patti posken sisällä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pahhkura
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pahhkura

Vieras
mikähän pahkura mahtaa olla posken sisällä.eli poskipään alapuolella mihin luu loppuu ja alkaa poski.ei näy ulospäin.tuntuu poskenpäältä painaessa kun hampaat ovat yhteenpurtuna ja tunnusteltaessa poski sormien välissä.patti on n 2-3cm pehmeä liikkuva.ollut tuossa varmaan 2v.unohdin sen ja nyt huomasin sen taas.muilla tämmöistä pahkuraa tuolla posken sisällä kudoksessa?

mikähän pahkura mahtaa olla posken sisällä.eli poskipään alapuolella mihin luu loppuu ja alkaa poski.ei näy ulospäin.tuntuu poskenpäältä painaessa kun hampaat ovat yhteenpurtuna ja tunnusteltaessa poski sormien välissä.patti on n 2-3cm pehmeä liikkuva.ollut tuossa varmaan 2v.unohdin sen ja nyt huomasin sen taas.muilla tämmöistä pahkuraa tuolla posken sisällä kudoksessa?
Tuli ekana mieleen asta, mutta kun sanoit että 2vuotta, niin hmm... Ellei se sitten oo ollu poissa, ja nyt tullut takaisin?

[QUOTE="hmm";26507376]Tuli ekana mieleen asta, mutta kun sanoit että 2vuotta, niin hmm... Ellei se sitten oo ollu poissa, ja nyt tullut takaisin?[/QUOTE]
Siis ei asta vaan afta :D

Mullakin on ollut ihan niin kauan kuin muistan tuollainen samanlainen pahkura, joskin pienempi kuin aapeella. Sellainen ehkä puolen sentin pallo. Mä veikkaan, että mun tapauksessa se on arpikudosta. Mä olen pienenä purrut todella usein poskeani ja tuo kohta on just sellainen, että hampaat osuisi siihen.
Tuskin se mitään vakavaa on, jos se on sulla ollut jo pari vuotta muuttumattomana, mutta jos se vaivaa mieltä, niin oman mielenrauhan takia tuollainen kannattaa kyllä tutkia.

Mulla oli poskessa muutaman vuoden. Hammaslääkäri meinas, että olen purrut siihen. En muista niin tehneeni eli se on tapahtunut sitten nukkuessani. Sain lähetteen patin poistoon. Se leikattiin puudutuksessa.

Yhteistyössä