Mustakin on mukavaa että käsityötä on alettu arvostamaan. KUn mä itse olin nuori niin joku äitin tai mummon neuloma villapaita oli ihan out ja vain köyhät piti sellaisia, tai siis niinku se ajatus siitä itse tehdystä oli se, että sellaisia on vain niillä kellä ei o varaa ostaa kaupasta. Nykyään se on toisinpäin. Meidänkin lasten neuleet on saanu tosi paljon ihastelua ja muuta positiivista palautetta ja nykyään tuntuu että se itse tehty on arvokkaampi kuin kaupasta ostettu. Tai ainakin sellainen olo on tullut itselle. TOsi moni vaan sanoo että kun ei osaa tehdä vaikka haluaisi. Ja tosi moni jotka ei osaa, sanoo just että kun heidän oma äiti ei osaa myöskään niin se taito ei oo siirtyny sukupolvelta toiselle. Eli tosi moni nykymummoista ei itse ole käsityötaitoinen, niin oon omassa tuttavapiirissäni huomannu. Et jos kaverin lapsella on itse tehdyt villasukat niin niitä ei oo tehny kaveri eikä hänen äitinsä tai anoppinsa vaan näiden kavereitten omat mummot joilla on vielä taito tallella.
Mun äitini (r.i.p.) teki paljon käsitöitä ja hältä ollaan taitomme siskoni kanssa saatu(plus tietty koulusta osa kans). Mä oon neulonu villasukkia jo 6 vuotiaana eka kerran