Olen epäonnistunut paska

• Viestiketjun aloittaja BMI 46
  • Ensimmäinen viesti
BMI 46
En onnostu laihduttamaan, monta kertaa yrittänyt, lapsesta asti ollut lihava. Karkkia ja muita herkkuja en syö, vaan tavallista ruokaa liikaa. Onneksi olen sentään olen saanut kaksi lasta 5 v ja 7 kk. Niittenkin takia pitäs laihduttaa. Leikkaukseen en halua. Lisäksi äitiysloman aikan meno työpaikka, kun firma myytiin, mistään en saa enää niin hyvää työpaikkaa.

Et sä mikään epäonnistunu ole, vähän pessimisti vaan. Nyt sun täytyy löytää joku motivaation lähde siihen painon pudotukseen. Noin isoilla liikakiloilla paino tippuu aluksi nopeesti. Siitä saat varmaan virtaa kunhan nyt pääset alkuun :hug:

Ja työpaikka löytyy kyllä, Suomessahan on kohta (tulossa ainakin) työvoimapula. Tsemppiä!

kopskops
Miten olet yrittänyt laihduttaa? Minulla ei onnistu se, että yritän syödä terveellisesti ja vähentää vähän syömisiä. Kokeilin yhtä laskuria ja vasta sen kanssa tajusin mistä ne kaikki kalorit tulevat ja kuinka paljon pienempiä annoksia pitää ottaa. Niitä kaloreita kun tulee tosiaan yhtä lailla terveellisestä ruuasta kuin vähemmän terveellisestä ja sitä voi olla vaikea hahmottaa, jos ei ole koskaan laskenut kaloreita. Sitten kun vähän hajua noista kaloreista, on helpompi vähentää.

Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta;26626770:
Onkohan pikkusen erilaiset puitteet siinä ohjelmassa ku tavan tallaajalla?! Johan oli kommentti!
Katse ruokavalioon ja kuntoilua.

Onnistuu tavan tallaajaltakin - ei tietenkään yhtä nopsaan kuin kyseisessä ohjelmassa, mutta mitään muuta ei onnistunut painonpudotus loppupeleissä vaadi kuin tuota: oikeanlaisen ruokavalion, ja liikuntaa. Ja tavan tallaaja ei vissiin useinkaan paina yli 200 kg.

Tekosyiden keksimisen sijaan voi vaikka päättää onnistua, niin sitten onnistuu :)

Jos tuntuu ettei mikään oikeen auta sua pudottaan painoa vaikka halua on ja olet sitä yrittänytkin, niin kannattas käydä ihan lääkärillä kyseleen Xenical resepti. Aika kallis lääke mut sillä saa sen painon pudotuksen alkuun. Toki siihen täytyy yhdistä ruokavalio ja liikunta että se tehoaa, mutta uskon että kun halua vaan löytyy laihduttamiseen niin tuo ei liene ongelma. Sun BMI on kuitenkin niin korkea että varmasti reseptin saat ongelmitta. Tuohon ylipainoon liittyy kuitenkin jo niin paljon riskejä terveyden suhteen. Voimia sulle <3

"lässynlää"
Katse ruokavalioon ja kuntoilua.

Onnistuu tavan tallaajaltakin - ei tietenkään yhtä nopsaan kuin kyseisessä ohjelmassa, mutta mitään muuta ei onnistunut painonpudotus loppupeleissä vaadi kuin tuota: oikeanlaisen ruokavalion, ja liikuntaa. Ja tavan tallaaja ei vissiin useinkaan paina yli 200 kg.

Tekosyiden keksimisen sijaan voi vaikka päättää onnistua, niin sitten onnistuu :)
Meidän laihojen on helppo huudella tekosyistä. Mikäs mun tekosyy on, kun olen anorektisen laiha, ja ruoka vaan ei mene alas?

Paras vertaistuki laihduttajille on samassa jamassa olevat, eikä mitkään pätijät!

[QUOTE="lässynlää";26626992]Meidän laihojen on helppo huudella tekosyistä. Mikäs mun tekosyy on, kun olen anorektisen laiha, ja ruoka vaan ei mene alas?

Paras vertaistuki laihduttajille on samassa jamassa olevat, eikä mitkään pätijät![/QUOTE]
Eli minä :)

Paino putoaa kyllä, kun syö oikein ja liikkuu tarpeeksi. Tiedän sen kokemuksesta, ja toteutankin sen taas piakkoin itsekin.

[QUOTE="lässynlää";26627214]Ok, olet läski. En tiennyt, mutta nyt tiedän tämänkin.[/QUOTE]
Joo, olen läski. Pudotettavaa on tosin "vain" kymmenkunta kiloa, sitten olisin tosi tyytyväinen. Kiinteytettävää on kyllä rutkasti, mutta toisaalta synnytin viime viikolla...ja jos en olisi odotusaikana noudattanut tuota neuvoa syömisen ja liikunnan suhteen niin laihdutettavaa olisi varmaan 25 kg tms.
Jokainen pystyy laihtumaan ihan taatusti. En usko jos joku muuta väittää. Pitää vaan tehdä se itse, kukaan muu ei voi auttaa.

Yhteistyössä