Mitääääh????En oo.
Osaan kyllä olla palstalta pois ilman synnytystäkin vaikka jotkut väittäis mitä.
Onnea matkaan sitten kun synnytys alkaa! Mulla meni eka 9 pv yli ja toinen 10 pv yli. Huumorintaju meinasi loppua...En oo.
Osaan kyllä olla palstalta pois ilman synnytystäkin vaikka jotkut väittäis mitä.
Tarjottiin jo maanantaina käynnistystä, mutten halunnut. Ylihuomenna voi olla jo pakko haluta.Mä jo niin ajattelin, että olisit. Saanko mä silti sen pillimehun, mulla oli niin monta veikkausta.
Käviskö maanatai, vai tulisko jo huomenna.
Onko käynnistämistä tarjottu?
Luulis että siellä synnyttämässä on muutakin tekemistä kuin raportoida facebookkiin. Mä en ymmärrä.Meinaan.
Mutten ilman naamakirjaa, oon niin monelle luvannu kuvamatskua ja raporttia :xmas:
Se on hyvä, että munanantajia löytyy, edes tuontitavaraa. Kun munaa pihtaaviakin miehiä on vissiin aika lailla, ja naisilla on kuitenkin tarpeensa...Rakastan turkkilaisia miehiä. Olivat varattuja tai ei, aina antavat munaa
Tarkotin silloin kun sitä ollaan siellä synnyttämässä!! Opettele lukemaan.Niin, sinne facebookiin ei voi raportoida synnytyksen jälkeen mitenkään?Itse laitoin kuvan ja tiedon muistaakseni jotain 4 tuntia synnytyksen jälkeen, mutta läheiset sai tiedon noin tunti synnytyksen jälkeen multimediaviestin muodossa, kun en viittinyt 6.00 aikaan alkaa soittelemaan.
Älä ny, niin ei saa tehdä...lapsivuodeosastoltakaan ei saa palstailla tai olla naamiksessa, silloin pitää tuijottaa herkeämättä vauvaa.Mä ainakin olen niin julmetun hidas synnyttäjä (11h, 18h, 9h, 22h ja 5h) että varokaa vaan niin saatan palstailla salistakin
Ainii tiätty.Älä ny, niin ei saa tehdä...lapsivuodeosastoltakaan ei saa palstailla tai olla naamiksessa, silloin pitää tuijottaa herkeämättä vauvaa.