Joko Anatolia on lähtenyt synnyttämään?

  • Viestiketjun aloittaja Hhhh
  • Ensimmäinen viesti
Saraldo
No niin, munkin täytyy pitää tämä ikkuna auki koko ajan, jos vaikka tulis päivityksiä :popcorn:. Taitaa kyllä käydä niin, etten pääse sua moikkaamaan :(. Mulla vaihtuu työt kesken viikon :(.
 
"vieras"
Oksitosiinirasitus tais riittää käynnistykseksi...tunnin ajan vähän jo vitutti, kun ilokaasu ei toiminut (siis se masiina on rikki), nyt ei oo huolen häivää kun on epiduraali päällä. Ruokaa toivon pian saavani, olis aika kova nälkä.
Missähän kaikki monsterikätilöt on, kun nää mun lapsenpäästäjät on ainakin tosi mukavia? :)
As if, ei mua pelota muu kuin se, että tässä kestäis vielä pari vrk, mutta ei kuulemma kestä. Silloin meinaan iskis jo todellinen tylsyyskuolema.
Just tuon takia ne synnytykset ei etene kun heti ovella vikistään epiduraalia :headwall:
 
"vieras"
Mitä vittua, eiks siäl saa ilokaasua? Missä salissa on masiina rikki? :O
Ainakin salissa 12 (vai mikä se viiminen siin käytävällä nyt onkaan...) oli ilokaasumasiina rikki jo maaliskuussa |O! Koko sen päivän olin unelmoinut, että saa ainakin ilokaasua kun sairaalaan saakka vaivautuu ja sitten se helvatin laite oli rikki. No, onneksi lapsi oli myötämielinen ja syntyi alle puolessa tunnissa sairaalaan tulosta ;)!
 
Klo 17.34 syntyi pieni ja uupunut poika. 2920 g painoa, apgar-pisteet 1/6/?. Meni pikavauhtia lääkärin käsiin virkistymään, ja piristyikin nopeasti. Nyt on keskolassa, pian päästään häntä katsomaan.
Synnytyksen nopeus yllätti kaikki. Pikavauhtia 10 senttiin ja ponnistus kesti pari minsaa. Mies ehti paikalle n. 20 min myöhässä, vaikka mukamas hyvissä ajoin hänet tänne hälytin.
Helppo synnytys, henkisesti rankka kokemus, mutta nyt kaikki on kuulemma vauvalla hyvin :)
 
"Aapee"
Klo 17.34 syntyi pieni ja uupunut poika. 2920 g painoa, apgar-pisteet 1/6/?. Meni pikavauhtia lääkärin käsiin virkistymään, ja piristyikin nopeasti. Nyt on keskolassa, pian päästään häntä katsomaan.
Synnytyksen nopeus yllätti kaikki. Pikavauhtia 10 senttiin ja ponnistus kesti pari minsaa. Mies ehti paikalle n. 20 min myöhässä, vaikka mukamas hyvissä ajoin hänet tänne hälytin.
Helppo synnytys, henkisesti rankka kokemus, mutta nyt kaikki on kuulemma vauvalla hyvin :)
Paljon onnea koko perheelle! :flower:
 

Yhteistyössä