Ä
"äiti"
Vieras
Meillä on kohta 1,5 vuotias poika, joka on aivan mahdoton ja kuluttaa kyllä meidät meidät vanhemmat loppuun. Hän hermostuu aivan joka asiasta esim. jos ruoka ei tule sillä sekunnilla tai jos ei pääse jonnekin ja hermostuu siis kunnolla eikä rauhoittelut auta ja välillä hakkaa päätänsä seinään tai lattiaan. Aamutkin alkaa kiukuttelulla ja hän pitää koko ajan pientä "ininää". Toki osaa olla välillä myös aurinkoinen ja hurmaava. Toinen asia, mistä olen huolissani on hirmuinen vauhti ja joka paikkaan kiipeäminen, hän ei siis ole sekunttiakaan paikalla, eikä istu rattaissa ym. Olen jo itse aivan puhki ja mietin voiko 1,5 vuotiaalla olla ahdh??
Hän oppi kävelemään 9 kk iässä ja puheenkehitys sujuu ongelmitta, on kiinnostunut muista lapsista ja kirjojakin jaksaa toisinaan hienosti kuunnella, mutta tämä jatkuva kiukuttelu ja huutaminen!!!!! ja kun ei missään ole paikallaan!!!
Hän oppi kävelemään 9 kk iässä ja puheenkehitys sujuu ongelmitta, on kiinnostunut muista lapsista ja kirjojakin jaksaa toisinaan hienosti kuunnella, mutta tämä jatkuva kiukuttelu ja huutaminen!!!!! ja kun ei missään ole paikallaan!!!