Hello B)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
no niin nyt on tylsää, ei nukuta... syön gravlihota ja homejuustot ja otan konjakki paukun ennen nukkuman menoa ja joku immuni tee... joka auttaa suolisto ongelmille

[QUOTE="vieras";26557792]juustot pahentavat ummetusta... Sinuna jättäisin syömättä.[/QUOTE]

mä tiedän, mä äsken kävin, niin tuli taas vähän vaan:mad: sorry mutta oli pakko kertoa, kun käy hermolle:D mutta huomenna toivottavasti pääsen lääkärille

Mä tulin hetki sitten sairaalasta vauvan luota ja laitoin nuorimman nukkumaan.
Vielä ikävissäni juon kupin teetä jos väsymys voittais ikävän ja voisin kaaduttuani sänkyyn nukahtaa..

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;26557844:
Mä tulin hetki sitten sairaalasta vauvan luota ja laitoin nuorimman nukkumaan.
Vielä ikävissäni juon kupin teetä jos väsymys voittais ikävän ja voisin kaaduttuani sänkyyn nukahtaa..

Miten sun vauva voi?

Kunhan kysyin.
Mä en nimittäin juo konjakkia muuta kuin siinä tapauksessa, että oon JO kännissä. :D
no niin minäkin:) paitsi jos otan vähän vaan, niin otan vain pieni paukku ja juon ruoan kanssa pikkuhiljaa:D, muuten jos mun lempijuomat laskea, niin ne on sampanja, punaviini ja konjakki... en tykkää muuta juoda. Tykkäsin vaan kun Meksikossa olin, siellä vaikka mitä kiva ne tekee, mutta ei täällä sellaisia drinkejä ees oo että pystyt samaan

no niin minäkin:) paitsi jos otan vähän vaan, niin otan vain pieni paukku ja juon ruoan kanssa pikkuhiljaa:D, muuten jos mun lempijuomat laskea, niin ne on sampanja, punaviini ja konjakki... en tykkää muuta juoda. Tykkäsin vaan kun Meksikossa olin, siellä vaikka mitä kiva ne tekee, mutta ei täällä sellaisia drinkejä ees oo että pystyt samaan

Meillä on samanlaiset juomatottumukset. :D
Thaimaa on kanssa sellainen, josta saa kaikkia hyviä drinksuja - tosin siellä voi saada drinkkiin vähän mitä sattuu ja meikäpojankin nuppi menee sekaisin.
Mutta, jos ei sellaiseen paikkaan eksy, siellä on kaikkee hyvää ja ihmeellistä drinkkiä.
Suomessa tulee lipitettyä ihan viinaa lantrattuna, jos känniin tarkoitus on päästä - niin kuin torstaina olis aikomus. ;)

Meillä on samanlaiset juomatottumukset. :D
Thaimaa on kanssa sellainen, josta saa kaikkia hyviä drinksuja - tosin siellä voi saada drinkkiin vähän mitä sattuu ja meikäpojankin nuppi menee sekaisin.
Mutta, jos ei sellaiseen paikkaan eksy, siellä on kaikkee hyvää ja ihmeellistä drinkkiä.
Suomessa tulee lipitettyä ihan viinaa lantrattuna, jos känniin tarkoitus on päästä - niin kuin torstaina olis aikomus. ;)

Varmasti siellä on kivoja drinkkejä:D mä en ollut ikinä Thaimassa, mutta sinnekin haluan joskus mennä, kaukomatkoista olin vain Meksikossa, siis maa joka on tosi kaukana, muuten olin Europassa, etelässäkin, muttei siellä missään ollut mitään kovin erikoista, niin kuin Meksikossa esim:D

• Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen
Niin ja lisään vielä, mä ennen pelkäsin lentokoneita, pelkäsin pitkiä matkoja, ympäri Europpa ei siis pelottaa lentää ja olen lentänyt ja ihan kiva oli. Mutta nyt oikeasti sen pitkäänkin matkan jälkeen tuskin enää pelottaa niin paljon:D niin Thaimaan olis kiva mennä ja Japaniin haluan kovasti

Miten sun vauva voi?

Ihan hyvin jo. :)
Ei tarvitse lisä happea enää ja lämpökin alkaa pysyä tasaisena.
Valohoidotkin on saatu kokonaan lopetettua.
Viikonloppuna vauva tulee kotiin "kotilomalle" ja jos menee hyvin niin sitten pääsee kotiin kokonaan.:heart:

Aika rankkaa koko perheelle ravata edes takaisin ja kun tuo 2 v ei osastolla viihdy yhtään joutuu hän sitten olemaan hoidossa paljon ja minulla on huono omatunto,kun en voi kaikkien lasten kanssa olla yhtäaikaa. :(

Varmasti siellä on kivoja drinkkejä:D mä en ollut ikinä Thaimassa, mutta sinnekin haluan joskus mennä, kaukomatkoista olin vain Meksikossa, siis maa joka on tosi kaukana, muuten olin Europassa, etelässäkin, muttei siellä missään ollut mitään kovin erikoista, niin kuin Meksikossa esim:D

Lievä myötähäpeän tunne nousee näitä lukiessa vai johtuuko se vain kielimuurista? Luuleeko ap ettei pikkukaupunkilainen tiedä missä Meksiko on?

Edelleen ap, miten luulet lääkärin hoitavan ummetustasi? Huomenna tulet kotiin kiroilet taas kerran kun oli niin paska lääkäri kun ei tehnyt mitään...

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;26557987:
Ihan hyvin jo. :)
Ei tarvitse lisä happea enää ja lämpökin alkaa pysyä tasaisena.
Valohoidotkin on saatu kokonaan lopetettua.
Viikonloppuna vauva tulee kotiin "kotilomalle" ja jos menee hyvin niin sitten pääsee kotiin kokonaan.:heart:

Aika rankkaa koko perheelle ravata edes takaisin ja kun tuo 2 v ei osastolla viihdy yhtään joutuu hän sitten olemaan hoidossa paljon ja minulla on huono omatunto,kun en voi kaikkien lasten kanssa olla yhtäaikaa. :(

No hei, pienestä huono omatunto sulla nouse:D. Älä mieti liika vaan hoita yks asia kerallaan:). Mä toivon teille kaiken hyvää ja että pikkuinen pian pääse kotiin:heart:

[QUOTE="Vieras";26558001]Lievä myötähäpeän tunne nousee näitä lukiessa vai johtuuko se vain kielimuurista? Luuleeko ap ettei pikkukaupunkilainen tiedä missä Meksiko on?

Edelleen ap, miten luulet lääkärin hoitavan ummetustasi? Huomenna tulet kotiin kiroilet taas kerran kun oli niin paska lääkäri kun ei tehnyt mitään...[/QUOTE]
:headwall: voi jeesus.... nii just joo mä luulen varma just juuri niin

No hei, pienestä huono omatunto sulla nouse:D. Älä mieti liika vaan hoita yks asia kerallaan:). Mä toivon teille kaiken hyvää ja että pikkuinen pian pääse kotiin:heart:

Niin no musta tuntuu,että noi isommat ajattelee,että heidät hylkään aina vauvan takia,mutta en voi olla yhtään päivää sairaalassa käymättä koska sitten siitäkin tulisi huono omatunto.
Pakko vain koittaa luovia tässä tilanteessa ja odotella,että vauva pääsee kotiin ja päästään kunnolla kiinni perhe-elämään taas. :)

Joo, kyllä Thaimaa on käymisen arvoinen paikka =)

• Tykkää
Reactions: röppö

Yhteistyössä