mistä ihmeestä te ootte tutustunut miehiinne? aviomies ja ystävämiehiin?

• Viestiketjun aloittaja Karola
  • Ensimmäinen viesti
nnn
Mulla on paljon miespuolisia ystäviä/kavereita. Töissä on yksi pitkäaikaisemmista, oltu jo samoissa kouluissa aikanaan. Lisäksi sitten olen tutustunut keikoilla, miehen kautta ym. omaan mieheeni tutustuin kurssilla. Oikeastaan tulen miesten kanssa toimeen naisia paremin, ystävissä aina ollut enemmän miehiä/poikia.

"hellu"
Oma mies on opiskelukaveri. Ystävämiehet on kanssa opiskelukavereita - osa oman miehen kautta, osa ei. Esimerkiksi pojan kummisetä oli alunperin sekä minun että mieheni ystävä, jonka kautta opiskeluissa sitten tavattiin :) Sitten ystävämiehiä on tullut iso liuta miehen lukiokavereista.

Tavattiin baarissa mieheni kanssa, aika kauan sitten :) Ei mulla ole miespuolisia kavereita. Siis toki miehen kavereita ja omien kavereiden miehiä on samoissa porukoissa, mutta ei ne mun kavereita varsinaisesti ole. Eli en tapais niistä ketään ilman miestä tai omaa kaveria.

Ystäviksi miehiä nyt saa joka nurkasta. Varmaan siksi, että oon niin semmonen, jolle kaikki tulee aina avautumaan. Johtuen kasvamisesta veljien parissa ja monesta muustakin seikasta, ymmärrän aika lailla miehien juttuja. Itse asiassa pystyn keskustelemaan autoista enemmän kuin huulipunista, jos lähdetään räikeästi stereotyypeillä pelaamaan. Naisten kanssa min on aina ollut vaikeampi ystävystyä lukuunottamatta ulkomaalaisia naisia.

lauti
Aamu: kahvi maidolla

Päivällä: mm. Porkkanaa; kukkakaalia, kurkkya,tomaattia ja salaattia

Välipala; omena tai joku muu kuten mansikoita

Illalla; joskus kanaa muuten teetä js hedelmä

Yhteistyössä