Joko Anatolia on lähtenyt synnyttämään?

  • Viestiketjun aloittaja Hhhh
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26533751]jaa, kyllä se musta on täällä ihan tavalliseen tapaan hillunut. Nytkin.[/QUOTE]
Olin mä poissa pari päivää.

Mutta ainahan mä täällä 24/7 olen, vaikka en olekaan, mutta olen silti.
 
"vieras"
[QUOTE="teajohanna";26533758]Mitääääh????

Siis meinaatko sä synnyttää ilman meitä? Ilman online kaksplussaa....

Et voi tehdä tätä meille, ei oo reiluu!

Huoh, tsemppiä sen mahasi kanssa, kyllä se sieltä joskus syntyy.[/QUOTE]

jos venakko pystyi synnyttämään ilman online kaksplussaa, niin kuka tahansa pystyy siihen
 
[QUOTE="Aapee";26533807]:D Onnea matkaan sitten kun synnytys alkaa! Mulla meni eka 9 pv yli ja toinen 10 pv yli. Huumorintaju meinasi loppua...[/QUOTE]
Eka 5 pv yli, toka 10 pv, tämä on nyt 8 pv yli...huumoria kyllä riittää vielä :), ekaa odottaessa taisi huumori loppua kaikkein varhaisimmassa vaiheessa. Nyt ei vituta vielä yhtään :D, käynnistystä en vaan haluaisi (mielummin "luomuna").
 
[QUOTE="hohhoijaa";26533828]Luulis että siellä synnyttämässä on muutakin tekemistä kuin raportoida facebookkiin. Mä en ymmärrä.[/QUOTE]
Ei sun tarvitsekaan kaikkea ymmärtää :) (ja toki kaikki täytyy aina ottaa täysin kirjaimellisesti).

Mulla on tullut aika pitkäksi synnyttäessä x 2. Ehkä tulee nytkin, ainakin jos joudun osastolle käynnistykseen niin näin saattaa käydä. Kaikki viihde on silloin hyvä asia, oli se sitten telkkari, lehdet, kirja tai vaikka Facebook.
 
[QUOTE="hohhoijaa";26533828]Luulis että siellä synnyttämässä on muutakin tekemistä kuin raportoida facebookkiin. Mä en ymmärrä.[/QUOTE]

Niin, sinne facebookiin ei voi raportoida synnytyksen jälkeen mitenkään?Itse laitoin kuvan ja tiedon muistaakseni jotain 4 tuntia synnytyksen jälkeen, mutta läheiset sai tiedon noin tunti synnytyksen jälkeen multimediaviestin muodossa, kun en viittinyt 6.00 aikaan alkaa soittelemaan.
 
"huoh"
Niin, sinne facebookiin ei voi raportoida synnytyksen jälkeen mitenkään?Itse laitoin kuvan ja tiedon muistaakseni jotain 4 tuntia synnytyksen jälkeen, mutta läheiset sai tiedon noin tunti synnytyksen jälkeen multimediaviestin muodossa, kun en viittinyt 6.00 aikaan alkaa soittelemaan.
Tarkotin silloin kun sitä ollaan siellä synnyttämässä!! Opettele lukemaan.
 
[QUOTE="huoh";26533891]Tarkotin silloin kun sitä ollaan siellä synnyttämässä!! Opettele lukemaan.[/QUOTE]

No, ei se Anatoliakaan ehkä sillon h-hetkellä facebookissa ole :rolleyes:, jos käynnistetään niin sillon voi helposti surffailla vaikka netissä, ennen kuin synnytys käynnistyy.
 
[QUOTE="huoh";26533891]Tarkotin silloin kun sitä ollaan siellä synnyttämässä!! Opettele lukemaan.[/QUOTE]

Kyllä synnytyksen aikana joskus ehtii naamakirjassakin käymään...minä ainakin olisin ehtinyt, jos FB olisi ollut olemassa (olikohan se? :snotty:) kun 2 ekaa lastani sain. Toka synnytyskin kesti "vain" 16 h virallisesti, ja oikeasti vielä pidempään.

Mitä "parempaa tekemistä" siellä sitten olisi, ponnistusvaihetta odotellessa?
 
[QUOTE="huoh";26533891]Tarkotin silloin kun sitä ollaan siellä synnyttämässä!! Opettele lukemaan.[/QUOTE]

Mä ainakin olen niin julmetun hidas synnyttäjä (11h, 18h, 9h, 22h ja 5h) että varokaa vaan niin saatan palstailla salistakin ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Anatolia

Yhteistyössä