Ilmainen täyshoitolako?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "joo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"joo"

Vieras
Meillä on käynyt jo monta vuotta mun serkkuja kesällä perheineen lomaa viettämässä. Alkuvuosina jopa kysyttiin sopiiko tulla ja milloin. Viime kesänä huomattiin miehen kanssa että että kukaan ei ollut edes kysellyt saako tulla ja että ollaanko edes kotona.
Nyt kevällä yhden sukulaisen synttäreillä tekivät serkut taas ison numeron siitä koska heillä on loma . Itse kerroimme että olemme lähdössä lomamatkalle ja ajankohtakin tuli selväksi.
Eilen mun äiti sitten soitti ja kyseli että miten voidaan olla lähdössä samaan aikaan matkalle kun serkut on tulossa kylään. Totesin vaan että kun kukaan ei ole meille kertonut tai edes kysynyt voiko tulla ja milloin.
Tässä nyt sitten odottelen että serkut ottaa itse yhteyttä mä en rupee niille soittelemaan .

Kannattaisko aukaista suu ja kertoa serkuillekkin, että täysihoitola lämäsi ovensa lopullisesti kiinni?

Näinpä . On ollut ihan kivaakin tavata serkkuja ja viettää aikaa yhdessä mutta todelllakin viime vuosina ei olla edes vaivauduttu kysymään meiltä sopivaa aikaa.
Viime kesänä tehtiin miehen kanssa päätös että jos kukaan ei kysy ei oleteta että tulevat ja tehdään omat suunnitelmat.
Näin on tehty ja varmasti tietävät meidän matkasta kun ovat äidillenikin soitelleet ja valitelleet siitä . Sitä ihmettelen etteivät aikuiset ihmiset soita suoraan meille .

• Tykkää
Reactions: Pinki
Sun pitää muuttaa ilmainen täyshoitala ilmaisen työvoiman työsiirtolaksi :) Ruoka- ja petipalkalla maalaamaan ulkoseiniä, kitkemään rikkaruohoja, harventamaan kasvimaata, korjaamaan kattoa, siivoamaan ulkovarastoja, pesemään mattoja jne. Jätät siis kaikki hommat tekemättä siihen asti, kunnes serkut tulevat. Aaamupuuro tarjoillaan klo 8 ja sen jälkeen vieraille työkalut käteen ja hommiin. Lounas klo 13 ja takaisin hommiin. Jne. Ei ne montaa kertaa enää tule :D

• Tykkää
Reactions: Adii
Ilmoitat äidillesi paikkakuntanne majoitusvaihtoehdot, listalle ykkösenä äitisi ja näiden sukulaisten osoitteen :D ja sitten leirintäalueet ja hotellit :D
Miksi ne muuten aina teille on tupanneet kylään, varmasti nyt pari yötä pystyy muuallakin nukumaan

Yhteistyössä