Vaateapua! Onks tää ok illan "treffeille"; leffaan ja syömään...?

Scarlett harmaana
tässä esimerkiksi yökerhosta otettu kuva, jostain venäläisistä naisista, niin naurako sua kaunis ja siisti tyyli? Mua ainakin ei, koska rakastan venäläis tyyli ja naiseutta ja itsekin jos menen jonnekin vaikka kuin treffeille, pistän samat vaatteet päälle ja pistä itseäkin.....


Eniten täs herätti huomiota se, että vasemmanpuoleenen nainen sais kerätä lisää painoa muutaman kilon. Vaikka 10 kiloaki koska on sen verran laihas kunnos.
 
Venakko Milanna
puhutanko nyt naisesta? Ja miks pitää lihota itseä? On se hyvää hänelle, laihtua ei toki saa, mutta miksi lihoa? Miks laiha nainen suomalaisille on niin kamala asia, tuskin hän on anorektikko, se näkee kropasta että se treena sen. Sama kuin mun kaveri näyttää samalta vaikka painoa on 56
 
Scarlett harmaana
puhutanko nyt naisesta? Ja miks pitää lihota itseä? On se hyvää hänelle, laihtua ei toki saa, mutta miksi lihoa? Miks laiha nainen suomalaisille on niin kamala asia, tuskin hän on anorektikko, se näkee kropasta että se treena sen. Sama kuin mun kaveri näyttää samalta vaikka painoa on 56
Mun mielestä laiha ei oo kaunista. Tuolla naisella on aivan liian laihat käsivarret. Normaalipainoonen on se mitä mä pidän kauniina.

Aivan varmasti tuolla kuvan laihalla naisella on painoindeksi alle normaalin eli kyllä todellakin on varaa nostaa painoa ihan jo terveyden takia. Ylipaino ei oo terveellistä, mutta ei oo alipainokaa.
 
Venakko Milanna
Tässä esimerkiks lisää yökerho naisia, vaikka ei oo mikään super tyyli, mutta silti mun mielestä ne voittaa suomalaisia naisia, koska ovat naisellisia tai ainakin yrittää olla.... harmi kun ei saa linkin laita siellä on miljoonia kuvia, olisin laitanut kaikki, mutta vain alku laitan











 
Scarlett harmaana
Mä en tajua miks mun pitääs olla jotaki muuta kuin mitä mä haluan. Se, että mun vaatemaku ei pääasias oo samanlaanen ku Venakolla ei tarkoota, että mä pukeutuusin säkkiin enkä osaasi olla naisellinen.

Miksi ei joka kansa saisi olla omanlaasensa? Tuollaanen suomalaasten naisten vertaalu muitten kansojen naisiin kuulostaa rikkinääseltä levyltä eli Anu Saagimilta.
 
Venakko Milanna
Mä en tajua miks mun pitääs olla jotaki muuta kuin mitä mä haluan. Se, että mun vaatemaku ei pääasias oo samanlaanen ku Venakolla ei tarkoota, että mä pukeutuusin säkkiin enkä osaasi olla naisellinen.

Miksi ei joka kansa saisi olla omanlaasensa? Tuollaanen suomalaasten naisten vertaalu muitten kansojen naisiin kuulostaa rikkinääseltä levyltä eli Anu Saagimilta.
Ap itse kysyi mielipiden ja mun mielipide että kamala ja mautonta, sama kun stringit pistää housujen päälle, tämä kun ei ole naisellista, vaan joku tarjoustalo+cybershop yhdistelmä
 
Ajatuksena nuo vaatteet oli kiva paketti, mut joku tökkäs mun silmiini. Olisko yksi värinen mekko ollu parempi alle?
Pääasia silti et kantaja viihtyy tyylissään ja iltakin oli vissiin muutenkin onnistunut.

Ja nuo tän illan tyylivinkit... Noh en taida sanoa mitä niistä tulee mieleen. Kaunis, naisellinen ja seksikäs ei tarkoita sitä että kaikki pitää tuoda tyrkylle - vähemmän paljasta pintaa on usein seksikkäämpää kun tyrkky
 
Tässä esimerkiks lisää yökerho naisia, vaikka ei oo mikään super tyyli, mutta silti mun mielestä ne voittaa suomalaisia naisia, koska ovat naisellisia tai ainakin yrittää olla.... harmi kun ei saa linkin laita siellä on miljoonia kuvia, olisin laitanut kaikki, mutta vain alku laitan











Tuollaisissa samanlaisissa hepenissähän täälläkin käyvät nuoret tytöt yökerhoissa.
 
Venakko Milanna
tämä oli esimerkki kun en jaksa kelata joka sivu erikseen ja pisti naisia jotka alussa oli, mutta siellä on olen varma paljon upeampi kuvia ja pukeutumis tyyli, halusin vaan näyttää että siellä naiset yrittää olla naisellisia ja täällä ei ainakaa Turussa oo paljon mekkoja naisilla päällä. Muakin he katso kaikki omituisesti ja välillä horoksi haukku, kun mulla aina minimekot päällä ja korot
 
v-k
tämä oli esimerkki kun en jaksa kelata joka sivu erikseen ja pisti naisia jotka alussa oli, mutta siellä on olen varma paljon upeampi kuvia ja pukeutumis tyyli, halusin vaan näyttää että siellä naiset yrittää olla naisellisia ja täällä ei ainakaa Turussa oo paljon mekkoja naisilla päällä. Muakin he katso kaikki omituisesti ja välillä horoksi haukku, kun mulla aina minimekot päällä ja korot
No mutta kuvathan ovat yökerhosta? Eiköhän biletyyli näytä ihan samantyyliseltä Suomessakin...
 
Scarlett harmaana
ei yhtään, jos selaa kaikki ne miljoonat kuvat mitä siellä on. Suomessa aika harma nainen pukeudu niin, Suomessa yleensä toppi+farkut tai leginksit ja t-paidat, ainakin Turussa. Helsingissä kun olin näin enemmän hyvin pukeutuneita
Maassa maan tavalla... Mä en tajua tuota asennetta, että joka paikas pitääs ihmisten pukeutua samalla tavalla. Ja, että vain mekot on naisellista pukeutumista.

Hohhoijaa taas.
 
Hitsi,en kerinnyt näkee tokaa kuvaa. :(


Jokainen tyylillään. :)
Mun mielestä voi olla naisellinen vaikkei olisikaan korot ja minari..
Mun mielestä ei ole mitään seksikkäämpää naisella,kuin hyvin istuvat farkut ja valkoinen paita. Mut se on mun mielipide.
 
tässä esimerkiksi yökerhosta otettu kuva, jostain venäläisistä naisista, niin naurako sua kaunis ja siisti tyyli? Mua ainakin ei, koska rakastan venäläis tyyli ja naiseutta ja itsekin jos menen jonnekin vaikka kuin treffeille, pistän samat vaatteet päälle ja pistä itseäkin.....


Oh hoh. Eli naiset "hienoina" ja miehet printtipaidoissa ja toisella vielä hihaton :LOL:
 

Yhteistyössä