tais mennä välit äidin kanssa. Mä niin vihaan sitä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

"..."

Vieras
väiteltiin turkinpippureista. Niistä vihreistä. Ku sen mielestä nei ollu niitä normaaleja ja mun mielestä oli. No, se oli tuhdis humalas ja mä oon aina vihannu sitä ja sen juomista. En tiedä miksi mutta aina ku se on kännis niin mä ahdistun ja sulkeudun. Mä en halua edes että se koskee muhun en halua halata yms. Sillä on paha alko-ongelma. No, se sit sano mulle mun mielestä kamalasti. Se sano, toivottavasti sun omasta tyttärestä tulee yhtä kamala ihminen ku mitä mä oon ja että mun pitäis opetella kunnioittamaan häntä. Miksi mun pitää kunnioittaa ihmistä joka juovuksissa haukkuu minut? Miksi hänen ei tarvitse kunnioittaa minua? Aamulla sit pakkasim lapset autoon ennenku heräs ja lähdettiin. Toki käskin lasten käydä sanomassa heit, mutta en itse sanonut mitään. Äitini osaa olla inhottava ilkeä narsistinen marttyyrijuoppo... Sellainen minut on kasvattanut. Yritän olla erilainen omille lapsilleni mutta äitini lähellä minun on vaikea olla. :( se ei siis ole soittanut edes lapsille lauantain jälkeen... :(

[QUOTE="...";26611062]väiteltiin turkinpippureista. Niistä vihreistä. Ku sen mielestä nei ollu niitä normaaleja ja mun mielestä oli. No, se oli tuhdis humalas ja mä oon aina vihannu sitä ja sen juomista. En tiedä miksi mutta aina ku se on kännis niin mä ahdistun ja sulkeudun. Mä en halua edes että se koskee muhun en halua halata yms. Sillä on paha alko-ongelma. No, se sit sano mulle mun mielestä kamalasti. Se sano, toivottavasti sun omasta tyttärestä tulee yhtä kamala ihminen ku mitä mä oon ja että mun pitäis opetella kunnioittamaan häntä. Miksi mun pitää kunnioittaa ihmistä joka juovuksissa haukkuu minut? Miksi hänen ei tarvitse kunnioittaa minua? Aamulla sit pakkasim lapset autoon ennenku heräs ja lähdettiin. Toki käskin lasten käydä sanomassa heit, mutta en itse sanonut mitään. Äitini osaa olla inhottava ilkeä narsistinen marttyyrijuoppo... Sellainen minut on kasvattanut. Yritän olla erilainen omille lapsilleni mutta äitini lähellä minun on vaikea olla. :( se ei siis ole soittanut edes lapsille lauantain jälkeen... :([/QUOTE]

Juu tuttua on. Äitini juo viikossa n.10ploa viiniä, eikä pidä itseään alkoholi-ongelmaisena, koska ei saa krapulaa ja "juo vain viiniä"!
Inhottaa yökyläillä siellä kun tiedän, että viimeistään kuudelta illalla viinipullo aukeaa, ja äiti muuttuu raivostuttavammaksi jankkaajaksi joka lasillisen jälkeen. Juo jopa silloin kun lapseni ovat mukana! Juhannuksen jälkeen päätin, että jos äiti haluaa meidät vielä yökylään, viiniä ei juoda. En kestä sitä humalaista jankkausta ja vanhojen juttujen kertomista uudestaan ja uudestaan. Tosin jos tuon sanon äidille, tai edes huomautan että voisko sitä viinin juontia hieman rajoittaa, niin tulee ISO riita ja äiti on vihainen monta päivää. Itkettää tää tilanne. :(

justiin tällaista meilläkin on. Jos sanon etten halua puhua ku se on kännis niin alkaa kauhea huuto miten hänellä on oikeus rentoutua ja hän ei ole juovuksissa ja taas minä olen se kiittämätön kakara jne... Mulla on niin paha mieli. Aina mut syyllistetaan. :(

Oletko sinä se alkuvuodesta kotoa muuttanut nuori, juuri täysi-ikäistynyt, jolla on lemmikkejä? Ala nyt jo elää sitä omaa elämääsi, ei sinun tarvitse roikkua suvussasi, jos se tuollaista on.

[QUOTE="vieras";26611598]Oletko sinä se alkuvuodesta kotoa muuttanut nuori, juuri täysi-ikäistynyt, jolla on lemmikkejä? Ala nyt jo elää sitä omaa elämääsi, ei sinun tarvitse roikkua suvussasi, jos se tuollaista on.[/QUOTE]

Aina pitää joka keskusteluun eksyä yksi vähemmän älykäs.... o.O

[QUOTE="alkup";26611123]justiin tällaista meilläkin on. Jos sanon etten halua puhua ku se on kännis niin alkaa kauhea huuto miten hänellä on oikeus rentoutua ja hän ei ole juovuksissa ja taas minä olen se kiittämätön kakara jne... Mulla on niin paha mieli. Aina mut syyllistetaan. :([/QUOTE]

Jep, oon kerran sanonu äitille, että mielestäni se juo liikaa, vaikkei olekkaan ikinä krapulassa, ja juo "vain" viiniä. Sain semmosen haukkumisryöpyn niskaani, asia ei kuulemma mulle kuulu (eihän kuulukkaan, mutta totta mooses olen äidistäni huolissani), hän ei todellakaan mikään juoppo ole jne jne jne. Joskus kammottaa kun autotallista löytyy pahvilaatikoittain tyhjiä punkkupulloja. Alkaa itkettään nytkin kun mietin asiaa. Miksei voi olla juomatta edes silloin kun olen siellä lasteni kanssa yökylässä? Lapset on niin pieniä etteivät ymmärrä, mutta kai vaistoavat että Mummo on erilainen kun normaalisti.
V***U X'(

[QUOTE="...";26611062]väiteltiin turkinpippureista. Niistä vihreistä. Ku sen mielestä nei ollu niitä normaaleja ja mun mielestä oli. No, se oli tuhdis humalas ja mä oon aina vihannu sitä ja sen juomista. En tiedä miksi mutta aina ku se on kännis niin mä ahdistun ja sulkeudun. Mä en halua edes että se koskee muhun en halua halata yms. Sillä on paha alko-ongelma. No, se sit sano mulle mun mielestä kamalasti. Se sano, toivottavasti sun omasta tyttärestä tulee yhtä kamala ihminen ku mitä mä oon ja että mun pitäis opetella kunnioittamaan häntä. Miksi mun pitää kunnioittaa ihmistä joka juovuksissa haukkuu minut? Miksi hänen ei tarvitse kunnioittaa minua? Aamulla sit pakkasim lapset autoon ennenku heräs ja lähdettiin. Toki käskin lasten käydä sanomassa heit, mutta en itse sanonut mitään. Äitini osaa olla inhottava ilkeä narsistinen marttyyrijuoppo... Sellainen minut on kasvattanut. Yritän olla erilainen omille lapsilleni mutta äitini lähellä minun on vaikea olla. :( se ei siis ole soittanut edes lapsille lauantain jälkeen... :([/QUOTE]

:hug:

Voimia. Anna sen olla, jos ei osaa saakeli aikuinen ihminen käyttäytyä.

Mun äiti on kuollu ryyppyporukan tappelussa 42v:nä. Tuntuu just nyt siltä, että hyvä kun meni :|

[QUOTE="vieras";26616593]On siellä pussissa vihreitä.[/QUOTE]

En oo ikänä nähny
tyrkisk_peber_salmiak_set_1104_b88.jpg

[QUOTE="vieras";26616646]Siulla on värisokeus iskenyt. Ei ne livenä ole sinisiä vaan vihreitä. Tuo kuva vääristää värejä.[/QUOTE]

Kyllä ne livenäkin on sinisiä, ja värinäköni on erinomainen.

Yhteistyössä