Jos saisit omaa rahaa 1000e, mitä tekisit?

• Viestiketjun aloittaja fyffe
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Saanhan mä. Tuolla se on tilillä.

Jos nyt jostain voittona sellanen summa tulis, niin luulen, että säästöön menis suurin osa. Voishan tuosta sitten käyttää osan vaikka johonkin pieneen matkaan.

Jos saisin siis jostain ylimääräisen tonnin ihan vain itseäni varten, niin menisin vaikka Tukholmaan shoppailemaan itselleni kivoja vaatteita ja ehkä kotiinkin jotain. Sitten ostaisin sarjakortin hierontaan ja jos rahaa vielä jäisi niin voisin ostaa miehelle ja lapselle jotkut lahjat:)

"Pikkuinen Jättiläinen"
Minäkin olen tylsä ja vastaan että laittaisin sen säästöön. Ap:n olisi ehkä kannattanut muotoilla kysymys vähän toisin, esim. jos olisi PAKKO käyttää se 1000 e johonkin heti niin mitä tekisit :D

Jos olisi käytettävä saman tien niin ostaisin uudet saappaat, ulkoiluvaatteet syksyksi + pari muuta vaatetta jotka on tarpeen. Uusi laukku myös ja ehkäpä risteily perheen kanssa, sitten olisikin jo koko summa tuhlattu :)

alkuper.ap
Joo, siis tarkoitin että saisit bonuksen töistä, mikä ois ihan ylimäääristä kaiken muun lisäksi. Säästäminen menee jo suoraan tililtä. Lähinnä ajattelin, kehtaako kukaan myöntää tuhlaavansa sen suoraan jononkin hömppään, kuten itse ajattelen. ...

"vieras"
Joo, siis tarkoitin että saisit bonuksen töistä, mikä ois ihan ylimäääristä kaiken muun lisäksi. Säästäminen menee jo suoraan tililtä. Lähinnä ajattelin, kehtaako kukaan myöntää tuhlaavansa sen suoraan jononkin hömppään, kuten itse ajattelen. ...
Heh, ei ole pelkoa, että mun töistä tulis ikinä bonareita. Jos tulisikin, niin en varmaan osaisi tuhlata hömpppään. Mulle pitäisi olla tiettyyn paikkaan/käyttöön kohdistettu lahjakortti, että onnistuisi. Ehkä olisi eri asia, jos vuosipalkka olisi satoja tuhansia ja noita bonuksia tulisi useamminkin.

"aamuvirkku"
jos ois pakko käyttää se, eikä sais laittaa säästöön ärsyttävän fiksusti:

kävisin hierojalla, shoppailisin ja nukkuisin yön hotellissa. kävisin aamupalalla ja tulisin ladatuin akuin kotiin.

Yhteistyössä