Vaateapua! Onks tää ok illan "treffeille"; leffaan ja syömään...?

Katsokaa totuutta silmiin
Toinen kuva oli paljon parempi kuin ensimmäinen. Persoonallinen nainen, persoonallinen tyyli. Tykkään.

Milannan ehdotus (korsetti ja mustat housut) olisi ollut vielä parempi, mutta se olisi vaatinut vartalolta aika paljon toimiakseen. Venäläiset naiset ovat usein sirompia kuin saman ikäiset suomalaiset.
 
lol
Kuka enää pukeudu karvakenkiä?:O ne on jo menneet pois muodista ja kaupoista. Sorry mutta venäläiset naiset pukeudu paljon paremmin, siellä myös muoti menee eteenpäin. Suomessa just se cybershop/tarjoustalo/hm/seppälä tyyli aivan kaikilla
Sä tänne oot laittanut kuvia missä sulla on karvakengät ja tais olla joskus säärystimet kenkien päällä eli AINA jotain järkkyä ;D Venäläinen horo-tyylillä pukeutuvat ei seuraa muotia, ne pukeutuu aina ihan omituisesti ja aina se sama tyyli, vuodesta toiseen. Mutta tässä nyt ei ollut kyse siitä miten venäläiset tai suomalaiset pukeutuu, koska pukeutuminen ei todellakaan mene kansalaisuuden mukaan. Mä vaan kuvailin sun tyyliä 'venäläinen horo'-tyyliseksi.
 
Mä en yhtään tajua, miksi sitä aiempaa kuvaa kauhisteltiin niin paljon. :D Oli siinä ehkä hitusen liikaa rinnat tyrkyllä, mutta tässä uudemmassa ei ole. :xmas:

Sä näytät ap muuten tossa kuvassa vähän samalta kuin niissä sun nuoruuskuvissa. :D Ei sillä, että olisit vanha vieläkään.
 
  • Tykkää
Reactions: vrs
Mikähän tässä ny mättää ku mulle ei näy se eka kuva ollenkaa... :kieh:

No toinen kuva näkyy ja mun mielestä näyttää hyvältä. Sopii ap:lle todella hyvin eikä silmälasit haittaa yhtään. Mitä vikaa on silmälaseis???
 
Niin ja siis mitä silmälaseihin tulee: Jotkut meistä vaan tarvii sellaset ja moni jopa pääsi jo ala-asteikäsenä tollasen rilleistä aukomisen yli... :stick:
Niinpä! Mä käytän joskus viihteelle mennes piilareita, mutta pahimpaan siitepölyaikaan ei tulisi mielenkää laittaa piilareita! Varsinkaa tänä vuonna ku oli oikeen paha kausi koivun takia.
 
lol
"vierailija"
Miksi pitää kysyä vaateapua kun ketjun tarkoitus on vain esitellä itseään. Sinullahan oli jo asu valmiina eikä mikään mielipide vaikuttanut enää asuvalintaan. Laita vaan ensi kerralla ihan reilusti otsikkoon että katsokaa,näin hyvältä näytän tänään :)
 
vrs
[QUOTE="vierailija";26574196]Miksi pitää kysyä vaateapua kun ketjun tarkoitus on vain esitellä itseään. Sinullahan oli jo asu valmiina eikä mikään mielipide vaikuttanut enää asuvalintaan. Laita vaan ensi kerralla ihan reilusti otsikkoon että katsokaa,näin hyvältä näytän tänään :)[/QUOTE]

Kyllähän mä sitä vyöjuttua olisin kokeillu, jos nauhat ois toiminu. Niistä mielipiteistä en nyt niin ottanu onkeeni, joissa sanoma oli "hyyyyi, tissit!" tai "iiiiik, toi ei oo siveetä!". :saint: (niin ja venakko nyt on asia ihan erikseen...)
 

Yhteistyössä