No eipä ole ihme, etten ole tullut raskaaksi viime vuonna...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Selailin tässä viime vuoden kalenteria. Laitan aina menkat kalenteriin ylös ja kierto on tosi säännöllinen, keskimäärin 28 päivää. On siis suht helpo sitten katsoa milloin ovulaatio suunnilleen on ollut.

Eipä siis ole ihme, ettei viime vuoden aikana ole tärpännyt, kun seksiä on ollut vain viikonloppuisin, ja ovulaatiot on sattuneet yleensä ke-pe välille.

Oon ollut ihan hermoheikkona, kun olen jo 1,5 vuotta halunnut vauvaa, ja homma on näyttänyt niin epätoivoiselta. Tähän 1,5 vuoteen on mahtunut kaksi epäonnistunutta raskautta (km ja ku).

Nyt aion ottaa järeämmät konstit käyttöön. Ovulaatiotestit (vaikka ovis on melko hyvin tunnistettavissa oireista) ja miehelle olen kertonut, että vauvan saaminen laitetaan nyt ykkösprioriteetiksi, ja järjestetään aikaa sille. Mieskin lohdutteli minua kohdunulkoisen jälkeen, että kun näinkin vähällä teolla saadaan kaksi raskautta aikaiseksi, niin kyllä meillä vielä tärppää ja kolmas kerta toden sanoo.

No miksi sitä seksiä on ollut vain viikonloppuisin? :O Kun me alettiin vauvaa yrittämään, touhuttiin joka toinen päivä vähintään.. Mulla on pitkä ja epäsäännöllinen kierto, mikä vois vaikeuttaa raskaaksi tulemista, mutta mun kohdalla näin ei ollut. Ei tarvitse mitään ovistikkuja, kun tarpeeksi usein panee.. eikä se oviskaan kaikilla tule just puolessa välissä kiertoa.

Aika jännä, että olette aktiivisesti raskautta yrittäneet, mutta ette edes sen vertaa ole aiheeseen perehtyneet, että olisitte selvittäneet, miten se raskaus alkaa ja missä vaiheessa olisi siten otollisin aika olla yhdynnässä...

No miksi sitä seksiä on ollut vain viikonloppuisin? :O Kun me alettiin vauvaa yrittämään, touhuttiin joka toinen päivä vähintään.. Mulla on pitkä ja epäsäännöllinen kierto, mikä vois vaikeuttaa raskaaksi tulemista, mutta mun kohdalla näin ei ollut. Ei tarvitse mitään ovistikkuja, kun tarpeeksi usein panee.. eikä se oviskaan kaikilla tule just puolessa välissä kiertoa.

Mieheni oli alkuun toisella puolen maata reissutöissä, ja sen jälkeen sain töitä lähempää, mutta joutui olemaan kuitenkin toisella paikkakunnalla viikot.

Tämä viimeisin, kohdunulkoinen raskaus, alkoi yhdestä niistä kolmesta kerrasta, kun kävin keskellä viikkoa miehen luona. Olin siis tikuttanut ovisplussan ja lähdin miehen luo kylään...

[QUOTE="vieras";26503857]Aika jännä, että olette aktiivisesti raskautta yrittäneet, mutta ette edes sen vertaa ole aiheeseen perehtyneet, että olisitte selvittäneet, miten se raskaus alkaa ja missä vaiheessa olisi siten otollisin aika olla yhdynnässä...[/QUOTE]

Kyllä me tiedetään miten raskaus alkaa... mutta se toteutus vähän ontuu :D

Yhteistyössä