Miten voi tämmönen vanha luuska olla ihan ku teinityttö? Hykertelen täällä yksinäni ku fiilistelen juhannusmuistoja ja varmaan kehräänki ku kissa :saint: Ihana tunne <3 Mutta melko riipivää olla erossa toisesta. Ihan ku palanen puuttuis
Jotenki tällä hetkellä tuntuu, että ei se vois ikinä haihtua. On tavallaan niin alussa vielä, mutta sitten taas kun on tiennyt toisen jo kauan... Ei ehkä ole niin vaaleanpunaiset lasit päässä kuitenkaan.Nauti vaan niin pitkään kuin sitä riittää, mutta pidä varasi ettet tee mitään mitä katuisit sitten kuin ihastus aikanaan haihtuu (joko fysisesti tai henkisesti).
Kotia päi menossa vai? Mä olin mökillä, nii tuli pari palstavapaata Kyllä mä heittäydyn, kuhan toi murukin palailee maisemiin. Huomenna kai sit jo <3Heittäydy ja anna mennä Ollaan astrolaben kanssa junassa vierekkäin tässä.
Ei, Hesaan ja maailmalle menossa kotoa.Kotia päi menossa vai? Mä olin mökillä, nii tuli pari palstavapaata Kyllä mä heittäydyn, kuhan toi murukin palailee maisemiin. Huomenna kai sit jo <3
Sama.Jotenki tällä hetkellä tuntuu, että ei se vois ikinä haihtua. On tavallaan niin alussa vielä, mutta sitten taas kun on tiennyt toisen jo kauan... Ei ehkä ole niin vaaleanpunaiset lasit päässä kuitenkaan.
Aaa. Menikös juhannus kivasti?Ei, Hesaan ja maailmalle menossa kotoa.
Tää on nii alussa, et en uskalla olla mistään varmaSama.
Ja nyt ollaan oltu useampi vuosi naimisissa ja kaksi lasta. Jotenkin varmempi kaikessa kun on toisen tuntenut ensin ns. kaverina, ilman niitä vaaleanpunaisen sävyjä.
Data on reissussa, en tiedä voiko vastata. Min palanen on maailmalla, ikävä on järjetön, vaikkei siitä ole kuin 13 tuntia, kun lentokentältä lähdin. Juhannus meni ihanasti. Suloisia rakkaudentäyteisiä päiviä sinulle, DuskyLeDoux!Aaa. Menikös juhannus kivasti?
Kiitos! Me ollaan nyt oltu muutama päivä eri suunnilla ja todellakin tuntuu siltä että palanen itsestään on hukassa. Hullu tunne!Data on reissussa, en tiedä voiko vastata. Min palanen on maailmalla, ikävä on järjetön, vaikkei siitä ole kuin 13 tuntia, kun lentokentältä lähdin. Juhannus meni ihanasti. Suloisia rakkaudentäyteisiä päiviä sinulle, DuskyLeDoux!
Uskalla vaan. Niin mekin uskalsimme. Yksi sana, yksi lause voi muuttaa toveruuden niin paljon enemmäksi. Ja sitten se varmuus vain vahvistui, kunnes sitten tajusin olevani rouva.Tää on nii alussa, et en uskalla olla mistään varma
Kyllä tässä on jo monia sanoja sanottu Katotaan mihin mennään... Hitaasti hyvä tulee, ehkä.
Pitää mennä fiiliksen mukaan
Mahdollisesti. Myö ei vaan jaksettu oottaa tän onnen kanssa.
Kylhä sie tiiät mistä mie min mieheni löysin.Mistä työ noita kunnon miehiä löydätte? Ite tunnun vaan törmäävän varattuihin/kusipäihin. Mikään nettideittailu ei kiinnosta.
Mä tossa tovi sitten tein pyhän päätöksen, etten enää kaipaa miehiä elämääni. Sit niitä taas alko tulee ovista ja ikkunoista...Mistä työ noita kunnon miehiä löydätte? Ite tunnun vaan törmäävän varattuihin/kusipäihin. Mikään nettideittailu ei kiinnosta.