Ei sitten yhtään huvita palata kotiin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ahdistaa kovasti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="aapee";26512219]- mun pitäis olla ylisosiaalinen
- mun pitäis omata 101 harrastusta
- mun pitäis antaa selkään lapsille
- se ei riitä että mä siivoan joka toinen päivä
- miestä häiritsee jo se että lattialla makaa 2 leikki autoa
- pitää kaikkea sitä mistä minä pidän typeränä ja turhana[/QUOTE]

Tulihan se sieltä. Miksi lapsille pitää antaa selkään? Antaako hän itse?

[QUOTE="Vieras";26512172]Nyt en ymmärrä. Minkä ihmeen takia olet vielä miehes kanssa josset halua? Kuka sinut on siihen pakottanut?

Jos toi alkoi kun muutitte yhteen niin miksi olet tehnyt sen miehen kanssa lapsia?[/QUOTE]

meillä oli jo yhteinen lapsi ennen kuin muutimme yhteen... mä en halunnut muuttaa maalle koska mä tiesin etten mä pysty sopeutumaan sellaiseen ympäristöön jossa ei mulla ole tukiverkostoa.. mies ei suostunut muuttamaan kaupunkiin joten myöhemmin annoin periksi ja muutin miehen luo maalle... ja kävihän siinä niin kuin pelkäsin.. masennuin..

Tulihan se sieltä. Miksi lapsille pitää antaa selkään? Antaako hän itse?

hänen mielestään lapselle pitää antaa selkään jos lapsi ei muilla keinoin tottele, näin on kuulemma hänellekin lapsena tehnyt eikä ole kuulemma kärsinyt mitenkään siitä ja siksi hänestä on tullut kunnon kansalainen. Antaa varmasti selkään jos en minä ole katsomassa perään ettei anna..

[QUOTE="aapee";26512248]hänen mielestään lapselle pitää antaa selkään jos lapsi ei muilla keinoin tottele, näin on kuulemma hänellekin lapsena tehnyt eikä ole kuulemma kärsinyt mitenkään siitä ja siksi hänestä on tullut kunnon kansalainen. Antaa varmasti selkään jos en minä ole katsomassa perään ettei anna..[/QUOTE]

Onko miehesi poliisi?

Koska mun on niin vaikea ymmärtää miten ihminen voi muuttua tuollaiseksi. Minne se mies hävisi johon mä reilu 6-vuotta sitten rakastui... Odotan ja odotan että jospa se palais takaisin ennalleen...

Yhteistyössä