40+ yh. Onko vielä mahdollisuuksia "uuteen" elämään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Juna meni jo?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Juna meni jo?

Vieras
Olen kahden lapsen yh. Toinen vasta taapero ja toinen jo alakoululainen. Erosimme miehen kanssa pari vuotta sitten. Nyt pääasiassa pyöritän hommaa yksin eli mies tapaa lapsia silloin tällöin, mutta minä olen heidän kanssaan suurimman osan aikaa.

Mahtaako tällainen "vanheneva rouva" löytääkään enää koskaan mitään uutta elämää ja säpinää ihan itselleen.

Asun Uudellamaalla. Minulla on omakotitalo ja tontti. Käyn töissä, ja välillä opiskelen. Omaa aikaa ei nyt juurikaan ole - eli en ehdi "seikkailla missään" tai kehittää mitään erityisempiä harrastuksia.

Menikö juna jo ohitse, vai löytyyköhän se uusi elämä vielä jostain? Kokemuksia?

Tutulta kuulostaa. Itse ajattelen, että kyllä meillä vielä on mahdollisuuksia! Nyt on lasten kanssa niin paljon touhua, etten niin kaipaakaan seuraa, mutta eiköhän aikanaan sitä aikaa ala tulla. Ajattelen, että asiat etenee kyllä luontevasti.

Kannattaa katsella mahdollisuuksia siellä opiskelu- ja työpaikoilla. Saattaa sieltä löytyä miehiä jotka ovat samankaltaisessa elämänvaiheessa kuin itsekin. Yritä myös pitää huolta ulkonäöstäsi, en tarkoita pynttäytymistä mutta hiukan kannattaa katsoa mitä pukee päälle ja minkä näköisenä menee ihmisten ilmoille. Avoimin mielin liikkeelle, katkeroituneesta ja kyynisestä ihmisestä harva jaksaa kiinnostua.

Mahtaako tällainen "vanheneva rouva" löytääkään enää koskaan mitään uutta elämää ja säpinää ihan itselleen.

:laugh:
Totta kai! Sullahan on elämäkin niin hyvällä mallilla, että takuulla saat ruveta kivittämään rumimpia kosijoita pois :)
Ei kai nelikymppinen ole mikään "vanheneva rouva"? Tai voihan sitä olla jo parikymppisenäkin, jos oma asenne on sellainen.

no ainakin minun ystäväni, kohta nelikymppinen, hyvä et kerkes eroomaan, kun oli jo uusi mies. Ja hänellä kaks 5-10 v- lasta. Mut sitä en tiedä, mistä hän tämän bongasi.

Itse olisin kyllä mieluummin sinkkuna, jos meille ero tulisi.

Yhteistyössä