Nyt HÄVETTÄÄ ja oikein kunnolla !

No mun anoppi on kehottanut minua harrastamaan usein seksiä poikansa kanssa, koska "Se rentouttaa ja poistaa paineita". Harmitteli vaan, että miehillä se on niin pikainen toimitus....

Vaimo ja lapset on tulossa anoppilasta tänään kotiin päin ja soi puhelin ja katsoin, että vaimo soittaa.
Vastasin puhelimeen, että "Mitäs herkkupeppu?"
Noh, sieltä soittikin anoppi, että vaimon puhelin unohtui sinne ja, ettei tarvitse huolehtia, jos ei vastaa puhelimeen, pitääpi soittaa lasten puhelimiin.
Mykistyi puhelun alussa noin viideksi sekunniksi, ennen kuin sai asiansa ilmoitettua.
Ei helvetti, nyt hävettää.
En kehtaa enää anopille soittaa ikinä! :headwall:

[QUOTE="vieras";26622136]Aapee on varsinainen juntti sekä kielenkäytöltään että muutenkin tavoiltaan.
Liikenteessä pitää hurjastella ja sitten rehvastella mammapalstalla sakoistaan; on olevinaan teiden kunkku.

Miesporukassa jää alakynteen, siksi tämä foorumi.[/QUOTE]

Tuo on vain sinun luulosi ;)

[QUOTE="vieras";26622663]Se koira älähtää jne :D Muuten en käsitä, miksi menestynyt mies hengailisi täällä.
Ne harvat uroot, joita täällä on, ovat jollain tavalla luusereita. Ja niin sinäkin.[/QUOTE]

Ajankulua...
Ja minusta tuossa teoriassa vika onkin enemmän siinä sen esittäjässä. ;)

Ei, tuossa vaiheessa lennän anoppilan ovesta ulos ja parantelen kaksi viikkoa paistinpannun iskuja...
Anoppi on meinaan aikas kipakka tapaus; se on lyönyt mua joskus nyrkillä naamaan ja pesäpallomailastakin olen saanut...

Luulin että aloituksesti oli typerä, mutta näköjään anoppisi on samanlainen, eli jos vaimosi on yhtään samanlainen kuin äitinsä (kaikki naiset ovat) niin vakka on kantensa löytänyt.

[QUOTE="vieras";26622694]Eikö ole olemassa miesvaltaista vastaavaa keskustelupalstaa? Luulisi siellä olevan järkevämpiä juttuja ajankuluksi kuin mammojen kälätys ja nahistelu.
Vai haluatko vaan pyöriä kukkona tunkiolla?[/QUOTE]

Onhan niitä ja olen pyörinyt vähän kaikenlaisilla keskustelupalstoilla.
Ja kovinkaan monessa niistä ei ole järkeviä juttuja.
Miksi itse pyörit täällä?
Vai haluatko vain soittaa suutasi ja saada siitä mielihyvää? =)

[QUOTE="vieras";26622663]Se koira älähtää jne :D Muuten en käsitä, miksi menestynyt mies hengailisi täällä.
Ne harvat uroot, joita täällä on, ovat jollain tavalla luusereita. Ja niin sinäkin.[/QUOTE]

Täytyy täällä olla joku puhumassa teille akoille järkeä.

• Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen
[QUOTE="hmmm";26621777]Tämä syvältä perseestä oleva anoppisi on kuitenkin vaimosi äiti. Miten voit puhua näin? Eikö vaimosi pahoita mieltään?[/QUOTE]

Sen jälkeen, kun joku ihminen ottaa vapaudekseen lyödä toista ihmistä, saa uhri käyttää pahoinpitelijästään ihan mitä nimityksiä haluaa. Jos joku löisi minua - ja vielä useamman kerran - en välittäisi, kenen puolisosta/vanhemmasta/lapsesta on kysymys vaan käyttäisin tästä pahoinpitelijästä ihan mitä nimityksiä haluaisin. Piste.

Alkuperäinen kirjoittaja älä itke iines;26622778:
Sen jälkeen, kun joku ihminen ottaa vapaudekseen lyödä toista ihmistä, saa uhri käyttää pahoinpitelijästään ihan mitä nimityksiä haluaa. Jos joku löisi minua - ja vielä useamman kerran - en välittäisi, kenen puolisosta/vanhemmasta/lapsesta on kysymys vaan käyttäisin tästä pahoinpitelijästä ihan mitä nimityksiä haluaisin. Piste.
Minkähän takia löi? Ihan syyttä? Lyödä ei saa - tietenkään - mutta melkonen vempula ja husvotti mahtaa vävykin olla, jos anoppi kilahti tyystin.