Xsara Picassoa kenelläkään??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ???
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

???

Vieras
Pitäisi käytetty auto löytää ja pohdin nyt koirallisena ja lapsekkaana ihmisenä Citikan Xsaran ja Xsara Picasson välillä. Tiedän että Picassossa pienempi tavaratila, jos jollain siis on tällainen peli, toivoisin hieman lisätietoa tavaratilan koosta. Lapsi ei enää rattaita tarvi, mutta koirien kanssa tarvitaan myös tilaa.

[QUOTE="a p";26548315]Perustelut? Mielipiteitähän on monia ja nyt vaan ei rahaa ole mihkään kovin ihmeelliseen Mersuun tms. :P[/QUOTE]

1. Ranskalainen
2. Eivät kovin kestävää tekoa, tehty halvemmista osista
3. Ovat jo aika vanhoja
4. Vaikea saada katsastuksesta läpi

[QUOTE="a p";26548355]Siis oikeestiko 2 dalmista? Meillä siis pari isoa ja pari pientä koiraa ja tarkoitus olisi saada isot taakse.[/QUOTE]

Mun vanhemmilla on ollut viimeiset 10 vuotta Xsara Picasso, ja se auto on nyt myynnissä kun dalmikset on kuolleet ja tilalle on tullut pikkukoira. Eli kyllä, todistettavasti mahtuu takakonttii kaksi pilkullista hauvaa :)

Xsara Picasson omistajana ihmettelen kuka saa kaksi koiraa mahtumaan takakonttiin? Itselläni siellä ovat matkarattaat ja pikkutavaraa ja siinäpä se.
Olen "onnellisesti" omistanut auton nyt vuoden verran. Ostin liikkeestä. Pomppasi 7kk oston jälkeen katsastuksesta usean eri vian takia. Olen tehnyt kaksi remonttia ja korjannut pakoputken. Tällä hetkellä Air Bag- valo vilkkuu ja valot jäävät päälle ellei napauta relettä auton sammuttamisen jälkeen.
Auto on 2000 vuoden eli ei enää ihan uusi, mutta ei kyllä ole "hintaansa haukkunut". Osta ennemmin muu kuin ranskalainen auto joissa on paljon sähkövikoja. Vähän enemmän lainaa mutta ei tarvitse korjata joka toinen kuukausi.
Tai osta tuo mun pommi, ei tunnu menevän kaupaksi jostain syystä :laugh:

Noissakin on yksilöitä. Tuo vanhempieni auto on huollettu jne, ja aina mennyt katsastuksesta läpi ekalla kerralla ilman moittimista :)
On tosin parisen vuotta tuoreempi tapaus kun nimimerkki "hmmmm??":n auto, mutta silti.

Ja kyllä ne koirat siellä takakontissa hyvin mahtuivat olemaan, mutta ei siellä samanaikaisesti mitään tavaroita ole kuljetettu.

Yhteistyössä