Jep, kalatiskiltä tulee takuuvarma saalis....sit voi mennä kalaan torille
Näin se taitaa kyllä olla.Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;26622968:Jep, kalatiskiltä tulee takuuvarma saalis.
Mutta joo, minulle tärkeintä tuolla järvellä ei ole itse saalis vaan juuri se järvellä olo yksin omien ajatusten kanssa.
Laulaja on ihan jees ja varmaan laulukin mutta eniten tässä kiinnittyi huomio kuvan kammottavaan rajaukseen. Pää keskellä kuvaa ja yläpuolella pelkkää tyhjää seinää.
Pitää paikkansa!! Mulla on omalla läppärilläni kuvasta versio jonka olen itse rajannut paremmin, tällä nyt käyttämälläni koneella oli vain tuo alkuperäinen, eikä mitään kuvankäsittelyohjelmaa löytynyt, niin laitoin tollaisenaan.Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;26623043:Laulaja on ihan jees ja varmaan laulukin mutta eniten tässä kiinnittyi huomio kuvan kammottavaan rajaukseen. Pää keskellä kuvaa ja yläpuolella pelkkää tyhjää seinää.
Aivan ihanan suloinen kuva
Uskallat kyllä. Aika hiljasta on ollut nyt noilla perskärpäsillä...Mä en oo tänne palstalle tainnut itestäni kasvokuvaa laittaakaan Enkä tiedä uskallankokaan.
Kepsis on niin jumissa toisaalla, et ei ole osannut tänne löytääAlkuperäinen kirjoittaja päätön;26625294:tissit mainittu jo edelisellä sivulla eikä kepsistä näy. :O
minä kävin jo eilen täällä tykkäämässä kuvistaAlkuperäinen kirjoittaja päätön;26625294:tissit mainittu jo edelisellä sivulla eikä kepsistä näy. :O
Kenties laitan kun töistä pääsen. ei satu tässä työkoneella olemaan itestäni kuvia, ja FB ei toimi tässä että saisin sieltä kopsattuaUskallat kyllä. Aika hiljasta on ollut nyt noilla perskärpäsillä...