A
alkuperäinen kirjoittaja
Vieras
Eli olen ajatellut lähteä piakkoin opiskelemaan. Takana on keskenjääneet liiketalouden-ja hallinnon opinnot jotka haluaisin saattaa päätökseen.
Mietin tässä että mikä olisi se "rahakkain" väylä, opintotuki on surkean pieni ja perheellisenä kuulun asumistuenpiiriin jota laskurien mukaan meille ei edes maksettaisi.
Onko jollakin kokemusta opiskelusta "työkkärin kautta"? Olen 23 vuotias.
Mitä minun kannattaisi tehdä? Ilmoittautua työttömäksi ja alkaa sen jälkeen kyselemään että voisinko opiskella omaehtoisesti aikuispuolella työkkärin tukemana tutkinnon loppuun? Haluaisin merkonomin paperit enkä vain jotain lyhytkursseja.
Kokemuksia, apua?
Mietin tässä että mikä olisi se "rahakkain" väylä, opintotuki on surkean pieni ja perheellisenä kuulun asumistuenpiiriin jota laskurien mukaan meille ei edes maksettaisi.
Onko jollakin kokemusta opiskelusta "työkkärin kautta"? Olen 23 vuotias.
Mitä minun kannattaisi tehdä? Ilmoittautua työttömäksi ja alkaa sen jälkeen kyselemään että voisinko opiskella omaehtoisesti aikuispuolella työkkärin tukemana tutkinnon loppuun? Haluaisin merkonomin paperit enkä vain jotain lyhytkursseja.
Kokemuksia, apua?