Miten saisin itseni kiinnostumaan viiden sekunnin seksistä? Miehen takia.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muiaksk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
antaa joskus suuseksiä, vaan kun tarttis sitä munaa kuitenkin siihen päälle. ei paljoa, mutta enemmän kuin 5 sekuntia hitaita työntöjä, jotka ei tunnu missään.

[QUOTE="vieras";26509742]Mitä tuon "sin" tarkoittaa? Sinun? Miksi olet alkanut lyhennellä sanoja merkillisesti?[/QUOTE]

No mie oon aina puhunut niin. :D Oon kotoisin kyseiseltä murrealueelta. Sin ja min. Ei kai se mikään kumma lyhennys ole? Nykyään puhun enemmän suomea kuin englantia ja siinä samalla myös kirjoittaminen on livennyt enemmän siihen murteen suuntaan kuin kirjakieleen.

ehkä siksi yritän itse kiinnostua, kun tää on ollu ongelmana 4 vuotta, eka vuosi meni hyvin, vaan sen jälkeen ollu ihan paskaa. mies ei muutu vaikka tästä on puhuttu monta kertaa. ei kai pysty? ja lääkkeitä kun ehotin niin melkeen suuttu ja asia jäi siihen. en mä tarttis ees kovin pitkää panoa, minuuttikin riittäs, saan tosi helposti hänen kanssa, vaan 5-10 sekuntia ei vaan riitä millään. ollaan kerta kaikkiaan solmussa tämän asian kanssa!

meillä sama juttun 30 sek.. aina ollut! oltu yhdessä 14v. kyllä tympäsee ja vituttaa, mutta minkäs teet. ollaan otettu erilaisia välineitä mukaan ja hommaillaan niillä aluksi ja sitten se seksi saakin kestää sen 30 sek.

Molemmilla taitaa olla asian suhteen asennevamma, suhteen naisella tarinan perusteella ehkä jopa enemmän kuin miehellä.

Jos todellakin puhut ja muutenkin ilmaiset itseäsi asian tiimoilta miehelle negatiivisesti, se ei ainakaan häntä auta.

Ja minä tulee tuohon käsipelillä orgasmin saamiseen, se on opettelun asia. Oikeasti olet vain ja ainoastaan itse vastuussa omista orgasmeistasi, aina ja joka tilanteessa. Omien korvien välistä se kiihottuminen tulee, ja jos on riittävän kiihottunut, tulee kyllä vaikka minkälaisella stimulaatiolla. Ja jos miehesi tapa koskettaa ei tyydytä, sitä voi opetella. Voi, ja pitääkin opetella. Miehesi voi tarjota sinulle nautintoa mitä moninaisimmin tavoin, jos vain annat hänelle siihen tilaisuuden.

Mitä taas liian nopeaan laukeamiseen tulee, niin sillekin voisi varmasti oikeasti tehdä jotakin, mutta syyttävään sävyyn asiasta miehelle puhuminen tuskin kannustaa toimenpiteisiin.

Mitä jos miettisit asiaa ihan uudesta näkökulmasta, etkä miestä syyllistäen?

välillä menee ihan hyvin mutta sitten tulee näitä kausia kun vituttaa niin saatanasti kun toinen selvästi oottaa että sais seksiä ja ittee ei huvita sitten yhtään, kun tietää mitä on luvassa...eilen oli just tällanen tilanne. lapset on pieniä passattavia, niin sitten kun saa ne nukkuun niin haluis olla hetken rauhassa ettei tarvi ketään koko ajan passata ja hoivata, niin tää "kolmas lapsi" pitäs sitten vielä hoidella..aagh.

yleensä mulla onkin ihan hyvä asenne häntä kohtaan, vaan tulee vaan näitä turhautumisen kausia. sitten jaksan taas vähän aikaa antaa ja sit menee taas hermo. ei sais syyllistää tiedän! en vaan voi mitään että välillä vituttaa niin rankasti! Kunnon pano viimeks 2003, mies oli vaan muuten niin surkee :/

Kyllä se perusasenne taitaa silti näkyä sieltä alta, vaikka oletkin itse sitä mieltä, että annat kiltisti. Ehkä se ei muutenkaan ole paras mahdollinen asetelma, sinä suvaitset antaa ja mies saa.

Koet, että et saa mitään? Mitä jos ensin miettisit, mitä tarkalleen ottaen haluat seksiltä. Mitä se kunnon pano sinulle on? Voisiko se olla myös jotakin muuta, kuin se, mitä muistelet vuosia sitten saaneesi? Käytä mielikuvitustasi.

Seksi tapahtuu korvien välissä!

Varmasti näkyy. Ei kai sitä voi peitelläkään. Lisäksi mies on noin puolet viikosta poissa, kestäis kauemmin jos sais joka päivä, mutta kun sekään ei oo mahdollista. Muttta kiitos näistä vinkeistä, pitää miettiä oikein kunnolla taas!

Siis ihan sama ongelma! Ukko märisee, ettei mua huvita ja miten hän olis kyllä vaikka kymmenen kertaa päivässä valmiina seksiin, mutta hemmettiäkö edes vaivautua, kun tosiaan tulee niin äkkiä. Ja toisaalta en haluais toista loukata sanomalla, että ei huvita, kun mies on kuin nuori teinipoika joka laukeaa melkein heti sisään laiton jälkeen. Että hän ei pysty tyydyttämään meikäläistä sängyssä:/

Täällä toisin päin ukko vetelis parikin tuntia mutta ei paikat kestä ja kiinnostus lopahtaa puolen tunnin jälkeen. Kiva siinä maata ja miettiä että tulis jo ni pääsis tekemään muutakin. Kerrat on harventuneet sen takia paljon kun ei vaan jaksa olla koko iltaa sängyssä.

Kyllä olisi lääkärissäkäynnin paikka jos oikeasti ei kestä kuin pari työntöä ja sitä on vuositolkulla kestänyt. Toki miehet ovat erilaisia, mutta luulisi että olisi miehellä omassa intressissäkin tyydyttää se puoliso. Ymmärrän että on varmaan todella turhauttavaa!

[QUOTE="Niin";26509005]Kumpi sitten lienee parempi vaihtoehto: hyvä seksi- huono parisuhde vai hyvä parisuhde- huono seksi? Meillä tuo eka vaihtoehto ja kernaasti vaihtaisin tuohon toiseen.[/QUOTE]

Peesi, meillä kans huono parisuhde-hyvä seksi, mutta vaihtaisin koska vaan toisin päin.

niin, kaikella on puolensa. en mäkään haluis montaa tuntia jyystää, etes minuutti! ja huonoksi tää parisuhde on menossa kovaa kyytiä, vaikka mies onkin hyvä kaikin puolin. No nyt se lupas koittaa jotain kun avauduin aamulla, luki jotain vinkkejä jne. Mä oon vaan niin kunnon panon puutteessa että pikkasen hermot kireellä. Mulla vaikuttaa heti mielialaan kaikki saamiset.

No johan on taas asenteita! Mikä siinä on että edelleenkään nainen ei sais olla seksin suhteen itsekäs? Tuollainen seksi ei selvästikään tyydytä sua, ja mun mielestä sulla on oikeus vaatia muutosta asiaan. Sun miehes on todella itsekäs kun ei viitsi vaivautua lääkäriin. Ite en kattelis tollasta lapsekasta kiukuttelua, vaan käskisin miehen valita: joko menee tutkimuksiin tai sä hommaat sen seksin muualta.

Hyvä esimerkki tuolta jo joltain tulikin: Eihän sun mieheskään varmaan hyväksyis sitä että sä jättäisit leikin kesken just kun ukkos on päässy fiilikseen. Miks sun sitten pitäis, vaan sen takia että sä oot nainen?

• Tykkää
Reactions: Mimmar
Liian nopeaan laukeamiseen on olemassa useampiakin lääkehoitoja. Jos tuo mahdollisuus kiinnostaa niin voi käydä vaikka omalla tk-lääkärillä tai urologilla arviossa soveltuuko lääkitys.

Yhteistyössä