mistä ihmeestä te ootte tutustunut miehiinne? aviomies ja ystävämiehiin?

• Viestiketjun aloittaja Karola
  • Ensimmäinen viesti
miä vaa
Nyt juhannuksena tuli tutustuttua kaveriporukkaan, jossa miehiä ja naisia (tulivat vastaan ja tultiin juttuun). Siitä jäi miespuolisia kavereita useampi. Kaverin veljet, varsinkin toinen heistä on melkeinpä sydänystävä ollut viimoset kymmenen vuotta. Joistain vanhoista heiloista tullut hyviä ystäviä kun tuli todettua ettei niistä tuu mitään muutakaan :D

Peilitär
Esimerkiksi Facebookin kautta tai muualta netistä löytää paljon urpoja, mutta myös hyviä miehiä. Vastikään menin naimisiin elämäni rakkauden kanssa, jonka löysin netistä.

No mie tapasin miun miehen ensimmäisen kerran yhteisten ystävien luona ja samana
iltana tavattiin viellä kapakassa.
Miespuolisiin ystäviin oon tutustunu miun miehen kautta.

Minä olin 4v ja mies 3v, kun tavattiin tarhassa ja leikittiin isää ja äitiä + pussailtiin vielä ala-asteellakin ja oltiin "pari" ja parhaat kaverukset. Maailma erotti 15v. ajaksi, mutta facebook yhdisti jälleen. Viime kesänä mentiin kihloihin ja nyt odotetaan, josko ensimmäinen lapsi saisi alkunsa. <3 Seinällä on nytkin tarha-aikasia joulujuhlan kuvia, kun ollaan vierekkäin jouluevankeliumissa, parina jo silloin. :rolleyes: <3

• Tykkää
Reactions: Minna77 ja Sanna80
ufon muija
kysyin vierustoverilta luennolla, mitä se lukee, ja nyt on luettu yhdessä parikyt vuotta. miespuoliset ystävät on tulleet eksien kautta lähinnä, koska opiskelukaverit minun alalla on hiukan niinkuin siitä nörttisarjasta töllössä, mikä sen nimi ny on. omassa miehessä on silti hiukan turhan paljon samoja piirteitä. aiheuttaa ongelmia elämään aika lailla.

jos siis opiskelukaveria harkitset, niin valitse edes alasi huolellisesti...

[QUOTE="Milena";26617361]Miten teidän suhde alkoi ja miten exät suhtautui? Oletteko viel väleissä niiden kans? Joo olen liian utelias... Kuulostaa vaan niin mielenkiintoiselta. :D[/QUOTE]

Oikeasti meidän suhde alkoi varsinaisesti vasta sitten, kun oltiin kumpikin erottu niistä existä.
Mies erosi ensin siitä isosiskosta, ja minä vähän myöhemmin siitä pikkuveljestä.

Mutta jos nyt ihan rehellisiä ollaan, niin kyllä mun lähtöön silloisesta parisuhteesta jonkun verran ehkä vaikutti tämä nykyinen mies. Ajatuksen tasolla.

En silti sano, että se syy olisi ollut, koska jos exä olisi löytänyt itsestään sen verran miestä, että olisi saanut sanottua mielipiteensä, niin olisin ollut valmis yrittämään sen kanssa vielä.
Mutta se oli sellainen joojoo-mies, ja luulen, että se homma olisi joka tapauksessa kaatunut siihen jossain vaiheessa.

Mun exän kanssa oltiin hyvissä väleissä pitkään erojen jälkeen, nykyään ihan jo asuinpaikat on vieneet erilleen. Harvakseltaan soitellaan kuulumsiet kyllä.
Sen sisko sen sijaan otti koko jutun vähän raskaammin, ja jouduttiin pohtimaan hetkittäin puhelinnumeroiden vaihtamista ja osoitetietojen salaamistakin...

Mieheeni törmäsin festareilla, jossa se ihastui muhun ja tuli mun kanssa samaan lukioon. 3 vuotta oltiin parhaita kavereita ja sitten päätettiin kokeilla että mitäs jos oltaisiin yhdessä.. Sillä tiellä ollaan oltu jo 11 vuotta ja 4 lasta ollaan saatu aikaiseksi :) vielä ei olla päätetty olla yhdessä eli edelleen kokeillaan :D

Kavereiden kautta, koulussa, töissä, netissä...

Parhaat miespuoliset ystäväni ovat ex-poikaystävä, entinen luokkakaveri, entinen työkaveri, nettituttu...

Nykyiseen mieheen yhteisen kaverin/töiden kautta, ex-mieheen ja lasteni isään yhteisen kaverin kautta...

Yhteistyössä