lihavat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hyyi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mua suorastaan vituttaa tuo ku yleistetään, että ylipainooset aiheuttaa kustannuksia yhteiskunnalle.

Joo mä oon aiheuttanu valtavia kustannuksia yhteiskunnalle, mutta ne samat kustannukset olis tullu vaikka olisin koko ikäni ollu normaalipainoonen! Mun terveydelliset ongelmat ei johdu mitenkää painosta. Verensokeri ok, kolesterolis ainoastaan yks arvo vähä huono, verenpaine yleensä matalanpuoloonen.

Mun ongelmat johtuu kahdesti sairastetusta syövästä ja hoitojen aiheuttamista lisäongelmista. Syöpä saatu parannettua kummallaki kertaa, mutta samalla tuhottu sytostaateilla ja sädehoidoilla muutaki elimistöstä.

Mua kyllä ärsyttää lihavia, narkkeja ja alkkiksia enemmän työnpakoilijat, jotka elävät yhteiskunnan varoilla, eivätkä halua töihin ja asenteena on "mikäs kiire tässä...".
Mielenterveysongelmat toki erikseen, mutta voisin sanoa provosoidakseni, että mikseivät mieleltään pipit hankkiudu ajoissa hoitoon, ettei sitten tartte olla kauaa pois työelämästä? :p

Mistä minä tiedän, jos mieleltään pipit hankkis apua, olis vähemmän narkkeja, alkoholisteja ja läskejä :D

Mulla ei oo mitään kiirettä työelämään, koska sinä osana yhteiskuntaa kustannat mun, narkkareitten, alkkisten ja läskien elämän ja sairauskulut sun muut. Se lisäksi en toki pääse hakemaan mihinkään kouluun ennen b-lausuntoja, en saa niitä ennekuin pääsen lääkärille ja lääkäriin en pääse ennekuin syksyllä useiden kuukauden jonon jälkeen. Näin ollen täytyy vain odotella ja istua pershomeessa kotona ja inhota läskejä, narkkeja, alkkiksia, tupakoivia äitejä, abortintekijöitä, rikollisia, ulkomaalaisia naapureita, petollisia suomalaisia firmoja, paskoja poliitikkoja ja noita hemmetin ötököitä.

[QUOTE="vieras";26617306]Olet itse kertonut sairastaneesi vakavaa masennusta (ja sen huomaa) koko elämäsi :D Pipipää mikä pipipää...[/QUOTE]

Sairastin masennusta useita vuosia sitten, on todettu etten sairasta enää. Ikävä tuottaa pettymys.

Mistä minä tiedän, jos mieleltään pipit hankkis apua, olis vähemmän narkkeja, alkoholisteja ja läskejä :D

Mulla ei oo mitään kiirettä työelämään, koska sinä osana yhteiskuntaa kustannat mun, narkkareitten, alkkisten ja läskien elämän ja sairauskulut sun muut. Se lisäksi en toki pääse hakemaan mihinkään kouluun ennen b-lausuntoja, en saa niitä ennekuin pääsen lääkärille ja lääkäriin en pääse ennekuin syksyllä useiden kuukauden jonon jälkeen. Näin ollen täytyy vain odotella ja istua pershomeessa kotona ja inhota läskejä, narkkeja, alkkiksia, tupakoivia äitejä, abortintekijöitä, rikollisia, ulkomaalaisia naapureita, petollisia suomalaisia firmoja, paskoja poliitikkoja ja noita hemmetin ötököitä.

Tiedätkö miksi olet mieleltäsi ja fysiikalta niin sairas? Sitä kutsutaan karmaksi ;)

En jaksa ymmärtää lihavia ihmisiä. Valitetaan et ollaa lihavia mut asialle ei mitään tehdä. Täällä oli ketju kerran jossa lihava lenkkeilijä tunsi sääliviä katseita. Musta on upeeta et sit asialle tehdään jotain jos ollaan reippaasti lihavia. Itse en ymmärrä kuinka joku voi saada itsensä xl kokoon. Kuvottavaa... Ei provo. Ja omat mitat 172/54kg. Sen tietysti ymmärrän jos on lihottava sairaus tai lääkitys.

Painus nyt sinne röökille rauhoittumaan! :wave:

Hmm.. mä oon miettinyt semmosta, että monelle ne kilot hiipii vuosien saatossa niin vaivihkaa, ettei edes huomata, että on tullut 20 kiloa lisää. Ja sen kyytipoikana kenties terveys huonontunut. Sitten kun alkaa laihduttaa, on tosi vaikeaa muuttaa niitä tottumuksiaan, miten on ruukannut syödä viimeiset kymmenen vuotta. Oon näin 30-vuotiaaksi vanhettuani miettinyt (enkä nyt mitenkään syyllistäen tai inhoten todellakaan, vaan vain miettinyt) omia kavereitani, ja havainnut, että tosi monelle on viimeisen 10 vuoden aikana kertynyt hirveästi kiloja, osa ylipainon puolelle. Totta sikäli tuo ap:n juttu, että sitä monesti vain valitellaan, että voi kun olen lihonut. Ja seuraavassa hetkessä vedetään kahvipöydässä pullaa.. eli kyllä minäkin sen näen niin, ettei ihan tosissaan edes haluta/yritetä laihtua. Ehkä ihmiset sitten odottavat jotain kunnon motivaatiota ja potkua persuksille, kipinää, jonka avulla pääsisivät kiinni painonpudotukseen... Kenties ei kunnolla edes uskota, että laihtuminen voisi onnistua?

Mua suorastaan vituttaa tuo ku yleistetään, että ylipainooset aiheuttaa kustannuksia yhteiskunnalle.

Joo mä oon aiheuttanu valtavia kustannuksia yhteiskunnalle, mutta ne samat kustannukset olis tullu vaikka olisin koko ikäni ollu normaalipainoonen! Mun terveydelliset ongelmat ei johdu mitenkää painosta. Verensokeri ok, kolesterolis ainoastaan yks arvo vähä huono, verenpaine yleensä matalanpuoloonen.

Mun ongelmat johtuu kahdesti sairastetusta syövästä ja hoitojen aiheuttamista lisäongelmista. Syöpä saatu parannettua kummallaki kertaa, mutta samalla tuhottu sytostaateilla ja sädehoidoilla muutaki elimistöstä.

Peesailen aika pitkälle.
Minä olen tosiaan jonkin verran ylipainoinen, mutta minulle ei ole IKINÄ tehty mitään erityisoperaatioita, lukuunottamatta polvileikkausta, kun vetäsin kunnon lipat jäisessä pihassa autoon mennessä - ja tämäkin leikkaus tehtiin YKSITYISELLÄ, joten tästäkään ei mitään kustannuksia valtioille aiheutunut.
Minä olen tehnyt ihan SAATANASTI töitä ja maksanut aivan VITUSTI veroja yrittäjänä, sekä omista ja firman tuloista ja sitten tullaan PERKELE syyttämään, että MINÄ kuormitan yhteiskuntaa.
Kaikki yleistäjät, haistakaa nyt oikeesti !

Sun elämäs on paskaa = se on kaikkien muiden vika? Just joo. :D

En jaksa ymmärtää lihavia ihmisiä. Valitetaan et ollaa lihavia mut asialle ei mitään tehdä. Täällä oli ketju kerran jossa lihava lenkkeilijä tunsi sääliviä katseita. Musta on upeeta et sit asialle tehdään jotain jos ollaan reippaasti lihavia. Itse en ymmärrä kuinka joku voi saada itsensä xl kokoon. Kuvottavaa... Ei provo. Ja omat mitat 172/54kg. Sen tietysti ymmärrän jos on lihottava sairaus tai lääkitys.

Mitat 172cm/100 kg kun viimeks punnittiin. Bujaah!

Saattaa toki olla enemmänkin jo tällä hetkellä. :D

• Tykkää
Reactions: Criminal Mind
[QUOTE="vieras";26617324]Tiedätkö miksi olet mieleltäsi ja fysiikalta niin sairas? Sitä kutsutaan karmaksi ;)[/QUOTE]

Ei se mitään haittaa. Joku uskoo karmaan, toinen ei. Tavallaan uskon, sillä abortin tehnyt tätini ei voi lapsia enää saada, mutta toisaalta en, sillä pienetkin vauvat saavat osakseen hirveää kohtelua maailmassa.

Ei mun elämä paskaa ole, mun elämähän on itseasiassa varsin miellyttävää, koska teen paljon asioita joista pidän. Pidän ihmisten inhoamisesta ja arvostelusta. Olisin varmaan miellyttävä elokuvakriitikko.

Näin ollen täytyy vain odotella ja istua pershomeessa kotona ja inhota läskejä, narkkeja, alkkiksia, tupakoivia äitejä, abortintekijöitä, rikollisia, ulkomaalaisia naapureita, petollisia suomalaisia firmoja, paskoja poliitikkoja ja noita hemmetin ötököitä.

No jos elämä menee koko ajan odotteluun ja inhota lähes kaikkea mahdollista, en pitäisi sitä kovinkaan miellyttävänä.
Toki makuja on erilaisia ja masokistejakin tänne mahtuu. :D

Yhteistyössä