstarit!
Sinun elämäsi on sinun oma elämäsi. Elä sitä äläkä anna muiden ajatusten vaikuttaa siihen, miten elät elämääsi. Me eletään täällä vain kerran.Ne ei vielä tiedä mun alkoholiongelmasta. No ei muutenkaan yks tai vaikka viis Alkokäyntiä sitä tarkoita, mutta täällä juorut liikkuu nopeasti ja muuttuu hurjiksi.
Kolme vuotta sitten kävin Alkossa ja yksi asiakas näki, sitä seuraavana päivänä kuulemma hän ja hän sanoi, että tuo siivooja on sellainen juoppo. Sain ikuiset traumat.
Kuolisin varmaan jos pomo kävelis vastaan ostarilla ku mulla puteli kainalossa.
Herraisä, en edes tiedä Mun isä ois nyt 50 ja tää on sen isoveli..No perkeleen pimittäjät!
Minkä ikäinen ihminen?
Jukolauta, mä oon 36 ja sekotat mut yli viiskymppiseenHerraisä, en edes tiedä Mun isä ois nyt 50 ja tää on sen isoveli..
Jukolauta, mä oon 36 ja sekotat mut yli viiskymppiseen
Eikö Rätille viina maistu? =)
Myönnä nyt, että oot Tatuoitu Jätkä
saat anteeks :kiss::ashamed:
=)Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;26653255:Vähä alkaa tuntumaan, että kyllä se taas kohta maistuu
HyvääKaartaa ikävästi oikealle, mutta koitan päästä jääkaapille :wave:
Älä ny viitti :heart: :hug:Juopot! :stick:
Viittinpäs!Älä ny viitti :heart: :hug:
No HYVÄ!Mun mielikuva siitä täti moonikasta alkaa pikkuhiljaa rapistumaan ja pikkiksestä tulee mies
Laita vaan!Mulla ois tuolla samaa ainetta mitä sulla pikkukaupunkilainen on siellä. Pitäisköhän se tunkee pakastimeen samalla reissulla?